Flashback bygger pepparkakshus!
2014-05-01, 14:28
Medlem
SilentVictorys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HyperAnonym665
Alla människor är lika värda och SvP står för hat. Hat har inget i en demokrati att göra, tyder ofta på rädsla. Rädsla föder våld.
Anser du att Xiang i Kina som är 89 år och som du aldrig träffat är lika mycket värd som din egen mor?
Eller Ahmed som bor i Namibia som du aldrig träffat, är han lika mycket värd som din far?

Trevligt för dina föräldrar att de har samma värde som folk du aldrig har träffat och inte har ett dugg gemensamt med.
Medlem
HyperAnonym665s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av patriot8
Är din egen mor lika mycket värd som pundarn på stan enligt dig?

Går inte att jämföra, då rent subjektivt så är min mor mer värd än pundaren då denne står mig nära.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NuLugnarDuNerDig
Hade polisen inte varit där så hade SvP varit nerslagna och på flykt för lääängesen.
Det är polisen som ser till att drägget inte blir ihjältrampat din idiot.

Även om detta är sant, vilket det inte är, så har det ingenting med det som jag skrev att göra, idiot.
2014-05-01, 14:29
Medlem
NuLugnarDuNerDigs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zloth
vad ska 23-åriga lesbianer och deras svartskallepolare som är 160 cm långa, göra för skada?
Nä OK, ta bort snuten då så får vi se vad som händer.
Du vet också att SvP hade förvandlats till mos.
Dina ariska kamrater kan inte stå emot 1500 personer, även om du tror att ni är gudar.

Jag undrar föresten om Jonas Andersson är svensk i eran mening.
Han ser ju fan ut som en kosovo-alban, jag kräver att han rasundersöks.
Medlem
Quid pro quos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zloth
damen klarade sig från stenen men fick för en stund sedam en flaska i nacken ingen glasflaska men ändå en halvfull 1,5 liters. bra jobbat polisen. varför låter dom maskerade kommunister stå och kasta en massa skit för? in med batongen och slå sönder dom.

Det blev ett fasligt liv då några SMR-killar störde en extremistdemonstration, nu gör extremisterna sammalunda mot en fredlig svensk demonstration och varken press eller polis reagerar.
Medlem
MadScientists avatar
Blev förvånad att det är så mycket kvinnor och äldre i deras tåg. Då de samlades på torget var ju en med rollator med.

Annars lite tråkig demonstration. Konfrontationer hade höjt tv-värdet
2014-05-01, 14:30
Medlem
Min-Mammas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HmmVadSkaJagHeta
SVP skriker "Vi vill slå dig också, vi vill slå dig också, vi vill slå dig också!"

Asså va? Skulle inte SVP vara fredliga pacifister fulla med kärlek?

Sluta tönta dig.

Om du tar å tvättar ur vaxpropparna så här du att det skriks "Sverige åt svenskarna".
Medlem
Copterss avatar
Ser inte ut att bli några sammandrabbningar idag. Tråkigt. Har bevisats åter igen att nazisterna inte har mycket innanför pannbenet och att motdemonstranterna inte var särskilt effektiva i år.
Medlem
Citat:
Går inte att jämföra, då rent subjektivt så är min mor mer värd än pundaren då denne står mig nära.

Klart det går att jämföra? Du är väl för invandring och på så sett tycker du att en krigsskadad från Syrien som sitter på massa bidrag är lika mycket värd som din egen mor som får slita i jobbet?
Medlem
Germanias avatar
Citat:
Nu eftersom jag har varit SvP:are för ett tag ska jag nu bli kommunist ett tag tänkte jag.

Fyfan att sådana som er får rätten att demonstrera, ni står inte bakom några demokratiska värden ändå då har ni även förbrukat er rätt att demonstrera. Jävla bonnläppar.
en eloge till all efterblivna idioter som inte fattar vad du skriver här och börjar argumentera med dig.
Medlem
Quwaesad177s avatar
Citat:
Alla människor är lika värda och SvP står för hat. Hat har inget i en demokrati att göra, tyder ofta på rädsla. Rädsla föder våld.
Du fortsätter använda "värda"...
Värda hur mycket pengar då?
Sluta använda den svenska felöversättning av Fns artikel om de mänskliga rättigheterna, så slipper du också använda kapitalets uttryck.

Men att hata oliktänkande och dissidenter mot den nuvarande ordning tycks du ändå vara okej med?
Våld mot dom är o k?
Jag menar eftersom du kämpar så hårt med att avhumanisera dom ?
Medlem
HyperAnonym665s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SilentVictory
Men du sa ju nyss att alla människor är lika mycket värda. Ändrar du dig nu?

Ur ett objektivt synsett ja. Men man kan inte blanda in personer i sin omgivning kontra en helt okänd människa.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in