Jag är förvisso totalt tekniskt okunnig men efter uppdateringen jag gjorde nu till den senaste versionen så fungerar det inte längre att öppna sidor via att klicka på en tidigare besökt sida i adressfältet, vanligtvis går jag in till t.ex. flashback via den varianten men nu fungerar inte det.
Det fungerar inte heller om jag skriver in adressen och trycker enter eller klickar med musen, inte heller om jag klickar på pilen vid adressfältet som skall ta en till adressen som står i fältet.
Är det min extrema tekniska okunnighet som gör det eller vad är grejen?
Efter den nya uppdateringen kan jag inte få tabs att vara under url baren. Jag har gått in på about:config på "browser.tabs.onTop;false" Trots det stannar den över url baren. Uppskattar hjälp.
Jag hittade classic theme restorer som löste det.
Går det att lösa på något annat sätt?
Senast redigerad av Pianokungen 2014-05-10 kl. 10:19.
Tack så mycket! Fanns massa andra skoj val också såg jag. Går det att få bort den orangea knappen högst upp i vänstra hörnet? Annars får jag nog lära mig att leva med runda kanter.
Efter den nya uppdateringen kan jag inte få tabs att vara under url baren. Jag har gått in på about:config på "browser.tabs.onTop;false" Trots det stannar den över url baren. Uppskattar hjälp.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!