2014-09-26, 18:09
Medlem
Lite uppdatering. Sperman har börja gå lite åt de vitare hållet. Ätit antibiotika i 14 dagar nu. Jag masserar prostatan och sädesblåsor
varannan dag. Har utlösning i samma omfattning. Börjat äta ahcc i förrgår. Tar ett varmt bad om dagen. Nästa vecka blir de akupunktur. Fick en redig kroppsmassage samt någon form av healing i måndags av en äldre dam. Trodde min allmänhälsa skulle bli sämre men till min förvåning så blev de bättre, fick massor av energi. Har många blockeringar i kroppen, som sitter i sen gamalt. Stressen den senaste månaderna har också satt sina spår i kroppen. Jag jobbar på att stärka mitt mående på alla fronter. Vissa dagar så är min smärta 1 av 10. Andra så är det uppemot 6 av 10. Har vaknat på natten och haft krampande smärta runt urinblåsan sen på morgonen helt borta. Varje gång tror jag att jag åkt på en uvi. Mina flareups klingar av betydligt snabbare nu än tidigare. Ibland upplever jag ingen smärta alls, speciellt efter varma bad. Jag tror sen innan väldigt mycket på behandlingar utanför skolmedecinen, där kroppen som helhet behandlas. Jag vill hjälpa kroppen till sin egen förmåga att läka och hela sig själv.
Citera
2014-09-27, 20:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hajade
Lite uppdatering. Sperman har börja gå lite åt de vitare hållet. Ätit antibiotika i 14 dagar nu. Jag masserar prostatan och sädesblåsor
varannan dag. Har utlösning i samma omfattning. Börjat äta ahcc i förrgår. Tar ett varmt bad om dagen. Nästa vecka blir de akupunktur. Fick en redig kroppsmassage samt någon form av healing i måndags av en äldre dam. Trodde min allmänhälsa skulle bli sämre men till min förvåning så blev de bättre, fick massor av energi. Har många blockeringar i kroppen, som sitter i sen gamalt. Stressen den senaste månaderna har också satt sina spår i kroppen. Jag jobbar på att stärka mitt mående på alla fronter. Vissa dagar så är min smärta 1 av 10. Andra så är det uppemot 6 av 10. Har vaknat på natten och haft krampande smärta runt urinblåsan sen på morgonen helt borta. Varje gång tror jag att jag åkt på en uvi. Mina flareups klingar av betydligt snabbare nu än tidigare. Ibland upplever jag ingen smärta alls, speciellt efter varma bad. Jag tror sen innan väldigt mycket på behandlingar utanför skolmedecinen, där kroppen som helhet behandlas. Jag vill hjälpa kroppen till sin egen förmåga att läka och hela sig själv.

Blir glad av att läsa detta.. Du verkar vara på rätt väg och som vi alla vet är det en lång väg finns inga genvägar i allafall inte i Sverige.
Citera
2014-10-02, 15:37
Medlem
27-årig kille här:
Jag har haft ont i pung, gren, bollar, insåda lår, och konstig känsla i prostata.
Även varit kissnödig utan att det kommit så mycket.
Sen känner jag igen mig lite i det där med att man kan bli febrig/frossig.
Jag har starka misstankar att det är någon form av prostatit.

Idag känns det dock bättre. Jag försöker bada skållhett då å då, och har även köpt en vetekudde som jag värmer i micron å stoppar mellan benen.
Det känns riktigt bra emellanåt och jag kan känna mig glad.
Men om jag är ute en lång tid eller liknande, kan jag känna den där olustiga känslan komma smygandes... Genast blir jag lite deppig.

Jag har lite funderingar kring vad som kan ha fått det att eskalera:
* Innan jag fick dessa typiska symptom, hade jag ont långt ner på ryggen. Detta har jag haft till å från, men det har aldrig sänkt min livskvalité. Jag har dock inte brytt mig jättemycket om det och har t.ex. suttit snett i fåtöljen vid datorn (typ "jag sitter inte så bra nu -- skit samma").
* Köpte en träningscykel med extremt hård sadel. Cyklade på den 2ggr i ca 30min per gång.
När man klev av den och tog några steg fick man en extrem orgasm-liknande känsla.
Fan va nice, tänkte jag. Men det kanske retade upp prostatan?
* Har suttit å fikat på en kall träbänk i skogen, då jag redan hade små, nästan ovesentliga känningar.
* Får nån månad sedan hade jag skyddat sex med en tjej, men vi hade oralsex oskyddat.
Senare testade hon sig och sa att hon hade klamydia i halsen. Jag bokade då tid hos barnmosrskan, och fick lämna urinprov och göra halsprov ca 2 veckor efter sexet. Proverna såg bra ut.
Det var ca 2 veckor efter proverna som jag börja känna de typiska prostatit-symptomen.

Jag har provat känna i rumpan själv med ett finger på prostatan. Kändes som en liten hårdare utåtbuktning till höger på den. Säkert ganska vanligt att man kan ha så, eller så kanske de e en liten förkalkning. Men ibland får jag dödsångest över att det ska vara prostatacancer.
Läste att det är ovanligt när man är yngre, men jobbigt ändå.

Någon som har något lugnande att säga mig?
Citera
2014-10-03, 09:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AnkAnus
27-årig kille här:
Jag har haft ont i pung, gren, bollar, insåda lår, och konstig känsla i prostata.
Även varit kissnödig utan att det kommit så mycket.
Sen känner jag igen mig lite i det där med att man kan bli febrig/frossig.
Jag har starka misstankar att det är någon form av prostatit.

Idag känns det dock bättre. Jag försöker bada skållhett då å då, och har även köpt en vetekudde som jag värmer i micron å stoppar mellan benen.
Det känns riktigt bra emellanåt och jag kan känna mig glad.
Men om jag är ute en lång tid eller liknande, kan jag känna den där olustiga känslan komma smygandes... Genast blir jag lite deppig.

Jag har lite funderingar kring vad som kan ha fått det att eskalera:
* Innan jag fick dessa typiska symptom, hade jag ont långt ner på ryggen. Detta har jag haft till å från, men det har aldrig sänkt min livskvalité. Jag har dock inte brytt mig jättemycket om det och har t.ex. suttit snett i fåtöljen vid datorn (typ "jag sitter inte så bra nu -- skit samma").
* Köpte en träningscykel med extremt hård sadel. Cyklade på den 2ggr i ca 30min per gång.
När man klev av den och tog några steg fick man en extrem orgasm-liknande känsla.
Fan va nice, tänkte jag. Men det kanske retade upp prostatan?
* Har suttit å fikat på en kall träbänk i skogen, då jag redan hade små, nästan ovesentliga känningar.
* Får nån månad sedan hade jag skyddat sex med en tjej, men vi hade oralsex oskyddat.
Senare testade hon sig och sa att hon hade klamydia i halsen. Jag bokade då tid hos barnmosrskan, och fick lämna urinprov och göra halsprov ca 2 veckor efter sexet. Proverna såg bra ut.
Det var ca 2 veckor efter proverna som jag börja känna de typiska prostatit-symptomen.

Jag har provat känna i rumpan själv med ett finger på prostatan. Kändes som en liten hårdare utåtbuktning till höger på den. Säkert ganska vanligt att man kan ha så, eller så kanske de e en liten förkalkning. Men ibland får jag dödsångest över att det ska vara prostatacancer.
Läste att det är ovanligt när man är yngre, men jobbigt ändå.

Någon som har något lugnande att säga mig?

Hej AnkAnus,

Jag vill inte avvisa dig,men för bästa respons så postas sådana här frågor i det allmänna forumet för prostatit. I denna tråd delar jag med mig av min sjukdomshistoria.

Känner igen mig i det du skrivit. Jag var också orolig för cancer. Men som du säger, ovanligt bland yngre män. Det låter som du åkt på prostatit men detta ska du självklart undersöka hos läkare och urolog. Bra att du redan jobbar med att lindra symptomen!

Lycka till!
Citera
2014-10-08, 00:10
Medlem
För ett tag sedan så blev jag nästan övertygad om att jag hade morgellons. Jag tyckte då att alla symtom stämde in på mig. I mitt sökande så ifrågasatte jag inte det jag läste på internet. Jag blev fartblind. Men nu har hjärnhalvorna börja synka, och en klarare bild börjar ta form av vad jag lider av.
Jag har funderat över dessa fibrer i sperma och urin de senaste dagarna och kommit fram till följande,

1. Till utseendet samma fibrer, finns i hela min omgivning. I vårat badrum finns de i större omfattning då vi har torktumlaren där.

2. Jag har blivit medveten om något, damm, som med all säkerhet har funnits där hela tiden. (min fru har tjatat om detta i tio år, först nu ser jag det hon ser) I min värd så va det något nytt, onormalt.

3. När jag la märke till dessa fibrer för första gången så var jag i psykiskt dåligt skick pga infektionen i prostatan, kan detta ha påverkat mitt omdöme och uppfattningsförmåga gällande fibrerna då? Svar Ja. Hade jag brytt mig om fibrerna om jag inte hade haft infektionen? Svar nej.

3. I samma veva som de va massor av röda fibrer i urin och avföring/ runt anus, då hade jag precis införskaffat en stor röd handduk. Kan denna ha filtat av sig på mig? Svar ja.

4. Jag sökte svar på internet, och det jag hitta där gjorde mig rädd. Jag vart paralyserad. Avsaknad av omdöme.

5. De röda fibrerna har minskat i omfattning till nära noll, den röda handduken blir äldre och mattas av för varje tvätt.

6. I sperman och urin ser jag svarta/blå fibrer nu. Inte röda. Precis likadana som jag ser i min omgivning, på tex handfat, huden, kläder mm.

7. Konkelbär, någon som undersökt dessa lite närmare, eller varför inte navelludd? Jag har haft dessa hela mitt vuxna liv. De ansamlas på mindre än en dag.

8. Kan detta damm/fibrer tränga in in eller ansamlas i urinrörets mynning och komma ut när jag får utlösning? Ja.

9. En del av de fibrer jag sätt kan även vara torkat blod.

Hur förklara jag då mina symptom som trötthet, hjärtklappning, eyefloaters, kliar och sticker på huden, röda märken och små sår, svårt att koncentrera mig, huvudvärk, tinnitus, killar och sticker i halsen, ont i halsen, tål inte alkohol, svettningar, små svarta partiklar på kroppen, samt en del annat. Morgellons? ¨

Jag är 99.9% säker på att så inte är fallet.

Tillsvidare så ändrar jag min diagnos till följande obotliga sjukdom
"Att vara människa".
Citera
2014-10-10, 03:59
Medlem
Citat:
För ett tag sedan så blev jag nästan övertygad om att jag hade morgellons. Jag tyckte då att alla symtom stämde in på mig. I mitt sökande så ifrågasatte jag inte det jag läste på internet. Jag blev fartblind. Men nu har hjärnhalvorna börja synka, och en klarare bild börjar ta form av vad jag lider av.
Jag har funderat över dessa fibrer i sperma och urin de senaste dagarna och kommit fram till följande,

1. Till utseendet samma fibrer, finns i hela min omgivning. I vårat badrum finns de i större omfattning då vi har torktumlaren där.

2. Jag har blivit medveten om något, damm, som med all säkerhet har funnits där hela tiden. (min fru har tjatat om detta i tio år, först nu ser jag det hon ser) I min värd så va det något nytt, onormalt.

3. När jag la märke till dessa fibrer för första gången så var jag i psykiskt dåligt skick pga infektionen i prostatan, kan detta ha påverkat mitt omdöme och uppfattningsförmåga gällande fibrerna då? Svar Ja. Hade jag brytt mig om fibrerna om jag inte hade haft infektionen? Svar nej.

3. I samma veva som de va massor av röda fibrer i urin och avföring/ runt anus, då hade jag precis införskaffat en stor röd handduk. Kan denna ha filtat av sig på mig? Svar ja.

4. Jag sökte svar på internet, och det jag hitta där gjorde mig rädd. Jag vart paralyserad. Avsaknad av omdöme.

5. De röda fibrerna har minskat i omfattning till nära noll, den röda handduken blir äldre och mattas av för varje tvätt.

6. I sperman och urin ser jag svarta/blå fibrer nu. Inte röda. Precis likadana som jag ser i min omgivning, på tex handfat, huden, kläder mm.

7. Konkelbär, någon som undersökt dessa lite närmare, eller varför inte navelludd? Jag har haft dessa hela mitt vuxna liv. De ansamlas på mindre än en dag.

8. Kan detta damm/fibrer tränga in in eller ansamlas i urinrörets mynning och komma ut när jag får utlösning? Ja.

9. En del av de fibrer jag sätt kan även vara torkat blod.

Hur förklara jag då mina symptom som trötthet, hjärtklappning, eyefloaters, kliar och sticker på huden, röda märken och små sår, svårt att koncentrera mig, huvudvärk, tinnitus, killar och sticker i halsen, ont i halsen, tål inte alkohol, svettningar, små svarta partiklar på kroppen, samt en del annat. Morgellons? ¨

Jag är 99.9% säker på att så inte är fallet.

Tillsvidare så ändrar jag min diagnos till följande obotliga sjukdom
"Att vara människa".

När man lider som värst av denna sjukdom(prostatit) så påverkas psyket snabbt! Jag fick under första skovet panikångest och jag har för detta gjort flera EKGn som inte visat på några hjärtproblem men panikångesten är kvar!

Jag har ju haft sjukdomen flera år så dom fysiska symtomen som trötthet,is kalla händer Och fötter + tinnitus och ledsmärtorna kan jag med 100% säkerhet säga att det är resultat av organ som är inflammerade i mitt fall prostatan och sädesblåsorna.. De gånger jag fått ner inflammationen så försvinner alla nämnda fysisk besvär på samma gång..

Efter att jag först läste om dina problem med fibrer i sperman så började jag kolla mina utlösningar med lampa och förstoringsglas och jag hittade svarta gröna röda trådar varenda gång och vad är chansen att jag oxå drabbats av morgellons? Som du säger så är fibrerna med dom färgerna överallt speciellt i badrummet var jag sitter och runkar med min ipad...
Citera
2014-10-10, 19:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ante1982
När man lider som värst av denna sjukdom(prostatit) så påverkas psyket snabbt! Jag fick under första skovet panikångest och jag har för detta gjort flera EKGn som inte visat på några hjärtproblem men panikångesten är kvar!

Jag har ju haft sjukdomen flera år så dom fysiska symtomen som trötthet,is kalla händer Och fötter + tinnitus och ledsmärtorna kan jag med 100% säkerhet säga att det är resultat av organ som är inflammerade i mitt fall prostatan och sädesblåsorna.. De gånger jag fått ner inflammationen så försvinner alla nämnda fysisk besvär på samma gång..

Efter att jag först läste om dina problem med fibrer i sperman så började jag kolla mina utlösningar med lampa och förstoringsglas och jag hittade svarta gröna röda trådar varenda gång och vad är chansen att jag oxå drabbats av morgellons? Som du säger så är fibrerna med dom färgerna överallt speciellt i badrummet var jag sitter och runkar med min ipad...

Tack för att du delar med dig av dina fynd och erfarenheter!
Citera
2014-10-12, 21:10
Medlem
I torsdags runkade jag på morgonen och blev mäkta förvånad vilket tryck jag hade på utlösningen och att satsen var större än vanligt. Samma kväll blev jag kåt och ville så gärna ha sex med min fru. Men tvekade och tänkte att jag kommer få ångra det då de antagligen kommer göra ont både under och efter. Men jag struntade i rädslan och följde lusten. Jag tänker inte gå in på alla detaljer, men de va länge sen jag hade så skönt! Detta, trots att jag använde kondom. När jag fick utlösning så hände något konstigt. Jag fick min starkaste och längsta orgasm på mycket länge. Det va som om proppen gick ur mig, sen så va mängden sperma nästan det dubbla mot va de va på morgonen!! Hade även sex fredagen och lördagen.

Att detta var möjligt trodde jag inte för några månader sen!

Jag kan även passa på att dela med mig utav kommande veckas träningsschema:

Gå en timme varje dag, (kommer ha windstopper och avkapade långkisar för att skydda mina ädlare delar)
Köra en timme yoga varje dag.
Köra två pass Trauma Releasing Exercises (TRE)
Meditera 20 minuter varje dag.
Andningsövningar 10 min varje dag.

Vill även tipsa om happbabypose för alla stela bäckenenbottnar där ute. Denna övning går även att göra med ett ben i taget. Försök att ligga i denna 2-5 minuter. Gör kroppen tung. Slappna av med hjälp av andningen. Känn hur kroppen blir tung mot underlaget. Obs! Slappna av i käkar, ansikte. Dessa tenderar vi ofta att omedvetet spänna i denna övning.
Själv har jag varit med om att djupa spänningar och känslor släppt i denna. Bli inte förvånad om du blir arg, frustrerad, rädd eller kanske glad av att göra denna!
Citera
2014-10-14, 22:21
Medlem
Igår masserade min fru prostatan, sen masserade jag lite med staven. Efteråt så tänkte jag att jag skulle runka. Det gick bra så långt tills efter jag fått utlösning. Penisen blev helt illröd när den slaknade och det kändes lite underligt, den blev stenhård i mitten men ändå slak. Därefter skulle jag pissa och det tog tvärstopp. Jag kunde inte pissa. Efter 1 minut kom strålen igång. En svag stråle.
Det kändes nästan som att pissa efter en cystoskopi (ni som gjort en vet vad jag pratar om) Vafan tänkte jag, vad har hänt? Det sved så innåt bomben i urinröret och det strålade smärta ut i ollonet. Jag kom och tänka på att jag hade så här ont i våras.. Lätt glömma bort. Jag spolade snabbt upp ett hett bad och låg där i 10 minuter. Därefter tog jag staven och kände runt lite försiktigt. Det kändes ok. Pissade igen och det gjorde ont men något bättre stråle än innan. På natten när jag va uppe och pissa så va strålen helt obehindrad och de gjorde inte det minsta ont. Länge länge sen jag kunde pissa så obehindrat. Idag har jag haft känningar från prostatan ungefär som de senaste dagarna, strålen ha gått tillbaka till att kännas lite krystad. Har ingen aning om vad jag lyckades ställa till med tacksam att det gick över. Det verkar inte som jag förstört något i alla fall. Jag kan efter detta konstatera att jag har mycket mindre smärta än i våras och det är jag väldigt tacksam över. Ser fram emot den dagen då jag är 100% frisk där nere.

Imorgon ökar jag på massagen av prostatan till 1 ggr/dag. Jag kommer ta ett varmt bad innan massage och ha sex eller runka innan och inte efter massagen.
Senast redigerad av Hajade 2014-10-14 kl. 22:24.
Citera
2014-10-16, 08:00
Medlem
Citat:
...Det gick bra så långt tills efter jag fått utlösning. Penisen blev helt illröd när den slaknade och det kändes lite underligt, den blev stenhård i mitten men ändå slak. ...

Låter som Hard Flaccid en variant av CPPS. Ta det försiktigt med utlösningar annars kan du få ångra det i många år framöver.

Infektion i prostatan utesluter inte CPPS. Det kan till och med vara så att infektionen utlöser CPPS. Om Hans Hedelin kännt på dig och hävdar att du har muskulära problem så skulle inte jag avfärda det så lättvindigt. Det kan i förlängningen bli så att de andra problemen överskuggar prostatiten.

Har du läst beskrivningen av Morgellons på wikipedia; ett par nyckelord är "delusional belief".
Denna diagnos betyder alltså att man inbillar sig att fibrerna finns, rent psykiskt med andra ord.
Ser din flickvän också fibrer? I så fall är det inte delusional belief utan något annat.

"trötthet, hjärtklappning, eyefloaters, kliar och sticker på huden, röda märken och små sår, svårt att koncentrera mig, huvudvärk, tinnitus, killar och sticker i halsen, ont i halsen" alla dessa besvär kan t.ex. bero på stressad andning. Påstår inte att det beror på det i ditt fall men akta dig för att dra förhastade slutsatser.

Det är lätt att snöa in på någon diagnos bara för att flera symptom stämmer in samtidigt som man lämpligt nog avfärdar dom symptom som inte stämmer med diagnosen som slump. Se t.ex. på ante han tror att han får tinnitus och kalla händer av prostatainflamation fast det är uppenbart för alla andra att hans problem vuxit sig betydligt större än en infektion i prostatan. Följdproblemen överskuggar den utlösande diagnosen. Om man accepterar att man faktiskt kan ha andra sekundära problem och att dessa kanske dessutom går att behandla så har man en möjlighet till förbättring. Om man i stället hårdnackat håller fast vid sin ursprungliga teori (som kanske inte är hela sanningen) så finns en överhängande risk att man får dras med sina problem resten av livet.

Fråga dig själv, varför tror du att yoga, avslappning, meditation och andningsövningar hjälper?
Antagligen inte dom för att dom skulle påverka en eventuell inflamation i alla fall.
Senast redigerad av sctp 2014-10-16 kl. 08:44.
Citera
2014-10-16, 16:15
Medlem
Låt mig ge ett exempel för att belysa resonemanget ovan.

Låt säga att du är smittad av ett förkylningsvirus, du tränar och anstränger dig rejält. Du skulle inte ha ansträngt kroppen i ditt försvagade tillstånd och resultatet blir att du får hjärtmuskelinflammation.

Kan man säga att förkylningen är orsaken till hjärtmuskelinflammationen? Ja indirekt kanske men huvudorsaken är trots allt att du överansträngde dig i ett utsatt tillstånd. Om du botar förkylningen blir du då fri från hjärtmuskelinflammationen? Nej

Byt nu ut Förkylningsviruset mot Prostatainflamation och hjärtmuskelinflammation mot CPPS i exemplet ovan så blir förra posts resonemang klart.

Bäckenbottenmusklerna kan ta stryk ifall du anstränger dom när du har inflammation i regionen. Ifall du sedan råkar få CPPS så lever det sitt eget liv och det försvinner inte automatiskt för att du botar prostatiten. Även ifall du inte lyckas komma åt eventuella patogener i prostatan så kommer ändå åtgärder som resulterar i avslappning att gynna ditt allmäntillstånd eftersom dina CPPS-symptom lindras.

Gå sedan med CPPS i några år så kommer du få central sensitisering samt påverkan på hållning och andning. Ett typiskt symptom på att andningen har påverkats är vasoconstriction som leder till frusna händer & fötter. Ett annat är överkänslighet mot ljud och/eller tinitus.
Senast redigerad av sctp 2014-10-16 kl. 16:40.
Citera
2014-10-17, 01:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sctp
Låter som Hard Flaccid en variant av CPPS. Ta det försiktigt med utlösningar annars kan du få ångra det i många år framöver.

Infektion i prostatan utesluter inte CPPS. Det kan till och med vara så att infektionen utlöser CPPS. Om Hans Hedelin kännt på dig och hävdar att du har muskulära problem så skulle inte jag avfärda det så lättvindigt. Det kan i förlängningen bli så att de andra problemen överskuggar prostatiten.

Har du läst beskrivningen av Morgellons på wikipedia; ett par nyckelord är "delusional belief".
Denna diagnos betyder alltså att man inbillar sig att fibrerna finns, rent psykiskt med andra ord.
Ser din flickvän också fibrer? I så fall är det inte delusional belief utan något annat.

"trötthet, hjärtklappning, eyefloaters, kliar och sticker på huden, röda märken och små sår, svårt att koncentrera mig, huvudvärk, tinnitus, killar och sticker i halsen, ont i halsen" alla dessa besvär kan t.ex. bero på stressad andning. Påstår inte att det beror på det i ditt fall men akta dig för att dra förhastade slutsatser.

Det är lätt att snöa in på någon diagnos bara för att flera symptom stämmer in samtidigt som man lämpligt nog avfärdar dom symptom som inte stämmer med diagnosen som slump. Se t.ex. på ante han tror att han får tinnitus och kalla händer av prostatainflamation fast det är uppenbart för alla andra att hans problem vuxit sig betydligt större än en infektion i prostatan. Följdproblemen överskuggar den utlösande diagnosen. Om man accepterar att man faktiskt kan ha andra sekundära problem och att dessa kanske dessutom går att behandla så har man en möjlighet till förbättring. Om man i stället hårdnackat håller fast vid sin ursprungliga teori (som kanske inte är hela sanningen) så finns en överhängande risk att man får dras med sina problem resten av livet.

Fråga dig själv, varför tror du att yoga, avslappning, meditation och andningsövningar hjälper?
Antagligen inte dom för att dom skulle påverka en eventuell inflamation i alla fall.

varför försöker du förlöjliga mig?? tror du jag är korkad det är väl klart att jag vid detta laget känner till mina följdbesvär,spänningar och nervproblem... om jag vore lyckligt lottad så hade jag för länge sedan blivit bättre med diverse trigger avslappning och in och ut andnings övningar jag gjort genom åren men jag blir inte det eftersom minna sädesblåsor är ca dubbelt så stora som dom ska vara och fulla med förkalkningar och givetvis i ständig kronisk inflammation

du ska ju vara glad att du inte lider av svår prostatit och att dina tips hjälpt dig själv och säker en hel del andra men jag tycker inte att du ska se ner på oss som inte blivit hjälpta av din vetenskap.. tänk på dom som valt att söka sig till dr krongrad tillex!! hade det funnits en universal lösning hade det nog varit standard protokoll hos alla läkare nu
Senast redigerad av ante1982 2014-10-17 kl. 01:41.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in