Flashback bygger pepparkakshus!
2014-05-13, 00:43
Medlem
Det sjukaste med avsnittet var vl i alla fall att Avicii ringde till Filip och frgade om han ville komma till Vegas, jag vet inte riktigt om jag ska tro p det.
Citera
2014-05-13, 01:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 8332
Det sjukaste med avsnittet var vl i alla fall att Avicii ringde till Filip och frgade om han ville komma till Vegas, jag vet inte riktigt om jag ska tro p det.

Att de har trffat Avicii har nmnts i podcasten s det tror jag inte var fake. Jag trodde dock att han skulle vara med mer i programmet.
Citera
2014-05-13, 01:19
Medlem
Hur kommer det sig att man har sett Markus Krunegrd i bakgrunden ett par avsnitt nu? Har han bara hngt med eller har han haft ngon roll under inspelningen?
Citera
2014-05-13, 01:25
Medlem
bds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rastapopulos
Hur kommer det sig att man har sett Markus Krunegrd i bakgrunden ett par avsnitt nu? Har han bara hngt med eller har han haft ngon roll under inspelningen?
han r deras inslagsproducent
Citera
2014-05-13, 01:33
Medlem
Var p vippen att skriva att detta var det bsta avsnittet nr jag trodde att avsnittet skulle fullndas med att dem skulle hnga med Avicii. En oerhrd mixad komplott av mten hade vi ftt se nnu mer d

Juden var ju frvrigt hur skn som helst, the real deal era ckliga hipsters drute.
Citera
2014-05-13, 02:04
Medlem
Tycker det r ljligt av dom att tjata om Scotts fascination fr nazistuniformer liknande. Vad r det dom ska frndra med honom genom att introducera en jude? r det att han inte har tillrckligt med respekt fr judar eller vad r grejen? Gr det inte att ha en snt intresse utan att ven sakna den respekten?
Citera
2014-05-13, 02:26
Medlem
junazs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kvarkens
r Markus Krunegrd med i produktionen p ntt vis? Eller s var det nn som var vldigt lik han jag sg dr.
Ja, tydligen r han inslagsproducent i serien. Hade jag ingen aning om tills jag sg mndagens avsnitt. Coolt!

I vrigt ett avsnitt som kanske inte var fyllt av ngra maxade grejer direkt, men nd ngot vldigt fint ver bde karaktrerna, Scotty verkar ju inte vara en genuint ond mnniska bara fr att han har en fascination fr nazistiska symboler - snarare att han av ren okunskap kanske inte framstr som den mest vlmenande av mnniskor. Jag vet inte hur scriptat det var i slutet nr Scotty och Filip stod i korridoren, men jag tycker nd det var en fin scen!

Ett lite mrkligt men nd mycket underhllande avsnitt. Lite random dock att Avicii ringer Filip bara sdr, brukar dom hnga eller?
Senast redigerad av junaz 2014-05-13 kl. 02:31.
Citera
2014-05-13, 02:45
Medlem
Tycker dessa tv herrar har vxt genom ren. La Bamba knns nytt och frscht. Inte mycket man ser i svensk TV frutom detta.
Citera
2014-05-13, 07:37
Medlem
Gubben_Ralfs avatar
Ngon med koll som vet vilken filmmusik de spelar nr Scott drar sitt osmakliga naziskmt fr chassidjuden? Pminner om en vldigt bra rulle, men kan inte komma p vilken det r, eller ens vad den handlar om.

EDIT: Brokeback Mountain var det ju
Senast redigerad av Gubben_Ralf 2014-05-13 kl. 08:06.
Citera
2014-05-13, 08:28
Medlem
Dagge1976s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gsonjunior
Bara jag som tyckte att det kndes som att denna Scott inte var vn med Lemmy fr fem re, utan enbart ett hardcore-fan jobbandes i baren?

Knslan av mtet med Lemmy var, trots tv-team och allt vad det innebr, att han bara tyckte scott var en dryg jvla stalker. Mrkligt att F&F inte spann vidare p det, trots att dom brjade!

Hr r en artikel frn 2011 som kanske verifierar vnskapen:
http://www.laweekly.com/westcoastsou...ie-the-pooh-no
Citera
2014-05-13, 08:55
Medlem
swimp78s avatar
Han kan ju vara lite av en "hangaround"
Citera
2014-05-13, 09:11
Medlem
Dagge1976s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av swimp78
Han kan ju vara lite av en "hangaround"

Fr den knslan ocks. Dom brukar dricka tillsammans p Rainbow enligt lite ntartiklar. Kanske inte s ofta Scottie blir bjuden p familjemiddag dock?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in