Citat:
Ursprungligen postat av
unleashit
Var p vippen att skriva att detta var det bsta avsnittet nr jag trodde att avsnittet skulle fullndas med att dem skulle hnga med Avicii. En oerhrd mixad komplott av mten hade vi ftt se nnu mer d
Juden var ju frvrigt hur skn som helst, the real deal era ckliga hipsters drute.
Grejen med Hipsters skggen i Stockholm r att de r mer inspirerade av muslimskgg, jag har haft mnga diskussioner dr mnga Stockholms hipsters visar sin totala okunskap om politisk Islamism dr dom har sina idoler. De tror att Islamism har ntt med religionen Islam att gra vilket r helt fel.
Jag r helt sker p att Chassid killen hade blivit rtt skrmd av Stockholms hipsters om han trffat p dem. Mnga Stockholms hipsters drar sig inte fr att ha rtt kraftig antisemitism i frhllandet till Israel.
I stllet har de kraftig revolutionsromantik och gr och kkar p de Hammas gda Kebabhaken p Gtgatan och andra platser p sder.
Bde Filip och Fredrik visar att de r rtt okunniga i dessa frgor ven de, hade de lst hrdrockshistoria hade de bara garvat t Nasseuniformerna och fattat grejen, nu gjorde dom inte det utan diskuterade om Scott var okunnig, ond eller inte, Chassidkillen sammanfattade allt perfekt i slutet i och med att han fattade att Scott var lngt i frn Nazist.
De riktiga nazisterna skulle gasat Scott fr att han skndar uniformerna i och med hrdrockskulturen, och det r en jvligt sjysst skndning