Hittills kan jag väl säga att smaken som själva substansen i sig (pulvret) frigör smakar inte direkt jordgubbar, fyfan detta trots smaksättning som fungerat tidigare, men det är väl ingen nyhet att syntcannabioder smakar skit... annars är den väldigt klurig att förklara och ge en bra recension på hittills.
Känns inte som en ny favorit, känns ''giftigare'' än ab-fub.
Har gjort mix på 100g tobak och rökt i alla fall 10 gram nu och tycker helt klart att detta är bland det bättre spicet jag rökt.
Inga jobbiga kroppsliga bieffekter, mycket lugnare rus än fubinacan också.
Kan tänka mig att sdb-006 är lite mindre dospotent än t ex fubinacan och eftersom det känns mycket lugnare och mer mellow så kan den uppfattas som 'klenare'.
Oavsett så tycker jag att den sitter riktigt bra. Köpte mitt från rc-s.
Har gjort mix på 100g tobak och rökt i alla fall 10 gram nu och tycker helt klart att detta är bland det bättre spicet jag rökt.
Inga jobbiga kroppsliga bieffekter, mycket lugnare rus än fubinacan också.
Kan tänka mig att sdb-006 är lite mindre dospotent än t ex fubinacan och eftersom det känns mycket lugnare och mer mellow så kan den uppfattas som 'klenare'.
Oavsett så tycker jag att den sitter riktigt bra. Köpte mitt från rc-s.
Ogillade denna skarpt.
Dock blandat med andra noider var det inga problem, men som ensam noid...nej.
För mig gör den typ exakt vad jag vill att spice ska göra,
men ja - tanken är att nästa mix är blandad med andra kemikalier också för lite mer smäll på käften
Har bara gott att säga om denna substans, kan dock bero på att mina förväntningar var ganska låga men blev redigt skön på den iallafall. Jag undrar dock hurvida denna e detektabel I analys eller inte då jag har sökt och sökt och den lilla info jag hittat säger bade ja och nej. Den ska innehålla (N-benzyl-1-pentyl-1H-indole-3-carboxamide) anledningen till att jag måste veta är att jag eventuellt kommer behöva lämna prov för körkort och jag har inte råd att gå miste om det. Tack på förhand.
Har bara gott att säga om denna substans, kan dock bero på att mina förväntningar var ganska låga men blev redigt skön på den iallafall. Jag undrar dock hurvida denna e detektabel I analys eller inte då jag har sökt och sökt och den lilla info jag hittat säger bade ja och nej. Den ska innehålla (N-benzyl-1-pentyl-1H-indole-3-carboxamide) anledningen till att jag måste veta är att jag eventuellt kommer behöva lämna prov för körkort och jag har inte råd att gå miste om det. Tack på förhand.
Några verkar ha åkt dit på carboxamide som finns i vissa sorter.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!