Citat:
varför försöker du förlöjliga mig?? tror du jag är korkad det är väl klart att jag vid detta laget känner till mina följdbesvär,spänningar och nervproblem... om jag vore lyckligt lottad så hade jag för länge sedan blivit bättre med diverse trigger avslappning och in och ut andnings övningar jag gjort genom åren men jag blir inte det eftersom minna sädesblåsor är ca dubbelt så stora som dom ska vara och fulla med förkalkningar och givetvis i ständig kronisk inflammation
du ska ju vara glad att du inte lider av svår prostatit och att dina tips hjälpt dig själv och säker en hel del andra men jag tycker inte att du ska se ner på oss som inte blivit hjälpta av din vetenskap.. tänk på dom som valt att söka sig till dr krongrad tillex!! hade det funnits en universal lösning hade det nog varit standard protokoll hos alla läkare nu
du ska ju vara glad att du inte lider av svår prostatit och att dina tips hjälpt dig själv och säker en hel del andra men jag tycker inte att du ska se ner på oss som inte blivit hjälpta av din vetenskap.. tänk på dom som valt att söka sig till dr krongrad tillex!! hade det funnits en universal lösning hade det nog varit standard protokoll hos alla läkare nu
Jag försöker inte förlöjliga dig jag försöker bara ge en nyanserad bild. Det finns dock risk för att du själv förlöjligar dig. Jag har flera gånger skrattat till eller blivit chockad av dina kommentarer. Du är en av de mest aktiva i prostatittråden med väl över 400 inlägg och så fort det dyker upp någon ny så är du där och upprepar något i stil med "det måste bero på bakterie X" även fast det inte finns några belägg för detta.
Du sprider dessutom rena felaktigheter. Exempel; du får inte tinnitus av inflammation i prostan. Detta beror på något av följdproblemen, ett följdproblem som man kan få oberoende av om man har inflammerad/infekterad prostata eller inte. Om hajade har CPPS men får rådet att ignorera detta och fokusera på antibiotikan så finns risken att han hamnar där du är med irreveribla förändringar på smärtsystem och bäckenbotten.
Har du verkligen provat andningsövningar med tillräcklig dedikation? Du måste förändra din hållning och andning i grunden och detta tar flera månader av dagliga övningar. Nu pratar jag inte om att ligga still och andas lugnt i några minuter. Det dröjer länge innan resultaten av övningarna visar sig.
Om du nu har begränsad framgång av oralt distribuerad antibiotika och inte erbjuds möjlighet att injicera antibiotikan där den gör bäst verkan, ska du då ge upp allt? Är det inte lönt att testa alternativa vägar för symptomlindring när det helt klart går att påverka de olika följdproblemen och kanske rent av bota vissa av dom.
Senast redigerad av sctp 2014-10-17 kl. 07:45.
Senast redigerad av sctp 2014-10-17 kl. 07:45.