Citat:
Ursprungligen postat av
klaskent300
text
Jädrar vad jag känner igen mig i dig. Jag satt också som en gigolo med gigantiskt förtroende framför tjejer. Det va cam, bilder och dirty talk i stort sätt hela tiden med olika tjejer varje dag. Samtidigt så började mitt ansikte och kropp utveckla sig riktigt ordentligt så jag blev en riktig snygging och på den tiden, 13-15år, så var det ju bara sådant man tänkte på.
Nu, många år senare, så är jag mycket lugnare men också väldigt bekväm i min kropp. Min kuk är också 16cm och 14 i omkrets. Jag har då aldrig vart med om någon tjej som vart missnöjd med min storlek. Dom har säkert prövat på större men det gör mig inte ett skvatt. Jag har säkert vart med trängre så
Ingen har sagt till mig att min kuk vart liten och jag hade förmodligen inte brytt mig men jag förstår om många människor skulle ta väldigt illa upp utav detta då sex är onödigt viktigt i vår vardag.
Tjejen jag är tillsammans med nu älskar min kuk. Det får jag höra gång på gång och sitter hon på mig, med fötterna vid min höft och rider, så får hon ont om jag verkligen trycker in hela kuken i henne (något jag gör ofta) och på tal om dildos, såg att du skrev om det, så gjorde hon och jag ett misstag förra året. Vi skulle vara lite snuskiga och pröva på att dubbelpenetrera henne så vi köpte en sådan
här och den användes två gånger. Alldeles för stor för henne.
Du verkar ta din sorg och i stället för att bearbeta den så gör du om den till njutning och nu sitter du och njuter över att bli sårad. Ett självdestruktiv beteende. Ta du och ge din tjej lite average+ njutning så ska du se att du glömmer bort detta för en stund.