Citat:
Ursprungligen postat av
Nunno51
Ja inte tänker jag sitta o dikta ihop någon historia om att han skulle ha lurat mig eller gjort något dumt för att glädja er iaf.
Jag har ingen som helst anledning att bistå med någon lögn om den relation vi hade, då han inte gjort mig något illa. Detta handlar absolut inte om något försvarsbeteende. Vad han må ha gjort mot andra kan inte jag tala för, jag vet vad jag har läst om men det är ju ingenting jag kan säga något om då det inte handlar om mig.
Klart att det är ett försvar. Antingen har du inte läst igenom domarna emot honom eller så är det som det verkar att du fortfarande har en relation med snubben.
Möjligen har han hittat någon med lika usel moral som honom själv men tillåt mig tvivla.
Citat:
Ursprungligen postat av
Nunno51
Öhrn, vet att du läser detta så hör av dig så fort du kan!
Ja snälla Örnie, svara i tråden. Stå upp för dig själv och berätta att det här bara är elak konspiration mot dig.
Att alla papper om Grov Kvinnofridskränkning m.m. är rena falsarium.
Citat:
Ursprungligen postat av
Dezziwow
Öhrn..klart han läser detta..det är därför han byter namn hela tiden..
Han hann inte göra så mycket ont mot mig heller iallafall inte ekonomiskt men bara tanken på att jag låg med denna vidriga man får mig att må dåligt...jag känner mig våldtagen och förnedrad.
Jag lagade mat åt han efter ha jobbat i 12 timmar då han stod och väntade på mig utanför mitt hem. Jag tvättade hans kläder...mm. Men när han frågade mig om han fick ligga kvar på morgonen när jag skulle jobba..och ta nyckeln.. så tyckte jag att det gick lite väl snabbt. han blev dessutom arg för att"jag inte litade på han" skrämmande reaktion upplevde jag. Tur att jag googlade honom den morgonen på jobbet.
Jag har förklarat varför jag fortsätter den här tråden..och tänker inte sluta oavsett vad han har eller inte har gjort med dig. Jag vill bara varna dig och andra. De du säger att han inte gjort mot dig kommer han att göra.. du är inte unik för honom..han väntar ut till det att du är "manipulerbar" och förtjust i han. Det är så han gör. Han jobbar inte..(och om han gör det är det bara tillfälligt) Arbetsgivarna förstår ganska snabbt att han inte har "alla hästar hemma"Undrar du inte varför? Varför har han ingenstans att bo? han bor på soffan hos folk..Å så fort han träffar nån håller han sig där så länge hon/han tillåter..
Jag har kontakt med fler kvinnor som varit hans offer..så jag vet vad jag snackar om.
Hör av dig om du vill..du kan även maila!
You go girl
Precis som
Dezziwow här också skriver, han har gjort detta hela sitt vuxna liv, ingen är unik.
Tråden är till för att andra tjejer inte ska behöva uppleva vad flera av dom vittnat om här, ock annorledes.