2014-10-22, 11:33
Medlem
hittade trden nr den skapades. Nu r jag sld. Vntat 1 dag fr att f upp 45k alloy fr att uppgradera HQ. r imperialist och ser framemot att anvnda mina AT-ATs och stormtroopers
Citera
2014-10-22, 19:45
Medlem
Kul spel, aldrig fel med starwars tema heller.

Joinade ven wookiewaxers
Citera
2014-10-22, 20:40
Medlem
Rigios avatar
Har lite problem med squadcenter..hur tusan fungerar det?? Jag vet inte hur man skickar trupper, eller "ta ut" de trupperna man ftt :/
Citera
2014-10-22, 22:34
Medlem
Serist, ibland funderar man hur ens jvla trupper fungerar. skickar ut tv tanks fr att sl ut turrets de str uppradade och jag tnker "perfekt. med tv tanks s glider de frbi och tar alla turrets sen skickar jag in resten som jobbar snder byggnaderna"

s glider tanksen frbi alla tre turrets. stller sig i mitten av alla turrets som skjuter p dem och mina tanks brjar skjuta p murarna...
Citera
2014-10-22, 23:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av epiqq
Serist, ibland funderar man hur ens jvla trupper fungerar. skickar ut tv tanks fr att sl ut turrets de str uppradade och jag tnker "perfekt. med tv tanks s glider de frbi och tar alla turrets sen skickar jag in resten som jobbar snder byggnaderna"

s glider tanksen frbi alla tre turrets. stller sig i mitten av alla turrets som skjuter p dem och mina tanks brjar skjuta p murarna...

Haha ja AI:n kan vara lite konstig ibland, jag antar att du vet det men beroende p var du placerar units s kan du f de att attackera olika byggnader, samt att alla units har sin preferens av vad de vljer att attackera frst.

Ngon som blivit attackerad nnu? Frlorar man pengar om man blir attackerad eller hur gr det till ?
Citera
2014-10-23, 10:07
Medlem
4-Gotts avatar
Citat:
hittade trden nr den skapades. Nu r jag sld. Vntat 1 dag fr att f upp 45k alloy fr att uppgradera HQ. r imperialist och ser framemot att anvnda mina AT-ATs och stormtroopers

Toppen! Joina WookieWaxers, vi r imperium.

Citat:
Ursprungligen postat av Rigio
Har lite problem med squadcenter..hur tusan fungerar det?? Jag vet inte hur man skickar trupper, eller "ta ut" de trupperna man ftt :/

Just nu r min "donate" knapp "gr" s jag kan icke skicka troops. Om ditt squad center r fullt s kan du inte ta emot fler troops fren du anvnt dom du redan har. Under battle s br det finnas en ikon bredvid unitsen som gr att man kan deploya troops. Jag upptckte ven nr jag anfll en spelare att pltsligt s dk det upp massa trupper frn ingenstans bakom min arme. Det mste ha varit sdana troops som blivit donated.

Citat:

Alla enheter har speciella egenskaper. Tanks r bra mot turrets men dom prioriterar fortified defense s som murar. Om du vill ha mekaniska enheter som prioriterar turrets s r ju tanks bsta valet i de tidigare stadierna. Tycker ocks AI'n r lite skev hr.

Blev s jvla otlig p byggandet s jag kpte 3 extra droids -.- Vad som str mig r att p SWC officiella Facebook sida s la spelare upp fusk och massa mnniskor likade postsen. Admins borde banna snt. Det finns ju ingen risk eller nnting spnnande med att spela om du har 99999 av gold, alloy och crystals. Maxad bas p ngra minuter
Citera
2014-10-23, 10:13
Medlem
YourVoices avatar
Jag var sugen p att testa detta, men recensionerna verkar vldigt si och s...
Citera
2014-10-23, 11:05
Medlem
4-Gotts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av YourVoice

Ska tydligen vara som Clash of Clans och Boom Beach. Jag har inte lirat dom andra men detta r ju SW tema s det gr det roligare
Citera
2014-10-23, 11:20
Medlem
SkurtDenOndas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av YourVoice

Det r lite trgare n Clash of clans, laddtiderna d allts. Hade det inte varit Star wars s hade jag nog skitit i spelet...

Spelet r dock jvligt ltt. En enda gng har jag misslyckats med ett anfall och d pga jag inte sg en... mortar vad de nu exakt heter. Att storma med en massa stormtrupper funkar ju 100% av gngerna.

Har ngon blivit anfallen en endaste gng?
Citera
2014-10-23, 21:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SkurtDenOnda
Det r lite trgare n Clash of clans, laddtiderna d allts. Hade det inte varit Star wars s hade jag nog skitit i spelet...

Spelet r dock jvligt ltt. En enda gng har jag misslyckats med ett anfall och d pga jag inte sg en... mortar vad de nu exakt heter. Att storma med en massa stormtrupper funkar ju 100% av gngerna.

Har ngon blivit anfallen en endaste gng?

Blev anfallen idag fr frsta gngen! han blev krossad och anvnda sig av den strategin du sger, massa infantery. Men jvlar va mnga dligt planerade baser det finns.
Citera
2014-10-23, 22:38
Medlem
4-Gotts avatar
Blev ocks anfallen idag fr frsta gngen. Jag kikade igenom replayen och han krossade mig ltt med banthas, wookies och rebel guards. Min bas e as dligt upplagt o det tar sn tid o flytta omkring allt. Det jag dock inte fatta riktigt var om jag frlorade ngra resurser... Han fick la en 25K men jag mrkte inte att det saknades nt fr mig...

Och s vill jag reda ut det hr med troop donation. Ibland funkar det och ibland inte? Man kan requesta var 20 minut s lnge man har frbrukat det man anvnt typ. Nu har jag ftt lite av nn som jag sparar p tills jag blir anfallen.

Jdrigt irriterande att vara maxad i resurser. Hade 150/150K gold. Vad gr man d? Jo man kper crystals fr o uppgradera kapaciteten

Det r som Skurt sger ett segt spel, men det r ocks SW s nu har jag lagt LoL, SC2, och massa andra spel p hyllan:S
Citera
2014-10-24, 00:35
Medlem
Senaste 5 attackerna har jag blivit disconnected, hamnat i start menyn, frlorat alla units och frlorat fighten.

Sjukt strande, fr dock inget felmeddelande s ingen aning om vad som r fel...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in