2014-10-26, 20:19
Medlem
InDrogoVeritass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nunno51
Vill att ni ska veta att han inte lurade mig på någonting, det som står att han lurade mig på 45 000 stämmer inte, han gjorde mig inget ont...
Jag handlade snabbt utan att tänka på följderna pga denna tråd.
Är du alltså kvinnan Dezziwow inlägg syftade till?
Du blev sol o vårad precis som alla andra av hans offer men nu backar du eftersom, vad????
Öhrnen är ju duktig på sitt gebit så du behöver ju inte skämmas.
Citera
2014-10-26, 20:49
Medlem
Stämmer....
Hon har skrivit inlägget utan att kolla med mig först och det är inte ok, hon skriver att han har blåst mig vilket inte är fallet. Han gjorde mig inget ont och därför ville jag att ni skulle veta det.
Citera
2014-10-26, 21:03
Medlem
InDrogoVeritass avatar
Citat:
Stämmer....
Hon har skrivit inlägget utan att kolla med mig först och det är inte ok, hon skriver att han har blåst mig vilket inte är fallet. Han gjorde mig inget ont och därför ville jag att ni skulle veta det.
Nu tycker jag du får förklara dig lite.
Menar du att du gick händelserna i förväg pga denna tråd och att Hasse egentligen är en hyvens kille?
Citera
2014-10-26, 21:06
Medlem
Ja precis, mig har han inte gjort något mot.
Citera
2014-10-26, 21:23
Medlem
InDrogoVeritass avatar
Citat:
Ja precis, mig har han inte gjort något mot.
Då har han alltså charmat dig åter eller så lever du i förnekelse?
Vilken kvinna som har någon som helst självrespekt fortsätter ett förhållande med en man som är dömd för de flesta omoraliska brott vi har bl.a. våldtäkt.
Eller tror du naivt att du är unik. Det händer andra men inte mig typ?
Citera
2014-10-27, 14:48
Medlem
Blasters avatar
Utrag ur dom (där han blev dömd för stölds och bedrägerier) från 2009:

Citat:
George Öhrn förekommer sedan 1996 under fyra avsnitt i belastningsregistret, varav ett avser besöksförbud och ett böter för brott mot totalförsvarslagen. Han dömdes 2002 för stöld till villkorlig dom och böter samt 2004 för grov kvinnofridskränk- ning, våldtäkt och förskingring till fängelse i två år och sex månader.

Kul kille.
Citera
2014-10-27, 22:13
Medlem
Dezziwows avatar
Det stämmer som hon säger..hon var inte säker på att han hade gjort det. Men han kommer att göra det om hon fortsätter att va med han. Jag ber om ursäkt till dig..Säger inget namn. Men jag hoppas verkligen inte att du har tankar på att fortsätta hänga med han. Han kommer att lura dig som med alla andra kvinnor och män. Till andra alla som läser den här tråden, jag skrev vidare på den här tråden efter att jag har fått ett mail om att han nu återigen var satt i häktet pga ett försök till bedrägeri av kvinnan som mailat mig. Jag blev då så jävla arg.. att han fortfarande kan lyckas med sina bedrägerier. Han lever i en kappsäck inte ens hans anhörig vill ha med han att göra. Han lurar och bedrar all han lyckas involvera sig med. Han kommer inte att sluta. Jag vill att den här tråden ska spridas och synas för att varna alla innan de blir utsatta. Om man googlar honom så ska denna tråd dyka upp. Jag ger mig inte..
Citera
2014-10-27, 22:16
Medlem
Dezziwows avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blaster
Utrag ur dom (där han blev dömd för stölds och bedrägerier) från 2009:

Kul kille.

Detta är bara en piss i havet.. Mörkertalet är enormt.
Citera
2014-10-27, 22:19
Medlem
Dezziwows avatar
Citat:
Ursprungligen postat av InDrogoVeritas
Då har han alltså charmat dig åter eller så lever du i förnekelse?
Vilken kvinna som har någon som helst självrespekt fortsätter ett förhållande med en man som är dömd för de flesta omoraliska brott vi har bl.a. våldtäkt.
Eller tror du naivt att du är unik. Det händer andra men inte mig typ?
Det är nog tyvärr så.. Det kan stämma att han inte hunnit göra något än (som hon vet) han har bara (vad jag vet) hängt med han i en vecka typ.Han kommer att göra det.. Och har de haft samlag borde hon gå och testa sig..han bär nog på nåt så som han ligger runt med både kvinnor och män.
Citera
2014-10-29, 17:58
Medlem
Tycker inte ni ska sitta o spekulera i saker ni inte har en aning om, känns inte så kul att ni drar slutsatser om att han skulle ha "charmat" mig återigen.
Jag gjorde mitt inlägg då jag inte tyckte det var ok att andra skulle sitta och "ljuga/överdriva" om det som hände mellan honom och mig.
Citera
2014-10-29, 22:55
Medlem
InDrogoVeritass avatar
Citat:
Tycker inte ni ska sitta o spekulera i saker ni inte har en aning om, känns inte så kul att ni drar slutsatser om att han skulle ha "charmat" mig återigen.
Jag gjorde mitt inlägg då jag inte tyckte det var ok att andra skulle sitta och "ljuga/överdriva" om det som hände mellan honom och mig.
Jag ställde den frågan när du svarade som du gjorde ang. att han skulle vara en hyvens kille.
Enda anledningen att göra det efter att ha läst ur hans domar och vad andra tjejer (även familj) utsatts för, är att man fortfarande träffar sagda person eller skäms och inte vill erkänna att man blivit lurad.
Helt naturligt försvarsbeteende.
Annars torde man visa någon sorts avståndstagande ifrån hans solovårande genom, iaf vuxenlivet
Önskar dig lycka till, med eller utan honom.
Citera
2014-10-29, 23:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av InDrogoVeritas
Jag ställde den frågan när du svarade som du gjorde ang. att han skulle vara en hyvens kille.
Enda anledningen att göra det efter att ha läst ur hans domar och vad andra tjejer (även familj) utsatts för, är att man fortfarande träffar sagda person eller skäms och inte vill erkänna att man blivit lurad.
Helt naturligt försvarsbeteende.
Annars torde man visa någon sorts avståndstagande ifrån hans solovårande genom, iaf vuxenlivet
Önskar dig lycka till, med eller utan honom.

Ja inte tänker jag sitta o dikta ihop någon historia om att han skulle ha lurat mig eller gjort något dumt för att glädja er iaf.
Jag har ingen som helst anledning att bistå med någon lögn om den relation vi hade, då han inte gjort mig något illa. Detta handlar absolut inte om något försvarsbeteende. Vad han må ha gjort mot andra kan inte jag tala för, jag vet vad jag har läst om men det är ju ingenting jag kan säga något om då det inte handlar om mig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in