• 1
  • 2
2014-05-13, 21:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DinKamrat
Om det här var ett försök att driva med feminaziförslaget att förbjuda allt sexköp utomlands så har du lyckats. Fanatismen är på lika hög nivå som hos knarkkrigarna. Cheers mate.

Spot on mate!
Citera
2014-05-13, 21:40
Medlem
Såhär ligger det till:

Jag läste igår en artikel i DN's nätupplaga http://www.dn.se/valet-2014/s-vill-i...-for-valdtakt/

Precis som DinKamrat misstänkte så är hela den här tråden dels till för att driva med Sveriges politiska feminism och dels som ett experiment för att se hur reaktionerna skulle bli om man bytte ut "sexköp" mot något annat som i Sverige är kriminellt.

Att det blev just droger var för att det kändes som minst jobb med att redigera texten för att passa in.

(Personligen anser jag att Sverige har alldeles för många lagar i uppfostringssyfte.
Man måste låta vuxna människor ta ansvar för sina egna liv.
Dessutom är jag av den åsikten att det kan gå inflation i lagar och har också så gjort i bland annat Sverige)
Citera
2014-05-14, 14:14
Medlem
Jungles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AndyMcCoy
Mitt förslag är att kriminalisera narkotikaköp i andra länder, även om det inte är förbjudet i det landet. Det betyder att de som nyttjar droger i utlandet skulle kunna dömas i Sverige.

Det är lika illa att köpa narkotika utomlands som i Sverige. Om vi kriminaliserar det så skulle det vara mindre problem med droghandel

Låt folk bestämma själva de vill ta och inte ta, jävla polis-stat förespråkare!

Forskning har visat tvärtom!
Citera
2014-05-14, 19:18
Medlem
Lime-Islets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 930819
Eftersom det dom säger stämmer (till viss del) och för att de är ex-missbrukare.

Men de är alltid minst 6ggr dummare än aktiva narkomaner.. Tragiskt!
Citera
2014-05-14, 20:08
Medlem
Lime-Islets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AndyMcCoy
Spot on mate!

Skäms att jag inte förstod detta, hörde ju om F!s idiotförslag så sent som idag..
Senast redigerad av Lime-Islet 2014-05-14 kl. 20:19.
Citera
2014-05-15, 20:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lime-Islet
Skäms att jag inte förstod detta, hörde ju om F!s idiotförslag så sent som idag..

Nu är ju Morgan Johansson åtminstone officiellt Socialdemokrat, men jag tänker inte lägga nån större energi på att övertyga dig (eller mig) om att han inte egentligen är F!

När jag gjorde Lumpen fick jag lära mig att Fi var något man skulle bekämpa med alla till buds stående medel, och... tja det är väl så än.

Eftersom syftet med att lägga den här tråden i detta forum är överspelat så kanske moderator har lust att flytta tråden till F&J istället?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in