2014-10-27, 14:21
Medlem
SleepyRippers avatar
Epic slut p en sjukt bra serie. Och angende slutet var det i mina gon precis s det borde slutat.

Citera
2014-10-27, 14:34
Medlem
Dimaks avatar
Skit bra slut! Tycker det r bra att Tommy fick gra det, dock r ju hans liv ver nu. Skn lt i slut texterna.

Knns konstigt att det r slut nu, Nr kommer DVD complete box?
Citera
2014-10-27, 14:36
Medlem
Lanskys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SleepyRipper
Epic slut p en sjukt bra serie. Och angende slutet var det i mina gon precis s det borde slutat.

HBO har verkligen skyndat sig igenom hela ssongen. Mnga frgetecken som frblir obesvarade. Game of thrones i all ra, men BWE r mycket bttre, speciellt skdespelarna. Tyvrr skildrar inte tittarsiffrorna sanningen. Kommer att frbli den bsta serien jag sett. Fr er som gillar skarpa dialoger och bra skdespeleri ver pang-pang och explosioner s rekommenderar jag House of Cards. Jag kan bara hoppas p att Netflix kper upp rttigheterna och producerar en spin-off till BWE.
Citera
2014-10-27, 14:37
Medlem
XtraXs avatar
Knns tom nu, men ett mycket bra sista avsnitt. Cirkeln knns sluten.
Citera
2014-10-27, 14:40
Medlem
Fred Friendlys avatar
Tillfredsstllande slut, m jag sga. Hller som sagt denna ssong hgre n senaste. Behver se om allt fr att frst seriens storhet antar jag.
Citera
2014-10-27, 14:48
Medlem
LadyMysticas avatar
Njae, jag haller inte med att slutet var sadar djakla bra. Inte det varsta avslut jag sett, men inget "wow". Att det var Tommy Darmody kom ju inte som nagon overaskning, sa alla spekulationer dar var ju korrekt.
Vad hande med Eli's son ? Som Lucky Luciano kidnappade forra avsnittet ? Kanns som att serien kunde tjanat pa nagra avsnitt till for att knyta ihop det.

Hur som haver, storartad serie och oerhort bra skadespeleri av de flesta.
Citera
2014-10-27, 15:13
Medlem
SleepyRippers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LadyMystica
Njae, jag haller inte med att slutet var sadar djakla bra. Inte det varsta avslut jag sett, men inget "wow". Att det var Tommy Darmody kom ju inte som nagon overaskning, sa alla spekulationer dar var ju korrekt.
Vad hande med Eli's son ? Som Lucky Luciano kidnappade forra avsnittet ? Kanns som att serien kunde tjanat pa nagra avsnitt till for att knyta ihop det.

Hur som haver, storartad serie och oerhort bra skadespeleri av de flesta.

Dom slppte ju av honom vid hans skola.
Citera
2014-10-27, 15:42
Medlem
LadyMysticas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SleepyRipper
Dom slppte ju av honom vid hans skola.

Ah det stammer, glomde bort det totalt och satt hela avsnittet och undrade over hans ode haha.
Citera
2014-10-27, 18:26
Medlem
Jag trodde att ni vet vem skulle verleva precis som i verkligheten och att fick en sn dr liten epiolog dr det str hur det gick fr alla. Synd bara att mitt HDMI i datorn verkar ha lagt av s att jag fick se sista avsnittet p en 15 tums lap top istllet fr 42 tums tv
Citera
2014-10-27, 19:54
Medlem
Shuyins avatar
Slutet var ju inte srskilt verraskande. Allt kommer igen. Men serien som helhet var verkligen kanon ven om sista ssongen blev lite pskyndad tyvrr.

Frgan som r hngande i luften r ju dock, hur mnga dagar tar det innan Eli fuckar upp alla pengar han fick?
Citera
2014-10-27, 20:05
Medlem
Mich13s avatar
Totalt stt var det hr en riktigt bra serie. Slutet var verraskande fr mig, jag frsker medvetet hlla mig borta frn djupare diskussioner d det frstr spnningsmomentet fr mig.
Citera
2014-10-27, 22:51
Medlem
Stressoraklets avatar
Bra slut p en fantastisk serie, kanske HBO:s bsta. Inte lite sugen p en spin-off med Cosa Nostran i fokus
Citera
hbo

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in