Citat:
Ursprungligen postat av
getz
Programet saknar innehll och de r ointressanta att kolla p. jag finner det t.ex. inte speciellt intressant att kolla p tv personer som studerar en avdankad bodybuilder. Det r inte heller speciellt intressant att kolla nr tv personer pundar och gr runt och finssar fr sig sjlva. Program iden r inte genomtnkt. Filip och fredrik har skert jtte roligt men det r inget program fr oss tittare. Vill du se en regnbge r det bara att titta ut genom fnstret nr det regnar och vill du se mnniskor som har roligt p knark s finns det gott om pundare ven dr du bor.
kortfattat s har de missat att gra programet fr oss tittare och nu r det som att titta p ngons semestervideo. Den hr typen av program r program som t.ex. erik och mackan ska skta. Medans filip och fredrik ska hlla sig till sin nisch.
Du nmner flera gnger att det inte r ett program fr oss tittare, det r inte intressant fr oss. Men hur kommer det sig d att mnga tittare gillar det och tycker att det r intressant?
Men men, vi tycker vl olika. Jag tycker att det r roligt att se dem ka runt och trffa konstiga, galna, roliga, underbara mnniskor. Jag tycker att det r roligt att se dem gra bort sig, bnga som fan.