På måndag är det min tur för omskärelse
Lite backstory först, har alltid haft trång förhud, enstaka gånger har jag lyckats få fram hela ollonet vid vilt sex (Inte så skönt). Aldrig haft några problem med att förhuden varit trång, bortsett från att det varit lite utav en utmaning att hålla krigaren ren, sex har funkat hur bra som helst.
Efter en period med för mycket oskyddat sex, bestämde jag mig för att dra till läkaren och testa mig för de flesta könssjukdomar, när läkaren såg krigaren så blev han förvånad, "Har du haft trång förhud hela ditt liv?!", och han tipsade om en full omskärelse, på grund av den hygieniska biten, och att sex skulle bli skönare.
Efter besök hos urolog, fick jag tid bokad hos kirurgmottagningen. Så på måndag är det dags, att jag inte har gjort det här tidigare skyller jag på lathet. Jag sa till urologen att jag är lite nervös med tanke på att det ska skäras i ett känsligt område, då erbjöd han att ingreppet skulle göras under narkos och jag tackade ja.
Ska försöka att uppdatera lite då och då, så att alla ni som också ska genomgå liknande ingrepp får en bild av hur det kommer att vara perioden efter ingreppet.
Önska mig lycka till!