Citat:
letsdoit skrev
Morden borde vara allt annat n taffliga eftersom inte ett enda handfast och hllbart tekniskt bevis har gtt att uppbringa. Det enda som ev. funnits i den vgen r ett par benbitar frn ett lngfinger som TQ under en av sina orkneliga vallningar snabbt tog upp frn marken (givetvis utan att ngon sett benbitarna) och lika snabbt tuggade i sig dem.
Affrsman, prst, skdespelare... har varit SB:s preferenser vad gller yrkesval. Han lr i sin ungdom ha vistats ett par mnader i kloster, och han kom ocks in p en frberedande prstutbildning (pojkinternat) men tvingades sluta. Avbrutna studier, drogmissbruk inkl. sniffning av thinner, rakvatten, trikloretylen, fylleri, mordfrsk, bankrn, sjlvmordsfrsk...
SB:s sjuriga tystnad inleddes 2001 med att han anklagades fr mytomani; han ville nu inte lngre medverka till att fler mord "klarades upp".
Det r ju s sjukt, och nu nr han tog tillbaka sina tidigare erknnande var alla tysta som tidigare kallade honom fr mytoman.
Citat:
2008 kom SB p att det fanns stora pengar att tjna p TQ: Han frsonades snabbt med sina affrssinnade brder och tog i rask takt tillbaka alla sina "erknnanden". Frn att ha lyckats tillskansa sig olika serimrdarprivilegier, hvat in diverse gvor och pengar genom att bevilja massmedia audiens och i mindre portioner gett dem tilltrde till sina mordorgier, sg han nu mjligheten att hva in mnga tiotals miljoner i skadestnd.
Den som han verkligen verkar ha frsonats med r Sten-Ove.
Sten-Ove som tidigare var vertygad om att pedofilen var en mrdare har nu rent av gjort en karrir som frfattare p sin brors berttelser och reser nu runt med pedofilen p olika event. Som tur r fr dom ju lita mothugg ibland, som t ex under journalistkonferensen Skup i Tnsberg i Norge.
http://www.expressen.se/tv/nyheter/s...-om-framtiden/
Polisen i Drammen r fortfarande vertygade om att han mrdade Therese...
Citat:
Ursprungligen postat av SB i P1:s Tendens 100329
Jag hade allts INGEN - ver huvud taget INGEN SOM HELST - kontakt med vrlden utanfr Ster; YTTERST, YTTERST liten kontakt med vrlden INNANFR Ster. Jag levde allts ett eremitliv. och nr sju r, he-he, hade gtt i den hr tystnaden s kom det allts ett brev frn HR. Och han hade sett det ingen annan hade sett. - Ja, det... det hr r ju ocks allts... Det r ett STOOORT gonblick i mitt liv. Nr han... Under vrt samtal d, s sger han: "Du, jag har sett att du fr mycket narkotika vid vallningar." - Och han r den FRSTA som sger det till mig. - Ett... ett magiskt gonblick nr han sger de orden. - Och s gick jag ner... Det r en lng korridor och s gick jag ner i den hr... till... mot mitt rum i korridoren, och s knt jag nven och s sa jag tyst fr mig sjlv: J...A, nu ska jag bertta! - Allts, det r snt STOOORT gonblick i livet. DR fddes... Just DR fddes S som han r i dag: Just nr jag knyter min nve och sger: J...A!
Han hade kontakt med Gubb-Jan, det var GJ som presenterade Rstam fr pedofilen.
Han skrev vl ocks en del artiklar.