2014-05-05, 23:41
Medlem
HailToTheKings avatar
Jag lider lite av samma problem. vill se min tjej bli knullad av nån annan. jag har insåg att mina fantasier ställer till problem (mår dåligt efteråt) så jag försöker nu ta mig ur detta. Har i två dagar nu bara njutit av sexet och känslan och inte tänkt alls samma tankar som förut och än så länge känns det bra. annars kan man försöka byta ut fantasierna mot andra istället.
Citera
2014-05-06, 00:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HailToTheKing
Jag lider lite av samma problem. vill se min tjej bli knullad av nån annan. jag har insåg att mina fantasier ställer till problem (mår dåligt efteråt) så jag försöker nu ta mig ur detta. Har i två dagar nu bara njutit av sexet och känslan och inte tänkt alls samma tankar som förut och än så länge känns det bra. annars kan man försöka byta ut fantasierna mot andra istället.
Jag hintade lite till min tjej idag och frågade henne "Skulle du vilja ha något på typ 20 cm inne i dig?" men då svarade hon nej...
Citera
2014-05-06, 11:01
Medlem
sillbits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av klaskent300
Men vad gör jag om min tjej börjar knulla killen i smyg då? Eller om hon börjar gilla honom för något annat än kuken? Det vill jag inte, just därför är jag rädd att jag inte kommer kunna genomföra det även om jag gärna vill det. Jag vill bara att min tjej ska känna njutning av en bamsekuk medan jag tittar på. Hon får gärna säga saker som att han är mycket större och knullar bättre än mig... men jag vill absolut inte att hon ska kommentera att han är snygg och sånt.

Bara så du vet, i vilket fall som helst. Beskrivningen ovan är klassisk cuckold.

Men som du också skriver, det finns ju risker och problem. Dom som genomför det, och får det att fungera, måste ha ett väldigt förtroende för varandra, och klara regler, som man håller hårt på.

Kolla andra cockold-trådar här.
Citera
2014-05-06, 11:24
Medlem
Sluta titta på porr först och främst.
Citera
2014-05-06, 12:40
Medlem
Sinnes avatar
Ja, det låter som att du har cuckold-fantasier. Som du så tydligt beskriver är det något du har utvecklat och inte något du är född med. Det betyder att du också kan välja annat om du vill.

Inte för att det gör någon skillnad men din kuk är lite större än snittet. Vad som gör större skillnad tror jag, och vad som är ett vanligt problem för killar, är att du är besatt. Inte besatt av din kuk som du säger utan besatt av att vara en bra älskare. Det är ditt grundläggande bekymmer, om du nu vill ändra något med dig själv. Det är klart att det är bra att bry sig om sin partner och många män hamnar i fällan att partnern (eller den egna prestationen) är viktigare än hur de själva har det men det är en negativt mönster. Sex blir enklare och bättre om du står ut med att du har det för din egen skull och för att du tycker det är skönt, som en bieffekt brukar det bli bättre för kvinnan också om mannen slappnar av och fokuserar mindre på att prestera.
Citera
2014-05-06, 15:27
Medlem
Scribblers avatar
Citat:
Men vad gör jag om min tjej börjar knulla killen i smyg då? Eller om hon börjar gilla honom för något annat än kuken? Det vill jag inte, just därför är jag rädd att jag inte kommer kunna genomföra det även om jag gärna vill det. Jag vill bara att min tjej ska känna njutning av en bamsekuk medan jag tittar på. Hon får gärna säga saker som att han är mycket större och knullar bättre än mig... men jag vill absolut inte att hon ska kommentera att han är snygg och sånt.

Som sillbit skriver så måste du kunna lita på din fru och vara säker i ditt förhållande. Är du inte det så är cuckold ingenting jag rekommenderar.
Citera
2014-05-06, 16:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sinne
Ja, det låter som att du har cuckold-fantasier. Som du så tydligt beskriver är det något du har utvecklat och inte något du är född med. Det betyder att du också kan välja annat om du vill.

Inte för att det gör någon skillnad men din kuk är lite större än snittet. Vad som gör större skillnad tror jag, och vad som är ett vanligt problem för killar, är att du är besatt. Inte besatt av din kuk som du säger utan besatt av att vara en bra älskare. Det är ditt grundläggande bekymmer, om du nu vill ändra något med dig själv. Det är klart att det är bra att bry sig om sin partner och många män hamnar i fällan att partnern (eller den egna prestationen) är viktigare än hur de själva har det men det är en negativt mönster. Sex blir enklare och bättre om du står ut med att du har det för din egen skull och för att du tycker det är skönt, som en bieffekt brukar det bli bättre för kvinnan också om mannen slappnar av och fokuserar mindre på att prestera.
Mitt problem har bakgrund i att jag vill vara störst. Ifall jag frågar en tjej jag är med vad hon tycker om min kukstorlek, och hon säger att jag är störst, så får jag inga cuckold-fantasier över huvud taget. Däremot om hon säger att jag är inte störst, eller att jag "duger", eller att jag är normalstor osv, så dyker cuckold-fantasierna upp genast! Så egentligen borde jag inte vara med tjejen jag är med nu, utan hitta en ny tjej där jag är störst... Hon tjejen jag är med nu har sagt att jag inte är störst redan, men att jag är grym ändå. Och när jag frågade vad hon skulle tycka om att få något i sig över 20 cm, så var inte intresserad. Så det kanske är kört ändå...

Jag försöker slappna av. Ju mer vi har sex desto bättre blir det... hon vill att jag är lite mer hårdhänt men jag är inte så bra på det. Jag känner istället att jag vill se en annan kille med bamsekuk hålla fast henne, ta stryptag och smiska hennes röv.

Hur ska jag göra för att få henne att gå med på mina fantasier? Hon litar på mig väldigt mycket och tycker om mig jättemycket.
Citera
2014-05-06, 21:46
Medlem
sweden_lands avatar
Citat:
text
Jädrar vad jag känner igen mig i dig. Jag satt också som en gigolo med gigantiskt förtroende framför tjejer. Det va cam, bilder och dirty talk i stort sätt hela tiden med olika tjejer varje dag. Samtidigt så började mitt ansikte och kropp utveckla sig riktigt ordentligt så jag blev en riktig snygging och på den tiden, 13-15år, så var det ju bara sådant man tänkte på.

Nu, många år senare, så är jag mycket lugnare men också väldigt bekväm i min kropp. Min kuk är också 16cm och 14 i omkrets. Jag har då aldrig vart med om någon tjej som vart missnöjd med min storlek. Dom har säkert prövat på större men det gör mig inte ett skvatt. Jag har säkert vart med trängre så

Ingen har sagt till mig att min kuk vart liten och jag hade förmodligen inte brytt mig men jag förstår om många människor skulle ta väldigt illa upp utav detta då sex är onödigt viktigt i vår vardag.

Tjejen jag är tillsammans med nu älskar min kuk. Det får jag höra gång på gång och sitter hon på mig, med fötterna vid min höft och rider, så får hon ont om jag verkligen trycker in hela kuken i henne (något jag gör ofta) och på tal om dildos, såg att du skrev om det, så gjorde hon och jag ett misstag förra året. Vi skulle vara lite snuskiga och pröva på att dubbelpenetrera henne så vi köpte en sådan här och den användes två gånger. Alldeles för stor för henne.

Du verkar ta din sorg och i stället för att bearbeta den så gör du om den till njutning och nu sitter du och njuter över att bli sårad. Ett självdestruktiv beteende. Ta du och ge din tjej lite average+ njutning så ska du se att du glömmer bort detta för en stund.
Citera
2014-05-06, 22:00
Medlem
Big.Bangs avatar
Du har varken stor eller liten kuk. Medel helt enkelt. Däremot verkar du vara väldigt fixerad kring din egen kuk. Som att det är det viktigaste med sex, blir du inte upphetsad av tjejen?
Citera
2014-05-06, 22:08
Medlem
1989-04-20s avatar
Hehe, vilken jävla tråd, höll jag på att skriva, innan jag insåg att det ändå är bra att folk får tala ut. Hursomhelst, något jag själv noterat är att känner jag mig självsäker och stark och vacker (och klok, allt) så känner jag att jag har en bättre relation med min kuk än vanligt. Jag kan få lust att slänga den i ansiktet på folk (kvinnor) så att de häpnar av min manliga styrka, eller öhrm. Ja, jag överdriver. Men är jag nere och allmänt trött på allt så gömmer jag mig helst i ett hörn oavsett vad.

Poängen är att din relation till din kuk (vilket jävla uttryck, men alla män har ett sådant) påverkas mer av ditt psyke än din exakta centimetrar hit och dit. Den absoluta majoriteten av alla män har en kuk som det är fritt fram att tolka ifall den är stor eller liten, men troligtvis är den oavsett vad just medel. Känner sig någon med dina exakta mått som en erövrare så gör han det, och han kommer att känna det som att den är om inte störst i världen så i alla fall stor. Någon som haltar sig fram i vardagen och skäms för sin existens kan med exakt samma mått förakta sig själv och inte ens vilja försöka.

Jag tycker att jag bevisar min hypotes genom att du har med dina mått (som inte ändrats genom tiderna) gått från att vara det första examplet, du är bäst och starkast och har störst kuk, till att gå till motsatsen. Så, ja, allt är i din skalle, det vet du, och det är inte vad du ens frågat efter. Men jag vill bara analysera ditt fall utifrån den psykologiska vinkel som du framställt ditt problem. Om du inte vill bli "cuckold" så får du reda ut din skalle, inte din petterniklas, som du ej kan påverka (storleken på). I övrigt har jag ingen aning vad vi kan göra åt din allmänna förvirring.
Citera
2014-05-06, 22:50
Medlem
sweden_lands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1989-04-20
...Känner sig någon med dina exakta mått som en erövrare så gör han det, och han kommer att känna det som att den är om inte störst i världen så i alla fall stor...
Så himla bra skrivet. Jag har ju exakt samma storlek som TS och jag passar in perfekt på det du skrev. Ännu mer när jag var yngre och raggade tjejer på nätet hela tiden, allt handlar väl i grund och botten om bekräftelse.

Mitt första ONS var med en lokal slyna, en som knullat med alla, och då var jag väldigt osäker på storlek mm då hon var så erfaren. Jag hade ju bara vart med en innan och det var en förälskelse jag förlorade oskulden med. I alla fall; äsh tänkte jag och slängde fram den. Hon började direkt suga, sen knulla vi, och hon verkade nöjd. Sen dess så har jag aldrig brytt mig om vad tjejen tycker för kukar är.. ja kukar och dom kommer i alla storlekar och former men ändå gör dom sitt jobb.
Citera
2014-05-07, 13:15
Medlem
HailToTheKings avatar
Citat:
Jag hintade lite till min tjej idag och frågade henne "Skulle du vilja ha något på typ 20 cm inne i dig?" men då svarade hon nej...

Hon säger kanske nej pga att hon inte vill såra dig. Hon kanske inte riktigt förstår att du tänder på detta. Dock tycker jag att du är ute på farligt vatten. Det känns förmodligen jättespännande just nu men jag är inte säker på att du kommer tycka så om du lyckas få din brud att knulla en massa andra kukar.

Det känns bra när du är kåt - men efteråt då? Då kanske skammen och den omanliga känslan fram.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in