2014-06-22, 00:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RexNemorensis
Den Stefan Lund som skriver, r det han frn Motstndsrrelsen? Jobbar han i s fall ocks t judarna och NWO?

Ja och alla mina instruktioner kommer genom Micke

Skillt var den som rekryterade mig till SMR en gng i tiden. Jag r ocks frn Medelpad inte s lngt frn Sundsvall.
Sen det Skillt skriver till mig p twitter om Flashback-eliten stmmer ju. Har sjlv sett ett flertal individer p detta forum skriva att de inte vill engagera sig s lnge han r ansluten.

Vad gller Ukraina s r jag inte alls positivt instlld till att svenska nationella deltar i deras krig. Tycker hela situationen r mrklig frn frsta brjan. Men det tar jag med Skillt personligen nr och om han betrder svensk mark igen.
Citera
2014-06-22, 11:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stefan-Lund
Ja och alla mina instruktioner kommer genom Micke

Skillt var den som rekryterade mig till SMR en gng i tiden. Jag r ocks frn Medelpad inte s lngt frn Sundsvall.
Sen det Skillt skriver till mig p twitter om Flashback-eliten stmmer ju. Har sjlv sett ett flertal individer p detta forum skriva att de inte vill engagera sig s lnge han r ansluten.

Vad gller Ukraina s r jag inte alls positivt instlld till att svenska nationella deltar i deras krig. Tycker hela situationen r mrklig frn frsta brjan. Men det tar jag med Skillt personligen nr och om han betrder svensk mark igen.

Ska inte tjafsa med dig om Ukraina men angende att mnga inte vill engagera sig s lnge Skillt, eller eventuella andra liknande figurer, r anslutna s stmmer det. Det handlar kanske inte heller frmst om just Skillt som person utan mer om att mnga ifrgastter och tvivlar p partiledningens omdme och ledarskap nr de lter uppenbart destruktiva personer fortstta vara medlemmar, fortstta gra konstiga uttalanden p ntet och fortstta hitta p konstigheter. Det r helt naturligt att folk tvivlar p en organisation som lter diverse tvivelaktiga figurer fortstta vara medlemmar.

Det mste bli s att politik och ideologi brjar vga tyngre n subkulturella inslag och gamla kompisband frn den gamla onda skinnskalletiden. Det mste bli ett slut fr den sekt- och bunkermentalitet som delvis verkar prgla SvP svl som andra delar av rrelsen. Det funkar inte att vara lojal mot personer som gr allt fel och vars utspel och upptg ibland strider mot sjlva essensen av den politik och ideologi man sger sig st fr. Lojalitet r bra men det mste finnas en grns och om individer gr och tycker helt fel s mste man bryta med dessa individer. Man mste vga ta steget frn subkulturellt kompisgng till politisk och ideologisk rrelse.
Citera
2014-06-22, 12:51
Medlem
Citat:
Jo, det r folket de bekmpar. Folket som med en frkrossande majoritet har visat att de inte vill ha ngot med den judiska CIA-regimen i Kiev eller de sektkatolska drarna frn Lviv att gra. /.../

Det finns ondligt mnga fler som inte vill frslavas av den judiska CIA-regimen i Kiev, av judiska gangsteroligarker som Kolomoisky (som Hgra Sektorn lyder under och fr betalt av) eller av det galna sektkatolska avskummet frn vstra Ukraina. /.../

Det finns flera artiklar ven i judestyrd vsterlndsk media som skildrar hur de judestyrda terrormilisernas mannar r frmlingar i stra Ukraina och hur de helt saknar folkets std.

Ja det hr r helt korrekt. Har lst bra reportage i bl a Guardian, New York Times och Sunday Times som helt klart visar att det r rent folkliga miliser utan nmnvrt std frn Ryssland som tagit till vapen mot Kiev. T o m genomjudiska DN har publicerat artiklar dr man skriver om att regeringstrupperna i stra Ukraina befinner sig i fiendeland, r demoraliserade och helt saknar lokalbefolkningens std.

Att Radio Motgift har blivit vrre propagandister n mainstreammedia nr det gller Ukraina r faktiskt rtt sorgligt.
Senast redigerad av Joppeharald 2014-06-22 kl. 12:54.
Citera
2014-06-22, 13:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Joppeharald
Ja det hr r helt korrekt. Har lst bra reportage i bl a Guardian, New York Times och Sunday Times som helt klart visar att det r rent folkliga miliser utan nmnvrt std frn Ryssland som tagit till vapen mot Kiev. T o m genomjudiska DN har publicerat artiklar dr man skriver om att regeringstrupperna i stra Ukraina befinner sig i fiendeland, r demoraliserade och helt saknar lokalbefolkningens std.

Att Radio Motgift har blivit vrre propagandister n mainstreammedia nr det gller Ukraina r faktiskt rtt sorgligt.

Det lnga inlgget frn idag som du citerar ovan r tyvrr sprlst borta. Ett de som verkar ha drabbat mnga av mina helt sakliga inlgg som rr Ukraina-frgan och/eller SvP.
Citera
2014-06-22, 16:08
Medlem
langaocbs avatar
Det hr r det roligaste som har hnt p nazi-fronten p lnge. Micke ker och riskerar livet av vldigt oklara anledningar och som tack blir han inte bara pissad p av 90% av flashbacknassarna utan ven utesluten ur partiet. Slutar vl med att han blir ddad av friendly fire
Citera
2014-06-22, 17:05
Medlem
Cognitive Dissidents avatar
Citat:
Ursprungligen postat av langaocb
Det hr r det roligaste som har hnt p nazi-fronten p lnge. Micke ker och riskerar livet av vldigt oklara anledningar och som tack blir han inte bara pissad p av 90% av flashbacknassarna utan ven utesluten ur partiet. Slutar vl med att han blir ddad av friendly fire

Ja, det var ju ett tag sen det var s roligt. Senast var vl konflikten mellan nuvarande SvP-medlemmar och Nationaldemokraternas ledning. Det som avslutades nr Skillt slog folk p kften.

Det brjar nog bli dags att den herren fr en skvallertrd om sig.
Frivilligsoldat i frmmande lands arm, dmd fotbollshuligan och nazistisk vldsverkare.
Sjlv skulle jag tycka att det vore obehagligt om han blev ddad i konflikten, ven om jag inte skulle srja. Tillfngatagen och fngslad.. tja det knns passande samt att det skulle vara kul att se hur utrikesdepartementet skulle frhlla sig till en svensk krigsfnge med tydliga nazistiska kopplingar.
Citera
2014-06-22, 18:01
Medlem
Neolitikums avatar
Citat:
Det lnga inlgget frn idag som du citerar ovan r tyvrr sprlst borta. Ett de som verkar ha drabbat mnga av mina helt sakliga inlgg som rr Ukraina-frgan och/eller SvP.
De nationalister som verlt sitt frstnd t Motgift r frsts antingen besvikna p sig sjlva, eller fortstter frnekelsen genom att agera aggressivt mot dem som ser vrlden utan skygglappar.

Tnk dig vakna upp en morgon och allt du har trott p har varit en lgn, Ukraina styrs av judar och Putin var inte den fiende som du hittills trott.
Du upptcker att dina hjltar p radio Motgift har fr dig bakom ljuset, alla hundratals timmar som du lyssnat p dem, alla mnniskor som du har frnedrat fr att de framfrd den riktiga sanningen.
De mste genomg ett helvete psykiskt, hela vrldsbilden r upp och ned nu nr Skillt blivit utesluten samt partiet brutit med de ukrainska nationalisterna.
verlter man tnkandet t andra, s slutar det oftast s hr.

Sektmentaliteten inom svensk nationalism mste d, drfr mste ett antal mnniskor bannas frn rrelsen.
Citera
2014-06-22, 18:27
Bannlyst
Hr har vi en intressant artikel som visar hur Ukrainas "nationalister" frnedrar sig genom att fjska fr de odrgliga judarna:

Right Sector Ultra-Nationalists Back Odessa Jews over Holocaust Memorial Nazi Defacement
Citat:
A representative of Ukraine's far-right Pravy Sektor (Right Sector) travelled to Odessa after vandals defaced a Holocaust monument with Nazi symbols to show solidarity with the local Jewish community.
Citat:
A senior Right Sector member, who has not been named, went to Odessa and met Chief Rabbi of Odessa and Southern Ukraine Abraham Wolff. Both were depicted painting over the Nazi symbols, according to Russian Forum Daily website.
Citat:
Right Sector offered the rabbi assistance to protect Jewish sites in the city and said it would find those responsible for the desecration.
Citat:
Ukraine is home to several hundred thousand Jews and many are reported to have actively supported the revolution.
Citat:
BBC Kiev correspondent David Stern (troligtvis jude) reported that anti-Semitism "played absolutely no role in the demonstrations and government".
http://www.ibtimes.co.uk/right-secto...cement-1444276

Och s har vi fljande artikel frn Times of Israel:

Pro-Russian activists attack oligarchs bank in Donetsk
Citat:
Igor Kolomoisky, worth $2.4 billion, is a leader of the local Jewish community
Citat:
DONETSK, Ukraine Some 300 masked pro-Russian militants wielding baseball bats on Monday attacked a branch of the bank owned by an oligarch regional governor who has voiced criticism of Moscow.
Citat:
The oligarch has hit the headlines recently in Ukraine by offering a bounty of $10,000 for each separatist held and handed over to the authorities.
http://www.timesofisrael.com/pro-rus...nk-in-donetsk/

De ukrainska "nationalisterna" krlar vid de odrgliga judarnas ftter medan patrioterna i stra delen av landet attackerar de judiska skurkarnas banker. Hmm...vilka borde vi stdja?

Och s har vi fljande artikel:

Ukrainian lawmakers pass EU-friendly laws
Citat:
Ukrainians could travel to the EU without visas by the end of the year, interim President Oleksandr Turchynov said 13 May after parliament adopted new laws to bring its legal system in line with EU norms, the Kyiv Post reports.

The laws relate to a ban on discrimination, regulating the office of the human rights commissioner, easing conditions for refugees, and anti-corruption measures.

The EU has moved forward with negotiations on closer integration with both Ukraine and Moldova in the wake of Russias annexation of Crimea. Moldova earned the coveted visa-free regime 28 April and looks likely to sign a free trade and political association agreement in late June, after talks 13 May between Prime Minister Iurie Leanca and European Council President Herman Van Rompuy
http://www.tol.org/client/article/24...king-ring.html

r det detta som den korkade huliganen Mikael Skillt kmpar fr? Antirasism och invandring?

Skoll skrev:
Citat:
Nu behver ju inte en bild visa s mycket egentligen, bilder kan ltt fejkas och vem som helst kan anvnda en organisations symbol, sen varfr ngon skulle vilja gra detta r ju en annan frga. Det kan ju frsts vara precis p det sttet som postaren p vnn sger och i s fall s r det en bild av hgra sektorn som tminstone jag inte hade vntat mig. Gr det kanske att hitta ngon officiell bekrftelse frn hgra sektorn om att detta stmmer?
Vill du ha bevis? Inga problem, grabben. Den ukrainska kvinnan p bilderna heter Лиза Шапошник (det vill sga Liza/Lisa Shaposhnik, fr er som inte kan lsa kyrilliska), och ni kan se videon frn brllopet hr:

http://ukrstream.tv/en/videos/aktivistka_maidanu_liza_shaposhnik_ta_yiyi_nariech ienii_priyikhali_do_ragsu_na_brdm

Notera Hgra sektorns flaggor och symboler som dyker upp verallt.

Sedan har vi fljande artikel om brudparet frn Kyiv Post:

EuroMaidan protester who won hearts finds her one true love
Citat:
Shaposhnik and Popov are members of the Kremlin-feared Right Sector, the militant wing of the revolution that played a key role in getting President Viktor Yanukovych to flee power on Feb. 22.
https://www.kyivpost.com/guide/peopl...flavour=mobile

Hr ser vi allts att Ukrainas "nationalister" stdjer rasblandning. r du njd nu, Skoll?
Citera
2014-06-22, 18:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Neolitikum
Tnk dig vakna upp en morgon och allt du har trott p har varit en lgn, Ukraina styrs av judar och Putin var inte den fiende som du hittills trott.
Du upptcker att dina hjltar p radio Motgift har fr dig bakom ljuset, alla hundratals timmar som du lyssnat p dem, alla mnniskor som du har frnedrat fr att de framfrd den riktiga sanningen.
De mste genomg ett helvete psykiskt, hela vrldsbilden r upp och ned nu nr Skillt blivit utesluten samt partiet brutit med de ukrainska nationalisterna.

Det hr var bland det ljligare som skrivits i trden. Det r givetvis ingen som har byggt hela sin vrldsbild p Ukrainafrgan och n mindre p vad som sagts om den i Radio Motgift. Du vet mycket vl att det inte finns en enda mnniska i hela vrlden som "genomgr ett helvete psykiskt" p grund av att motgiftarna har snackat skit om Ukraina.

Citat:
Sektmentaliteten inom svensk nationalism mste d, drfr mste ett antal mnniskor bannas frn rrelsen.

Hr har vi nog frklaringen till att du verdriver s hejdlst. Du r sjlv en nationella-rrelsen-sektmupp som hoppas kunna utnyttja motgiftarnas Ukrainaflopp fr att utmanvrera dem i ngon intern SvP-falang-sektstrid.
Citera
2014-06-22, 20:57
Medlem
Citat:
De nationalister som verlt sitt frstnd t Motgift r frsts antingen besvikna p sig sjlva, eller fortstter frnekelsen genom att agera aggressivt mot dem som ser vrlden utan skygglappar.

verlter man tnkandet t andra, s slutar det oftast s hr.

Frstr inte, vrldsbilden r ju densamma fr oss alla men vi har gjort tv vldigt olika tolkningar av en konflikt? Hur mycket frndras vrldsbilden av att man inser att Svoboda r inga att lita p? Vi har ju alla varit ense om att Putin r bttre n NWO och att en stor del av ukrainska revolutionen inte har ngot med nationalism att gra. Att Ukraina styrs av judar oavsett ledning har ju inte heller motgift frnekat.

EDIT: Har inte kommenterat konflikten verhuvudtaget men inser att Svoboda r minst sagt mrkliga.
Citera
2014-06-22, 21:53
Medlem
Arons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Balansen
Frstr inte, vrldsbilden r ju densamma fr oss alla men vi har gjort tv vldigt olika tolkningar av en konflikt? Hur mycket frndras vrldsbilden av att man inser att Svoboda r inga att lita p? Vi har ju alla varit ense om att Putin r bttre n NWO och att en stor del av ukrainska revolutionen inte har ngot med nationalism att gra. Att Ukraina styrs av judar oavsett ledning har ju inte heller motgift frnekat.

EDIT: Har inte kommenterat konflikten verhuvudtaget men inser att Svoboda r minst sagt mrkliga.

o nej, det r en del som hvdar att putin och vst r samma sak tv sidor av samma mynt osv
Citera
2014-06-23, 00:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Folklorist

Skoll skrev:

Vill du ha bevis? Inga problem, grabben. Den ukrainska kvinnan p bilderna heter Лиза Шапошник (det vill sga Liza/Lisa Shaposhnik, fr er som inte kan lsa kyrilliska), och ni kan se videon frn brllopet hr:

http://ukrstream.tv/en/videos/aktivistka_maidanu_liza_shaposhnik_ta_yiyi_nariech ienii_priyikhali_do_ragsu_na_brdm

Notera Hgra sektorns flaggor och symboler som dyker upp verallt.

Sedan har vi fljande artikel om brudparet frn Kyiv Post:

EuroMaidan protester who won hearts finds her one true love

https://www.kyivpost.com/guide/peopl...flavour=mobile

Hr ser vi allts att Ukrainas "nationalister" stdjer rasblandning. r du njd nu, Skoll?

Ok, jag r tillfreds med de hr bevisen. Jag hade p knn att det lg till p det hr viset men det r frsts alltid trevligt att f det bekrftat.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in