Flashback bygger pepparkakshus!
2014-05-01, 17:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Straybullet
Ett klipp från fulingarna på Expo. Man kan dock se en fientlig och flaggstjälande röding få ordentligt med pisk.
https://www.youtube.com/watch?v=971PaEgYfy0#t=17

Gött! Verkar ha fått in några fina smällar mot antisvensken som snodde flaggan.
Medlem
Glutamines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mhmh
Det avgör första intrycket vilket är det viktigaste
Ger mig fan på att man hittar flertalet hos Kronofogden i detta löjliga tåg
Usch tvi och fy

Så att så länge första intrycket är bra så spelar resten mindre roll?
Haha i vilka register tror du att man hittar rödingar
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av swamp.thing
Det där är bara bilder, ingen vetenskaplig undersökning.

Frågar återigen: källhänvisning?

Vill du ha en källhänvisning på något som är så otroligt subjektivt som skönhet? Det kommer du aldrig hitta.

Men du kan väl inte ha missat att de finns en allmän konsensus i de flesta delar av världen att skandinaviska kvinnor är väldigt vackra?
2014-05-01, 17:39
Medlem
infidels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Straybullet
Ja, i princip är det nästan så. När nu 150 vänsterextremister gripits, omhändertagits eller körts iväg så blir ju saken naturligtvis ännu bättre. Det är viktigt att få ut vårt namn, och det lyckas vi med. 2010 visste ingen vilka Svenskarnas parti, idag ser det helt annorlunda ut.

Och detta delvis tack vare rödingar, mediaeliten och de politiker som lagt allt sitt fokus på oss istället för att driva sin egen politik. Ni är förutsägbara som alltid, men det gör ingenting.

Där har du helt rätt. Mona Sahlin fördömde idag SD och SvP i samma andetag. Nästa steg är att Jimme Åkesson fördömer SvP som extremister. Redaktören (?) på Jönköpingsnytt beklagade i deras livesändning att den stora kalabaliken runt SvPs demonstration omöjliggjorde för tidningen att ignorera händelsen vilket man helst hade velat göra. Livesändningarna från Expressen, TV4 och Aftonbladet rapporterade från SvPs demonstration i Jönköping. Folk hör namnet Svenskarnas Parti och blir nyfikna. Jag vet inte vem som kom på det namnet på partiet men han/hon var verkligen inspirerad i det ögonblicket. Det är perfekt!
Senast redigerad av infidel 2014-05-01 kl. 18:04.
2014-05-01, 17:40
Medlem
HyperAnonym665s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bandstarter
Vad är fel med rasblandning? Om det är sant såsom du påstår att vita människor har överlägsna gener, vore det då inte vara en bra ide att sprida dessa gener så mycket som möjligt? Så att hela världen kan ta del av den ariska rasens gener?

Han menar väl på att den negroida rasens gener är dominerande och tar över.
2014-05-01, 17:42
Medlem
Zloths avatar
För övrigt:

Är det så konstigt att det blir färre och färre nationalister på dessa demonstrationer? Bolsjevikerna uppmanar ju att "hugga" oliktänkande och dessutom våldta deras barn.

Dessutom så får du sannolikt sparken från ditt jobb om du ens tänker tanken på att hålla i en Sverigeflagga.
Medlem
Aegishjalmrs avatar
Citat:
Vad är fel med rasblandning? Om det är sant såsom du påstår att vita människor har överlägsna gener, vore det då inte vara en bra ide att sprida dessa gener så mycket som möjligt? Så att hela världen kan ta del av den ariska rasens gener?

Ett sånt genutbyte blir ju ömsesidigt, utspädning således.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kjome-och-Renvall
Det blir inte fler nazister i Sverige.

Hårda bud i Mellerud men er lilla nazirörelse står och stampar. Samma slags vilsna grabbar som söker sig till rörelsen när dom är i 15-25-årsåldern. Dom kör hårt i några år men sen tröttnar dom. Till detta gäng hör dom äldre rättshaveristerna och konspirationsteoretikerna. Ett senilt judehatande gubbgäng som fördriver dagarna på nätet när dom inte ska besöka socialkontoret, systembolaget eller sin psykdoktor.

"Nazismen" ökar explosionsartat i Sverige och då kanske framförallt tack vare internet och fri diskussion. Helt vanliga svenskar som för bara några år sedan endast kände avsky och förakt för idén om etnisk nationalism har numer insett dess värde och nödvändighet. Inte tack vare någon politisk organisations skull(som Svenskarnas parti) eller på grund av kontakt med någon övervintrad källarneonazzegrupp från nittiotalet, utan tack vare fritt meningsutbyte med andra svenskar i lugn och ro på internet.

Svenskarnas parti och andra nationalistiska organisationer må bestå av i princip samma människor som de gjort de senaste tio åren, det vet jag ingenting om eftersom jag aldrig haft kontakt eller ens känner någon från dessa organisationer, men på framförallt internet, och då kanske i synnerhet Flashback, så växer en enorm potential för etnisk nationalism med helt nya människor från helt nya arenor. Den största frågan är hur dessa människor ska organiseras och mobiliseras.
Medlem
infidels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zloth
När vi gick i tåget så fick hon en halvfull 1,5 liters flaska i nacken. Sedan så fick hon vattenballonger (som var fyllda med mindre trevliga saker) över sig.

Hon var dessutom nära att få en sten som var som min näve i huvudet. Polisen lät kommunisterna stå och kasta tills dom fick slut på grejer att kasta. Fantastisk polisinsats.

Ett par grabbar eskorterade henne sedan hem.

Jag hoppas händelsen blivit polisanmäld? Det lär ju inte bli något rättsligt av det, men det kommer att komma med i polisens interna utvärdering av insatsen.
2014-05-01, 17:49
Medlem
QMs avatar
Dog av garv när jag gick i tåget och såg 2 rödingar som var helt rosenrasande. Två dampbarn som gestikulerade vilt och som även deras kamrater måste skämts över. Förövrigt var polisinsatsen helt sjukt dålig, verkligen under all kritik.
2014-05-01, 17:49
Medlem
Glutamines avatar
Citat:

Men snälla du. Tänk till lite tack. Du får inget svar då frågan är för dum för att besvaras. Ta en paus nu och kom tillbaka när du känner dig redo.
2014-05-01, 17:51
Medlem
Zloths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av infidel
Jag hoppas händelsen blivit polisanmäld? Det lär ju inte bli något rättsligt av det, men det kommer att komma med i polisens interna utvärdering av insatsen.

Ja polisen ska bara ha efter en sådan enormt urusel insats. Helt jävla otroligt hur man kan misslyckas så hårt.

Först så låter dom ett gäng hippies sitta och ha fruktstund i 30 min på gatan och sedan så struntar dom i att ta fast dom maskerade idioterna som bombardera tåget med allt möjligt.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in