Flashback bygger pepparkakshus!
2014-03-19, 00:29
Medlem
herewegodaves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrMadoff
Fr att nmna ett: Hasselhoff dock r ju gsterna under all kritik s det drar ju ner programmet p samma lga niv nstan, men det r vl snt som hnder nr hela budgeten lggs p huvudpersonen eller dragplstret i detta fall. Det r synd fr det kunde ha blivit ett jkla bra tv-program..

Om jag inte minns helt fel r det Filip och Fredriks produktionsbolag Mexiko Media som producerat det programmet ocks.
Citera
2014-03-19, 00:32
Medlem
Michael-ScarNs avatar
Fan vad bra det hr va och kommer bli, jag fllde en tr under Filiip`s predikan...
10/10 holy grail`fr det frsta avsnittet...
Citera
2014-03-19, 02:10
Medlem
MrMadoffs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av herewegodave
Om jag inte minns helt fel r det Filip och Fredriks produktionsbolag Mexiko Media som producerat det programmet ocks.

Ja det stmmer, men jag frstr inte varfr det skulle vara relevant i sammanhanget?
Citera
2014-03-19, 02:25
Bannlyst
Vettefan, kndes som det saknade underhllningsvrde...
Sen kndes filip lskig och psykopatisk till och frn.
Sttet det var filmat p kndes ocks lite lgbudget.

Men sklart tittar jag nsta vecka ocks!
Citera
2014-03-19, 03:27
Medlem
OleYellers avatar
Citat:
Ja det stmmer, men jag frstr inte varfr det skulle vara relevant i sammanhanget?

Lite relevans finns det nr Filip har bakat ihop skiten. Att dissa F&F och samtidigt hylla ett smre program producerat av samma duo r en aning dubist. Nu tycker jag inte att Hasselhoff r speciellt bra, men det r ngot nytt och jag gav det nd ett par chanser.

Det skna r ju scener som nr Filip och pastorn tar en pedikyr. Dr har vi vad jag gillar med F&F, frmgan att ha naturliga och oblyga samtal med vem som helst. Jag kommer helt skert se nsta avsnitt iaf.
Citera
2014-03-19, 06:19
Medlem
Kewks avatar
Citat:
Har du underlag fr det pstendet?

Han/dom har ju romantiserat droger flertalet gnger i podcasten.
Dr han ven erknner sitt bensobruk.
Citera
2014-03-19, 07:03
Medlem
Michael-ScarNs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Teru
Vettefan, kndes som det saknade underhllningsvrde...
Sen kndes filip lskig och psykopatisk till och frn.
Sttet det var filmat p kndes ocks lite lgbudget.

Men sklart tittar jag nsta vecka ocks!

Som det skulle vara ngot dligt tror tror dom vill ha det s,
tex nr dom vljer att kra scenen vid korvkiosken & bestller korv samtidigt som
dom kr en skakig scen,dom frsker f det och se levande & real ven fast dom inte lyckas i just den scenen s bra,Tycker oftast dom gr de levande.

Sen tnkte jag p en sak, varfr fick man inte hr vad pastorn
tyckte om Filips msterliga prestation!?.
Senast redigerad av Michael-ScarN 2014-03-19 kl. 07:06.
Citera
2014-03-19, 08:55
Bannlyst
Programmet var bra men jag vill hellre ha Johan Rontn som fotograf och Thelma/Louise som klippare.
Citera
2014-03-19, 09:15
Medlem
Jeeepzs avatar
verlag s var det fr mycket fokus p f&f sjlva. Det knns annars som de brukar frsker ppeka och gra en grej av att "vi hnger bara p och ser var det tar oss", de lter sammanhanget/personerna de mter styra programmet. Men nu kndes det som att de sjlva skulle styra allt och ha all stagetime, man fick ju knappt veta ngonting om pastorn, kyrkan, eller de andra personerna. F&f tog ver allting. Pastorn verkade ju hur intressant som helst.
Citera
2014-03-19, 09:19
Medlem
Lightnights avatar
Ngon som vet om Filips predikan var nerkortad? Han borde tminstone ha lrt sig lite mer utantill av den istllet fr att bara st och lsa hela tiden.
Citera
2014-03-19, 09:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DenSomSoker
1.24 in i klippet brjar en pianomelodi, ngon som vet vad den heter? Skt som fan..

http://www.youtube.com/watch?v=tcpt_yrSf3I

provade kra trackid, hittade den inte antar appen blir strd av filips prat. Men jag har hrt de finns bttre igenknnings appar n just den s du kan ju prova nn av de andra...
Citera
2014-03-19, 10:01
Medlem
Orjisols avatar
Tyckte avsnittet var helt okej, men ville som sagt ocks veta mer om pimp pastorn och hans harem av tjocka fljeslagare.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in