Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2009-09-18, 21:52
Medlem
Xibiters avatar
HJLP!! hittar inte hdmi kanalen

Hej

jag hittar inte min HDMI kannal p tv jag har en sony bravia 22 tums utan kontroll den frsvan under flytten s finns det ntt stt att jag kan inte HDMI kanalen utan kontrollen s snlla HJLP mig brjar bli galen
Citera
2009-09-20, 07:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Xibiter
Hej

jag hittar inte min HDMI kannal p tv jag har en sony bravia 22 tums utan kontroll den frsvan under flytten s finns det ntt stt att jag kan inte HDMI kanalen utan kontrollen s snlla HJLP mig brjar bli galen

har du knappar p ovansidan av tvn? isf tryck en gng p den knappen som r nst lngst ut till vnster.
Citera
2014-07-27, 19:54
Medlem
omigals avatar
Nu knasar det ven fr mig. Har alltid fungerat felfritt, men just nu verkar TV'n inte vilja samarbeta med med mig. Ljudet fungerar, men inte bilden. Skrmen lyser men visar bara svart. Kan komma in i tv-instllningarna, men inte mycket mer n s. Frslag?
Citera
2014-07-27, 19:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av omigal
Nu knasar det ven fr mig. Har alltid fungerat felfritt, men just nu verkar TV'n inte vilja samarbeta med med mig. Ljudet fungerar, men inte bilden. Skrmen lyser men visar bara svart. Kan komma in i tv-instllningarna, men inte mycket mer n s. Frslag?

Har du provat att starta din PS3 genom att hlla in knappen? Hll in den ngra sekunder och du ska hra det pipa ngra gnger och d "fabriksterstlls" bildinstllningarna fr sjlva konsollen.
Citera
2014-08-05, 12:12
Medlem
omigals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CurrentVoltage
Har du provat att starta din PS3 genom att hlla in knappen? Hll in den ngra sekunder och du ska hra det pipa ngra gnger och d "fabriksterstlls" bildinstllningarna fr sjlva konsollen.

Yes, gjorde det fr ngra dagar sedan och d gick det bra!
Citera
2017-09-04, 11:42
Medlem
Hej! kul att hitta denna trd! nu r r det s att jag har samma problem med att ljudet kommer genom hdmin men inte bilden. Jag har tryckt ner start knappen i 10~sek och d pep det.men hnde inte s mycket mer. Nr jag frsker gra samma sak igen nu med att hlla inne start knappen s startas inte ps3t om utan bara stngs av sen har jag bara ljud men ingen bild nr jag vl startat upp det igen.
Hjlp till detta uppskattas mycket!

Tack p frhand.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här