Flashback bygger pepparkakshus!
2014-05-01, 13:59
Medlem
Firewaias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ustyugov2
SvP är pacifister. Våldsvänstern är en öppet multikriminell terrorrörelse.
Mjo, det finns nog många pascifister inom SvP, eherm. Om du genuint tror detta så är det ingen som helst idé att vi fortsätter prata.
Medlem
Glutamines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av h936860
Fy fan för aftonhoran, "marschen har gick fredligt till och den är nu avslutad" lögner, lögner och åter lögner.

Men jag kan inte komma ifrån att jag vill ligga med brunetten som håller i sändningen.

edit: "det har inte varit några problem" sa brudan på aftonbladet som jag vill knulla

Vad förväntar du dig från judisk media egentligen? Deras tid kommer också en dag...
Medlem
Copterss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Inzaneclown
Älskar att SvP-gänget inte kan uttala nationalist.
"Jag är nachonalist"? Är det nåt mexikanskt man försöker införa?
Äkta svenskhet när den är som bäst. En SvPare ska enligt uppgift vara gripen.
Medlem
Zluskes avatar
Varför anammar inte nazipojkarna modet dom hade på 40-talet med frisyrerna etc etc. Rakade skallar ser ju för jävla öst facistiskt ut.
Medlem
different_trips avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Silence-is-wild
Jo, att snuten gillar fascister har vi sett prov på många gånger, inte minst för att de alltid envisas med att skydda er. I Kärrtorp stod de med ryggen mot SMR mest hela tiden, som om de var hattarnas egen lilla försvarsstyrka.

Varför har Ni rödskjortor alltid problem med demokratiska rättigheter? Hur svårt kan det vara att förstå att alla har rätt till att demonstrera utan att bmi attackperade. Eftersom det finns en reell hotbild emot SvP så måste polisen skydda dessa mot angrepp.

Det är jävligt simpelt och en grundsten i demokratin.

Gillar du inte läget kan du väl försöka flytta till Nordkorea eller Kina? De saknar dessa rättigheter och får sitta i fängelse utan rättegång, något som låter värnande om mänskliga rättigheter kanske?

Du kan inte på allvar tro att polisen ska se efter eran mänskliga rättigheter, men inte SvPs. Även om Ni antidemokrater är väldigt dumma generellt sett måste en del av Er ändå förstå detta.
2014-05-01, 14:00
Medlem
laerandes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Inzaneclown
Älskar att SvP-gänget inte kan uttala nationalist.
"Jag är nachonalist"? Är det nåt mexikanskt man försöker införa?

Svenska språkets ariska renlighet är en färdighet som nazisterna inte utvecklat fullt ut än, de är fortfarande i lärostadiet där man påvisar sin sanna, obildade och WT-aktiga personlighet. Språkkunskaper i paritet med närmsta förortssvenska är ett kännetecken för nacho-rörelsen. Man skulle haft ett par ruttna ägg att kasta på de nazistiska sverigefienderna.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Glutamine
Vad förväntar du dig från judisk media egentligen? Deras tid kommer också en dag...

jag vet faktiskt inte vad jag förväntade mig, men iaf inte sådana tydliga lögner som det är nu
Medlem
svallerbyttans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av upphovsman
....

Följ samtliga livesändningar här:
http://bocken.99k.org/
Senast redigerad av svallerbyttan 2014-05-01 kl. 14:05.
Medlem
SilentVictorys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zluske
Varför anammar inte nazipojkarna modet dom hade på 40-talet med frisyrerna etc etc. Rakade skallar ser ju för jävla öst facistiskt ut.
För att dom inte är några 40-tals nazister Fåntratt.
Medlem
Firewaias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Copters
Äkta svenskhet när den är som bäst. En SvPare ska enligt uppgift vara gripen.
Att gnälla på någons uttal känns ju otroligt kreativt, moget och genomtänkt. Det är fan lika pinsamt att höra från båda läger.
Medlem
Börjar ju undra om ens vänsterextremisterna är just vänster. Ska inte dom gå i det traditionella arbetarrörelsens tåg? Förstår ingenting..
2014-05-01, 14:01
Medlem
Copterss avatar
Man skulle ju kunna tycka att nazisterna hade pli på sitt lilla tåg och uppmana sina "bröder" att inte svara på provokationer. Men men.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in