Flashback bygger pepparkakshus!
2013-12-06, 22:14
Medlem
Runkles avatar
Filip och Fredrik ger sig ut p fltet igen! Under arbetsnamnet "Min vn Filip" brjar de snart spela in. En korsning mellan Grattis vrlden och podcasten sger Wikingsson i senaste podden. Kommer bygga lst p Filips drmmar om olika sorters liv som han romantiserar lite naivt. Brjar spelas in i januari och de tervnder till USA fr att gra det. Inger kndisrunk den hr gngen som de sjlva uttrycker det.
Hittar ingen artikel om det n vid en snabb googling, men lite mer info finns som sagt i senaste podcastavsnittet.

Vad tror ni? Personligen blev jag vldigt exalterad nr jag hrde det. Grattis vrlden r det bsta de gjort i tv i min mening och en kombo av det och podden lter lovande. Knns bra att de ska ge sig ut fr att trffa mnniskor igen efter ngra trtta studioprogram.
Citera
2013-12-07, 07:02
Medlem
BlackMetals avatar
Tror det kan bli bra. Tycker fortfarande att Grattis Vrlden r deras bsta serie de gjort men ven senare program i flt som "Fr vi flja med?" har varit helt okay i alla fall.
Citera
2013-12-07, 07:10
Medlem
Super.Bendtners avatar
ntligen! Nugammalt och Breaking News var helt okej men det r bst nr dom r ute on the road. Dom lyckas trffa underliga mnniskor p ntt jvla vnster.
Citera
2013-12-07, 16:21
Medlem
Arbetarbroders avatar
Kollade ganska nyligen igenom ngra avsnitt av Grattis Vrlden och slogs terigen av hur bra de en gng var. Filip & Fredrik har iofs alltid varit bra p det som de gjort men program ute p fltet, speciellt i vrlden, r roligare n studioprogram.

Sin populra podcast frskte de anvnda sig i lanseringen av Breaking News ocks, och de tycker jag r det smsta programmet som duon har gjort. (lskar podcasten dremot ska ppekas)

r lite orolig att de blivit fr gamla bara och de bara ska knnas pajjigt.
Men verlag, de va riktigt kul att hra att de ska gra ngot annat n "kndisrunka till kndisar i hissor och soffor under ett r" eller vad de sa i senaste avsnittet av podcasten.

Hoppas det blir bra, det var ju ngra r sedan Grattis Vrlden och "Fr vi flja med" va visserligen ett p fltet program men dr de nd var i Sverige hela tiden.

Hade grna sett en ny ssong av Grattis Vrlden ocks, ltt bsta reseprogrammet som visats i TV.
Citera
2013-12-07, 16:27
Medlem
Om ingen annan blser rk i ens arsle, mste man gra det sjlv.

Knns som det r dags att dela p duon och att de gr som resten av fredettingarna och startar produktionsbolag och lter andra skta huvudrollen.
Citera
2013-12-07, 16:29
Medlem
Arbetarbroders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dubbeltommy
Om ingen annan blser rk i ens arsle, mste man gra det sjlv.

Knns som det r dags att dela p duon och att de gr som resten av fredettingarna och startar produktionsbolag och lter andra skta huvudrollen.

Finns de ngra i Sverige som ens r strre inom de dom gr n vad Filip & Fredrik r?
Ntt nytt & fresh som Erik & Mackan eller?
Citera
2013-12-07, 16:37
Medlem
Kul, det r den sortens program de gr bst. Tror dock inte att man ska frvnta sig fr mycket och knappast ngot nytt Grattis Vrlden. De brjar trots allt bli rtt gamla.
Citera
2013-12-08, 19:18
Medlem
Runkles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arbetarbroder
Kollade ganska nyligen igenom ngra avsnitt av Grattis Vrlden och slogs terigen av hur bra de en gng var. Filip & Fredrik har iofs alltid varit bra p det som de gjort men program ute p fltet, speciellt i vrlden, r roligare n studioprogram.

Hade grna sett en ny ssong av Grattis Vrlden ocks, ltt bsta reseprogrammet som visats i TV.

Citat:
Ursprungligen postat av Fyrverkeri
Kul, det r den sortens program de gr bst. Tror dock inte att man ska frvnta sig fr mycket och knappast ngot nytt Grattis Vrlden. De brjar trots allt bli rtt gamla.

Jag kan bara hlla med om Grattis Vrlden, har gtt igenom den ssongen ett antal gnger. Tror dock inte vi kan vnta oss ngon ny ssong. De har flera gnger i podden hintat om att de inte r srskilt sugna p att gra det. De tycker nog att det var lite barnsligt till och med. Samtidigt r det mnga som nskat just mer Grattis Vrlden, knns som att det hr nya programmet kan bli ngon form av kompromiss.
Citera
2013-12-09, 09:13
Medlem
kostymnisses avatar
Jag har inte sett s mycket av deras studioprogram d de avsnitt jag sett verkligen inte varit ngot som fallit mig i smaken.
Dock har jag slaviskt fljt deras fltarbeten och gillat det varenda gng, dock kan man givetvis som ngon ppekade ha lite farhgor fr att de brjar bli fr gamla fr sdant. Jag menar man kan ju bara se till sig sjlv, man gr ju inte samma grejer idag som fr 10-15r sen...
Citera
2013-12-09, 10:52
Medlem
Punklivs avatar
Det hr kan bli bra, jag stmmer in i kren om att de r bst on the road. Drmmen vore ju mer Urskta Rran - Vi Bygger Om, men jag tror att de r lite fr mogna fr det nu.
Citera
2013-12-11, 07:44
Medlem
sigurts avatar
Jag blev s glad nr dom berttade om detta program i senaste podden!

Det r ju p fltet dom hr hemma, det r vl synd att det tar tid och resurser frn familjen deras!

Om de bda inte hade familj tror jag vi hade sett fler "ute p fltet-program"

nda faran jag ser r att dom faktiskt "vxt" upp och kanske p det sttet blir mer trkiga.

Finns ju inte en chans i vrlden att dom skulle ta droger i tv som dom gjorde i Grattis Vrlden!

Men blir nog jvligt bra!!
Citera
2013-12-12, 02:10
Medlem
frantiks avatar
Blev jublande glad ver detta besked. ntligen p fltet igen!

Och..av en slump fann jag ngot som heter "Sverigeresan" p Kanal5play. G in och kika, 40 minuters avsnitt!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in