• 2
  • 3
2014-10-24, 11:34
Medlem
4-Gotts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Roblin92
Senaste 5 attackerna har jag blivit disconnected, hamnat i start menyn, frlorat alla units och frlorat fighten.

Sjukt strande, fr dock inget felmeddelande s ingen aning om vad som r fel...

Har inte hnt mig under combat men ofta medans jag pillar i basen s blir jag disconnected.
Citera
2014-10-24, 13:08
Medlem
SkurtDenOndas avatar
Citat:
Senaste 5 attackerna har jag blivit disconnected, hamnat i start menyn, frlorat alla units och frlorat fighten.

Sjukt strande, fr dock inget felmeddelande s ingen aning om vad som r fel...

Citat:
Ursprungligen postat av 4-Gott
Har inte hnt mig under combat men ofta medans jag pillar i basen s blir jag disconnected.

Samma som 4-Gott.....

Jag hoppas frresten att ingen hr har ftt fr sig att det r en bra ide att mura in sig i ett hrn fr anfallaren har en, eller tv, rutor extra p sig och kan sledes slnga in sina trupper utanfr det byggbara omrdet och sledes r det som att inte ha en mur alls.

Sedan tror jag att det r samma som i Clash of clans att ju hgre pong man har s fr man mta starkare och starkare motstndare. Jag brukar anfalla fiendens penga och alloyfrrd och sedan avsluta striden. Tanken r d att inte f s mnga pong/trophys eller vad fan det heter och p s stt inte bli "starkare" i ondan..... Dock r jag inte hundra men jag antar detta.
Citera
2014-10-24, 17:29
Medlem
4-Gotts avatar
mm, gjorde den "hrn" tabben sjlv. Siktar ocks p folks resurser frst och frmst. Var nere p 200gold igr och idag e jag p 225K och kan inte f mer frens jag uppgraderat basen. Strsta looten hittills r 55K i alloy och gold
Citera
2014-10-24, 17:32
Medlem
SkurtDenOndas avatar
Citat:
mm, gjorde den "hrn" tabben sjlv. Siktar ocks p folks resurser frst och frmst. Var nere p 200gold igr och idag e jag p 225K och kan inte f mer frens jag uppgraderat basen. Strsta looten hittills r 55K i alloy och gold

Huh? Fan jag brukar bara kamma hem runt 6k i vardera och nd rensar jag allt frutom HQ. Antar att ngon jvel hade samlat p sig utav helvete.

Edit: Mrkligt detta. Jag gjorde en raid p ngon mupp som hade runt 7k vardera men nr jag var klar s hade jag ftt 20k vardera. Hur fan funkar allt detta?

Ni som har blivit anfallna.. I Battle log'ens defence, dyker det upp en sdan dr ruta med ngot i stil med "Revenge" som det gr i Clash of clans?
Senast redigerad av SkurtDenOnda 2014-10-24 kl. 18:11.
Citera
2014-10-24, 21:06
Medlem
4-Gotts avatar
Bara blivit anfallen en gng och d sg jag inget om "revenge". Frskte kolla upp det men battle loggen e tom p defense.

r du sker p att det inte var datorn du anfll? Man fr alltid en bonus d nmligen...

Jag kanske fick 50K+ fr att jag har mer medaljer? Har 730st... Den squaden som har mest medaljer ligger p ver 134K vilket snittar ungefr p 4500 mer medlem d dom r 30 pers.
Citera
2014-10-25, 12:04
Medlem
Citat:
Bara blivit anfallen en gng och d sg jag inget om "revenge". Frskte kolla upp det men battle loggen e tom p defense.

r du sker p att det inte var datorn du anfll? Man fr alltid en bonus d nmligen...

Jag kanske fick 50K+ fr att jag har mer medaljer? Har 730st... Den squaden som har mest medaljer ligger p ver 134K vilket snittar ungefr p 4500 mer medlem d dom r 30 pers.

Jo revenge-knappen finns dr, dock s sa spelet att han fortfarande var under protection vilket gjorde att jag inte kund f min revenge.

Lser ven p deras egna forum att mnga har problem med crashes just nu.

Citat:
* Queue up a bunch of units for production even when I am well below all limits
* Selecting "Info" option from transport
* Deploy units, more frequently when I am deploying a bunch rapidly
* Seems like sometimes randomly the destruction of a structure in combat triggers a crash
* Less frequently lately, but sometimes just queuing up a hero unit

Detta fr typ alltid mitt spel att crasha, ven om jag ska collecta mina resources.
Citera
2014-10-27, 18:14
Medlem
4-Gotts avatar
Citat:
Jo revenge-knappen finns dr, dock s sa spelet att han fortfarande var under protection vilket gjorde att jag inte kund f min revenge.

Jo du har rtt. Blev anfallen i morse och kunde trycka p "revenge" knappen, dock s var han under protection s det blev inget med det. Man sjlv hamnar under "protection" om man har blivit anfallen ocks. Hade ver 6h d jag tittade...

Nn av er som brjat p de nya missions? Man ska dda massa djur... verkar inte s givande dessa single player missions, fredrar PvP. Om knappt 3 dar slpps halloween kampanjen, kanske kan va nt skoj.

Allmn frga: Om ni lirar p bde mobilen och surfplattan spelar ni p samma in-game konto d? P plattan har jag ingen bas, fr brja frn noll :/
Citera
2014-10-29, 19:47
Medlem
4-Gotts avatar
Om nn undrar vart jag tog vgen s har jag joinat squadden "30ShadesOfBlack". Det r fr mer "aktiva" spelare s vill ni dra upp tempot s vet ni vart ni ska vnda er till
Citera
2014-10-30, 11:26
Medlem
Citat:
Om nn undrar vart jag tog vgen s har jag joinat squadden "30ShadesOfBlack". Det r fr mer "aktiva" spelare s vill ni dra upp tempot s vet ni vart ni ska vnda er till

Spelet verkar vara mycket mer stabilt nu, s hoppade med ver till nya squaden, hur lngt har du kommit p uppdragen? r sjlv halvvgs genom Chapter 8.
Citera
2014-10-31, 02:02
Medlem
4-Gotts avatar
Citat:
Spelet verkar vara mycket mer stabilt nu, s hoppade med ver till nya squaden, hur lngt har du kommit p uppdragen? r sjlv halvvgs genom Chapter 8.

r p mission 12/26. Hr o hpna men mitt guld tog slut s jag fick PvP'a lite. Lg p 0 och nu e jag p 100K efter 1 timme. Ibland fr man bara satsa p gold depots och offra lite medals. Har 2000~ "zombie credits" nu men vet inte riktigt hur det hela funkar. Har du kpt nnting nnu?
Citera
2014-11-09, 19:58
Medlem
SkurtDenOndas avatar
Jod d vart man precis anfallen fr frsta gngen idag. Det vart vl 91% sp eller ngot men jag fick behlla de mesta av mina tillgngar d jag har depoterna i hrnen, dr ingen kollar.

Det r frvisso inga problem att f tag i pengar i detta spel och d jag som regel alltid har fulla frrd r det nstan lite synd att jag inte torskade mer s jag hade ftt orsak att raida lite.

De dr rda R2arna som rebellerna har knns lite ojmna dock. Den gjorde mina mortars precis meningslsa.
Citera
2014-11-12, 17:21
Medlem
Tja mns!

Lirar som imperiet och rebellerna. Trttnade p imperiet fr deras hjltar r s sjuk ltt att kontra enligt mig! Chewbacka med tv healers r oslagbart n slnge och har bara losat 2 gnger. Level 7 p imperiet och level 5 med rebellerna.

Bara jag som inte kan lsa chatten inne i spelet? Sjukt trkigt..
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in