• 1
  • 2
2014-05-04, 17:50
Medlem
Det hela började väl egentligen efter att ett av mina ex dumpade mig, och därefter berättade om hennes nya kille som hade en mycket större och bättre kuk än mig. Innan det var jag en mycket självsäker kille som ofta stoltserade med kuken framför tjejer.
Grejen var att jag innan ofta runkat för svenska tjejer i cam sen jag var 14 år, och jag fick alltid höra hur stor kuk jag hade. Detta boostade mitt ego enormt, och därför när jag senare hade sex med tjejer ville jag ofta höra de säga det vilket de gjorde. Ifall de inte gjorde det pressade jag de till att säga det. Det var så jag kände mig kung, att få höra hur stor jag var. Ifall någon enstaka tjej i webcam sa att jag var normal eller liten brydde jag mig inte eftersom jag hade ett så stort självförtroende och ego. Jag intalade alltid mig själv att de förmodligen bara vill reta mig för att de egentligen är avundsjuka på min stora kuk, eller att de var oskulder, eller att de helt enkelt hade svårt att se hur stora saker var på bild och i video. Kan vara värt att nämna att i princip alla tjejer jag haft sex med är asiater.

Men när mitt ex berättade detta om kuken för mig började jag helt plötsligt ta reda på mer om hur det egentligen stod till med kukstorlekar. Jag blev mer och mer besatt av kukstorlek, mer än innan, och började för första gången i mitt liv ifrågasätta min egen storlek. Jag är 1,70 lång och har en kuk på 16 cm längd och 14 cm omkrets. Jag började grubbla mycket på om tjejer som jag hade sex med i verkligheten alltid talade sanning om min storlek? Tänk om de ljög bara för att tillfredsställa mig? Min besatthet av kukstorlek har sedan dess nått oande höjder, och mitt behov av att pressa tjejer till att säga att jag har stor kuk, har istället lett till att jag pressar de till att erkänna vad de EGENTLIGEN tycker om min storlek. Efter långa tjat slutar ofta med att de säger "ja okej, du har liten kuk". Att just höra asiattjejer säga detta har känts otroligt förnedrande, och till en början gillade jag det inte. Men nu kommer mitt problem... jag har börjat tända på det. Om en tjej säger att min kuk är liten, så blir jag kåt. Och jag älskar att chatta med asiattjejer och diskutera kukstorlekar med de och särskilt en tjej chattar jag ofta med och skickar bilder på enorma kukar och hon säger hela tiden "Åh, mycket större och finare än din". Det verkar inte gå att hitta svenska tjejer att chatta om kukstorlek med, de blir uttråkade och blockar en.
När jag har sex med tjejer nuförtiden vågar jag inte säga något om min storlek längre, och mina stånd blir allt svagare. Jag känner mer och mer att jag vill se en tjej jag gillar bli knullad av en stor gigantisk kuk medan jag tittar på. Sen så vill jag prata med henne efteråt om det....

Egentligen så skäms jag inte, men jag tycker inte om att ha dessa tankar eftersom jag tycker att jag förlorar min manlighet på det. Så vad ska jag göra? Har jag anlag för att bli cuckold? För det vill jag inte. Jag vill fortsätta vara stor och bäst för mina tjejer.
Senast redigerad av klaskent300 2014-05-04 kl. 17:57.
Citera
2014-05-04, 19:22
Medlem
jamesdeanforadays avatar
Vad jag vet så är det inte såhär cuckolding går till. Din kuk är lite större än genomsnittet. Har du tänkt på att ditt ex har en slappe-fitta? Eller bara höga förväntningar. Det där med att du ber om komplimanger om din ganska mediokra penis är lite oroväckande, du bör jobba på din självkänsla men framför allt sluta grubbla.
Citera
2014-05-04, 19:26
Medlem
tjenaremannen123s avatar
Din kuk är inte liten om man tittar till det svenska snittet, 16 (?) kommer inte riktigt ihåg. Hur som helst så är den normal!

Sen verkar du ha kommit upp med din fetisch helt enkelt, vilket är att dominera kvinnan med en stor penis (om även inte din).

Var i samma sits som du, fantiserade on hur tjejer jag umgicks och kände fick ta emot redig stock. Utgick ifrån min men det for snabbt iväg i fantasins värld! Men det försvann efter en period, visst finns fetischen fortfarande kvar, men inte lika mycket som det gjorde förr!
Citera
2014-05-04, 19:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jamesdeanforaday
Vad jag vet så är det inte såhär cuckolding går till. Din kuk är lite större än genomsnittet. Har du tänkt på att ditt ex har en slappe-fitta? Eller bara höga förväntningar. Det där med att du ber om komplimanger om din ganska mediokra penis är lite oroväckande, du bör jobba på din självkänsla men framför allt sluta grubbla.
Cuckolding handlar väl om att man vill se sin partner bli påsatt av en mycket välutrustad kille? Isåfall är jag ju körd. Jo, jag vet att det är oroväckande, men jag vet inte vad jag ska ta mig till. Om inte tjejen säger att jag är stor så får jag svårt att hålla ståndet uppe. Det beror på min inställning till sexet och att jag känner att jag måste vara stor..... Samtidigt går det inte att släppa tanken på att det vore upphetsande att se min tjej bli påsatt av en mycket större kuk.

Citat:
Ursprungligen postat av tjenaremannen123
Var i samma sits som du, fantiserade on hur tjejer jag umgicks och kände fick ta emot redig stock. Utgick ifrån min men det for snabbt iväg i fantasins värld! Men det försvann efter en period, visst finns fetischen fortfarande kvar, men inte lika mycket som det gjorde förr!
Hur gjorde du för att bli av med fetischen? Vad hände?
Senast redigerad av klaskent300 2014-05-04 kl. 19:36.
Citera
2014-05-04, 19:35
Medlem
Scribblers avatar
Vad ska man skriva? Häng inte upp dig så mkt på hur stor kuk du har. Knullar du bara med kuken eller? Fingrar, tunga och hur du använder "petternicklas" väger tyngre än hur stor du har.

En genomsnittlig svensk penis är mellan 14 och 15 centimeter vid stånd och har en omkrets på ca 10 centimeter. Källa: Sex- och relationsexpert Pelle Ullholm, Metro.se Det är bara här på flashback alla har kuk som är 30 cm

Du blir inte cuckold bara för du har liten kuk (vilket du inte har) Cuckold handlar om dominans i olika variationer, inte om kukstorlek.
Senast redigerad av Scribbler 2014-05-04 kl. 19:38.
Citera
2014-05-04, 19:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Scribbler
Vad ska man skriva? Häng inte upp dig så mkt på hur stor kuk du har. Knullar du bara med kuken eller? Fingrar, tunga och hur du använder "petternicklas" väger tyngre än hur stor du har.

En genomsnittlig svensk penis är mellan 14 och 15 centimeter vid stånd och har en omkrets på ca 10 centimeter. Källa: Källa: Sex- och relationsexpert Pelle Ullholm, Metro.se Det är bara här på flashback alla har kuk som är 30 cm

Du blir inte cuckold bara för du har liten kuk (vilket du inte har) Cuckold handlar om dominans i olika variationer, inte om kukstorlek.
Tjejer säger att jag pullar väldigt bra men det är ingenting emot vad jag känner om kuken. Min manlighet sitter definitivt inte i hur bra jag pullar (det skulle ju en tjej också kunna göra) utan hur grym jag är med kuken (och tjejen ska tycka jag är stor, gärna störst).

De där källorna är bara strunt. Det är bara att stå och titta på random killar på pissoaren så ser jag hur liten jag är i jämförelse. Jag kan inte kissa på pissoar hur kissignödig jag än är.

Och det här med cuckold, visst handlar det om att man vill se sin partner bli påsatt av en kille som är mycket mer välutrustad än en själv? Och det vill jag....
Citera
2014-05-04, 20:36
Medlem
Scribblers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av klaskentT300
jejer säger att jag pullar väldigt bra men det är ingenting emot vad jag känner om kuken. Min manlighet sitter definitivt inte i hur bra jag pullar (det skulle ju en tjej också kunna göra) utan hur grym jag är med kuken (och tjejen ska tycka jag är stor, gärna störst).

De där källorna är bara strunt. Det är bara att stå och titta på random killar på pissoaren så ser jag hur liten jag är i jämförelse. Jag kan inte kissa på pissoar hur kissignödig jag än är.

Och det här med cuckold, visst handlar det om att man vill se sin partner bli påsatt av en kille som är mycket mer välutrustad än en själv? Och det vill jag....

Det där är fel det du skriver, står dom med stånd i pissoaren eller? Nej!. Vissa män kan har kukar som inte blir mkt större vid stånd, och vissa är små oerigerade men blir superstora vid stånd. Tro mig, jag har sett alla variationer och det är av egen erfarenhet.

Jag är en dominant cuckold (candaulism tydligen) och har lång erfarenhet. Allt handlar om dominans.

Jag har ofta större kuk än "the bull" vi träffar.

Är du sugen på att se din tjej bli knullad av en annan man har det nog mer och göra om dominans än om kukstorlek, men din egen specifika fantasi är kanske och se henne med en riktig bamse kuk men i slutändan handlar det iallafall om dominans. Bara min teori
Citera
2014-05-04, 21:04
Medlem
Citat:
Är du sugen på att se din tjej bli knullad av en annan man har det nog mer och göra om dominans än om kukstorlek, men din egen specifika fantasi är kanske och se henne med en riktig bamse kuk men i slutändan handlar det iallafall om dominans. Bara min teori
Det är också här skon klämmer. Pga av mitt bekräftelsebehov så är jag också extremt avundsjuk. I stundens hetta blir jag väldigt upphetsad men jag är rädd att skammen och avundsjukan kommer att ta kål på mig. Eller så kommer det bara vara så de första gångerna. Eftersom förnedringen på något sätt gör mig upphetsad.
Men om det är som du säger, kanske det är svårt att hitta en "bull" som har en bamsekuk?
Citera
2014-05-04, 21:33
Medlem
Scribblers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av klaskent300
Det är också här skon klämmer. Pga av mitt bekräftelsebehov så är jag också extremt avundsjuk. I stundens hetta blir jag väldigt upphetsad men jag är rädd att skammen och avundsjukan kommer att ta kål på mig. Eller så kommer det bara vara så de första gångerna. Eftersom förnedringen på något sätt gör mig upphetsad.
Men om det är som du säger, kanske det är svårt att hitta en "bull" som har en bamsekuk?

Aldrig svårt att hitta nån med bamsekuk. Finns otaliga siter där killar med stora kukar raggar ligg enbart pga dom har stor kuk. Det är dock svårare att hitta nån vettig. Dom flesta som annonserar på sexsiter går inte att lita på för fem öre.

Är du svartsjuk av dig borde du inte testa på att låna ut din fru/tjej, det kommer garanterat gå fel. Inte bra om du mitt i knullet får för dig och slå in skallen på snubben. Då är det bättre och hålla sig till fantasier. Se på killen som en slags levande dildo för det är vad dom egentligen är, en dildo för eran njutning..

Kolla in mina tidigare inlägg så ger jag bra tips.

EDIT: Och om du nu ger dig in på att ha trekant eller låna ut din fru så ge fan i alkoholen. Den släpper alla hämningar och frammanar aggressivitet.
Senast redigerad av Scribbler 2014-05-04 kl. 21:42.
Citera
2014-05-04, 23:26
Medlem
tjenaremannen123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av klaskent300
Hur gjorde du för att bli av med fetischen? Vad hände?

Den försvann med tiden, man mognar lite i sin fetisch och man lär sig helt enkelt att leva med och "kontrollera" den. Så gick det iallafall till för mig. Antingen det eller så lever du helt enkelt med det, en fetisch är ingenting man ska behöva gömma undan och misstolka mig nu inte, det betyder inte att du ska skylta med det!!
Citera
2014-05-05, 14:58
Medlem
Citat:
Aldrig svårt att hitta nån med bamsekuk. Finns otaliga siter där killar med stora kukar raggar ligg enbart pga dom har stor kuk. Det är dock svårare att hitta nån vettig. Dom flesta som annonserar på sexsiter går inte att lita på för fem öre.

Är du svartsjuk av dig borde du inte testa på att låna ut din fru/tjej, det kommer garanterat gå fel. Inte bra om du mitt i knullet får för dig och slå in skallen på snubben. Då är det bättre och hålla sig till fantasier. Se på killen som en slags levande dildo för det är vad dom egentligen är, en dildo för eran njutning..

Kolla in mina tidigare inlägg så ger jag bra tips.

EDIT: Och om du nu ger dig in på att ha trekant eller låna ut din fru så ge fan i alkoholen. Den släpper alla hämningar och frammanar aggressivitet.
Men vad gör jag om min tjej börjar knulla killen i smyg då? Eller om hon börjar gilla honom för något annat än kuken? Det vill jag inte, just därför är jag rädd att jag inte kommer kunna genomföra det även om jag gärna vill det. Jag vill bara att min tjej ska känna njutning av en bamsekuk medan jag tittar på. Hon får gärna säga saker som att han är mycket större och knullar bättre än mig... men jag vill absolut inte att hon ska kommentera att han är snygg och sånt.
Citera
2014-05-05, 20:34
Medlem
420anonyms avatar
Ingen annan bryr sig om din kukstorlek, att inse det vore en bra start. Världen kretsar inte kring din balle.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in