Citat:
Ursprungligen postat av
Europeisch
baggebo1 länkade precis en film där det är tydligt att det är Skillt. Varför förneka det uppenbara? Att Skillt krigar i Ukraina vet alla och det är inget som han på något sätt har förnekat. Skillt i fiskehatt och med gevär:
https://twitter.com/MikaelSkillt/sta...73469056827392
Det är tills nu jag har kollat på just den videon. Vilket jag tackar för. Det ser ut som Skillt även om han ser annorlunda än vad jag minns, men krig och sol påverkar ju såklart ens utseende. Tills jag ser sådant gör jag nog rätt att ifrågasätta vad folk skriver på Internet. Det är bara sunt.
Citat:
Ursprungligen postat av
Europeisch
Det intressanta nu är ifall han har deltagit i mord på civila. Att den judiskt finansierade nazistbataljonen Azov gjort det råder det nog ingen större tvekan om, men i fallet Skillt kan det vara guilt-by-association.
Det har jag också undrat om det inte enbart är guilt-by-association. Är det "civil massaker" på den dagen när man tog tillbaka Mariupol som man hänvisar till, eller är det någon händelse tidigare som man pratar om? För jag har inte läst att några civila har dödats när man tog tillbaka(?) Mariupol.
Citat:
Ursprungligen postat av
baggebo1
Som jag har varit inne på beror det på att medieägarna i Sverige ju står på samma sida som SvP i det här fallet (den judiska kuppregimens). Alltså vill man inte svärta ner den sidan med "nazism".
Jo, så kan det nog vara och låter väl vettigt. Tycker också att det låter troligt att man inte skriver om nyheter utan att ha säkra källor. De två separat men också kombinerat är tillräckligt med anledning att inte skriva om det. Att Skillt är i Ukraina är ett faktum, men att han ska ha dödat civila är väl oklart även för dig?