Flashback bygger pepparkakshus!
2014-05-01, 16:20
Medlem
patriot8s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av artigas
Jag gick in med förhoppningen att kunna diskutera och komma fram till bra saker om dagens demo, men av att dels ha bevittnat vilka som demonstrerade och hur folk skriver i denna tråd känns det som att vissa gör jobbet åt mig, tycker nästan lite synd om Albanligan, vilsna själar som grundar sitt liv på ett inre hat mot andra människor. Grundar sin verklighetsåskådning åt att sitt liv går ut på att "bevara" något och på fullaste allvar tro att man kan styra framtida generationers val. Om Anna ogillar invandrare så väljer hon en partner som tilltalar henne. Om Lisa gillar alla människor så kanske hon skaffar barn med en svart eller vit person. Många härinne är fascinerade över darwinism men fattar inte att det inte är upp till dem att bestämma vem och vilka som ska få umgås med vilka.

Det "mångkulturella" Sverige är inte sprunget ur folkets vilja, vi har aldrig röstat om vi ska ha massinvandring eller mångkultur, den har påtvingat oss och drivits fram av media.

Men i vilket fall, grunden till denna situation, att mångetniska samhällen och rasblandning ens är praktiskt möjlig i denna omfattning som sker idag, så det till och med hotar vissa rasers överlevnad är ju ironiskt nog sprunget ur oss Europeer. Det var vi som skapade denna teknologi och vetenskap, byggde flygplan och avancerade båtar etc. Lite tragikomiskt att våran skapar kraft, kunskap och kreativitet skulle bli våran död. Om vi inte hinner ändra riktning innan det är försent..
Senast redigerad av patriot8 2014-05-01 kl. 16:22.
2014-05-01, 16:22
Medlem
Quwaesad177s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pingubengt
Inte alls. Det är större likhet mellan nordtyskar och svenskar än mellan svenskar och danskar/norrmän i arvsmassan. Sannolikt har vi vår grund i två olika germanska stammar
Fortfarande germaner bosatta i Skandinavien, ergo germanska skandinavier.

Det är ju dock isåfall 20-30 tusen år sedan, och igen även om det är olika germanska stammar så är vi alla germaner.
2014-05-01, 16:23
Medlem
Lelianas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zloth
HELT JÄVLA BEDRÖVLIGT!

Det står 20-25 stycken MASKERADE commies och kastar glasflaskor, flaskor, sten och massvis med annat och vad gör polisen?

De är helt upptagna med att banka skiten ur en kille som tog tillbaka sin flagga från en kommunist-tjyv.

Tanten som gick framför mig i tåget fick återigen en massa saker på sig och bröt ihop. Så jävla tragiskt.

Det är ganska så uppenbart vad polisen har fått för direktiv iaf....

Låter hemskt! Hur mår tanten nu efteråt och vad fick hon på sig? Fick andra personer på tåget också saker på sig och hur mycket skulle du säga att det var? Låter helt vansinnigt med polisens prioriteringar och rödingars beteende!
2014-05-01, 16:23
Medlem
NS_14s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Storalf
Vad spelar det för roll om motståndet ökar? För varje person som ansluter till svp vinner svp. Att de har hela etablissemanget emot sig är väl knappast något de själva inte vet om eller för den delen försöker tona ner.
Jag tycker det är strongt av dem att genomföra demonstrationerna trots det massiva motståndet. Det visar på karaktär och mod.

Jag förstår inte heller varför Reinfeldt-anhängarna i tråden spelar på att motståndet växer. Det är några av de färdigskriptade klyschor man har kört med under flertalet år - utan resultat. Att motståndet växer och att fler kommer sluta upp bakom Reinfeldt och George Soros är något vi får räkna med. Det är ju sådana omständigheter som medför att ökad exponeringstid som idag bara är positivt. Även motståndet mot SD räknar ju flertalet av Reinfeldtanhängarna i rånarluvor som jämlikt med Svp och där ser vi tvärtom ett stagnerande motstånd i folkleden.

Och som du säger: karaktär och mod är något som befolkningen kommer söka sig till i större utsträckning som anti-vita polariserar samhället.
2014-05-01, 16:24
Medlem
Hur har det gått idag? Blev det en lugn och fridfull demonstration eller får de bygga upp Jönköping från grunden igen?
2014-05-01, 16:24
Medlem
Quwaesad177s avatar
Citat:
Är man antivit om man anser att en partimedlem bör kunna kosta på sig en anständig kostym? Är man antivit om man anser att ett parti inte passar in i ett modernt svenskt samhälle? Är man antivit om man anser att en partimedlem ser mer ut som en alban än en svensk?

Tråden är högst upp för att folk länkar runt till polare för att folk ska få sig ett gott garv. Denna tråd kan ses som ett roligt YouTube-klipp som sprids viralt. Vem vill inte skratta?
Man är iallafall rasist om man anser att det går att se på någon vilket folk dom tillhör...
Så grattis du är en rasist .
2014-05-01, 16:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av laerande
Som släktforskare blir jag fundersam, det finns ingen svensk idag som inte har någon tysk/fransk/finsk/norsk etc koppling i träden om man letar tillräcklig långt tillbaks. Om inte Jonas anor har levt på samma ort, utan utomstående anor, sedan 817 är alltså detta en lögn. Isådantfall är han onekligen en produkt av inavel. Detta gör Albanligan och Jonas till ett unikum. Ditt skitsnack är enkelt att genomskåda, är det möjligen alban-Jonas som kommit med detta påstående? Kan det vara en önsketanke från han själv, är han möjligen adopterad?

Skitsnack. Om du vore släktforskare på riktigt vet man att det är precis tvärt om. Den svenska genuppsättningen är mycket tydlig och ren. Och det är extremt lätt att följa via kyrkböckerna som i de bästa fall sträcker sig 1300-tal. Innan dess fanns än hårdare kontroll. Men vet också att fram till 1850 tal var normalsökområdet för partner till giftemål sällan över 12km. Den inblandningen som skett i större skala har skett efter 1900-mitt av korkade kåta kärringar.. Tidigare inblandningar har varit extrem sällsynta och så fåtal att de är enkla att följa.
2014-05-01, 16:28
Medlem
mrYagis avatar
Antidemokraterna tycks tro att kyrkklockor kan skrämma bort SvP. Låt SvP få demonstrera på samma sätt som vänstersörjan gör. Vi lever i en demokrati där alla partier ska få komma till tals och föra fram sina politiska åsikter.

http://sverigesradio.se/sida/artikel...rtikel=5851133
2014-05-01, 16:30
Medlem
Wheretheslimelives avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Robin.Bentley
Låt dom demonstrera i lugn och ro utan att massa antidemonstranter som står och skriker, skämmer ut sig och förstör. Det gynnar inte vänstern att bete sig korkat, det ger bara mer uppmärksamhet till SvP.
Gör annat istället, umgås med vänner och kolla dagen efter på deras youtubefilmer om ni är nyfikna på hur dom ser ut och vad de har att säga.
Eller så demonstrerar man för något som man är FÖR istället för att vara emot alla och alla hela tiden. Folk är så bra på att vara emot ditt och datt men talar sällan vad man är för och vad man vill själv.

I övrigt tror jag folk kommer att stå och skrika " Inga rasister på våra gator", någon som sätter emot??

Ja du hade ju fel. Man satte sig helt fredligt i vägen. Otroligt snyggt gjort.
2014-05-01, 16:31
Medlem
Zloths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Leliana
Låter hemskt! Hur mår tanten nu efteråt och vad fick hon på sig? Fick andra personer på tåget också saker på sig och hur mycket skulle du säga att det var? Låter helt vansinnigt med polisens prioriteringar och rödingars beteende!

När vi gick i tåget så fick hon en halvfull 1,5 liters flaska i nacken. Sedan så fick hon vattenballonger (som var fyllda med mindre trevliga saker) över sig.

Hon var dessutom nära att få en sten som var som min näve i huvudet. Polisen lät kommunisterna stå och kasta tills dom fick slut på grejer att kasta. Fantastisk polisinsats.

Ett par grabbar eskorterade henne sedan hem.
2014-05-01, 16:31
Medlem
Quwaesad177s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NuLugnarDuNerDig
Jahapp, så ni har inte en chans i helvetet att utvisa en ända människa ur Sverige.
Ni kan inte se om dom är svenskar eller invandrare, hur har ni tänkt att lösa det?
Jodå, de som inte är skandinaviska germaner.

Citat:
Jag är inte rasist, jag använder mig av samma argument ni använder er av för att försöka belysa för er själva hur era argument är tagna ad hoc. Albanligan vill ha ett svenskt Sverige och har därför en talare vars ursprung inte är etniskt svenskt.
Låter som rasistiska ursäkter och urskuldningar.
2014-05-01, 16:32
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Windchester
Och all publicitet är bra publicitet då eller?
Ja, i princip är det nästan så. När nu 150 vänsterextremister gripits, omhändertagits eller körts iväg så blir ju saken naturligtvis ännu bättre. Det är viktigt att få ut vårt namn, och det lyckas vi med. 2010 visste ingen vilka Svenskarnas parti, idag ser det helt annorlunda ut.

Och detta delvis tack vare rödingar, mediaeliten och de politiker som lagt allt sitt fokus på oss istället för att driva sin egen politik. Ni är förutsägbara som alltid, men det gör ingenting.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in