Citat:
Ursprungligen postat av
TrustBuddy
Hej Buddies!
Tusen tack för ert fortsatta engagemang i denna tråd! Vi är som världens enda börsnoterade P2P bolag och tillika världens största P2P bolag inom segmentet short term en mycket stark förespråkare av sociala medier och ett transparent informationsflöde.
TrustBuddy beslutade i takt med att denna tråd kom att domineras av ett fåtal användare med högst otypiska problem att delvis kliva bort från detta forum och istället ta direktkontakt med dessa kunder. Samtidigt har TrustBuddy fortsatt att följa denna tråd på regelbunden basis och förblivit fullt införstådda i vilka utav våra Låntagare och Långivare som är aktiva på Flashback.
Med anledning av trådens växande popularitet vänder vi nu dock på tidigare beslut och kommer fortsättningsvis att synas på Flashback med jämna mellanrum. Många utav era frågor kommer på grund av sekretesskäl att även fortsättningsvis besvaras av vår marknadsledande Support på vardagar mellan 07:00 och 18:00 via telefon, e-mail och Chatt. Vi kommer dock göra vårt allra yttersta för att besvara generella frågor samt uppdatera er om löpande rutinförbättringar avseende såväl produkten som plattformen.
Med varma Buddy hälsningar
/TB
Kul att ni är tillbaka i tråden, sist ni lovade att bli aktiva kom det bara ett meddelande dvs det där ni lovade att vara aktiva.
Högst otypiskt problem? Vet inte vilka problem ni syftar på men av alla som jag känner som har provat låna ut pengar (många) har råkat ut för exakt de olika problemen som som beskrivs i tråden.
Tror att sanningen är att ni räknade med att tråden skulle självdö om ni lämnade den, när den istället fortsätter inser ni att det är smartare att vara med och styra upp frågorna.
Till frågorna...
När kommer grafer med mera att börja fungera?
Hur går det för de nya inkasso bolagen? Märker absolut ingen skillnad dvs gamla lån betalas fortfarande inte...
Har ni inga inkassobolag i Finland? inga förluster registreras och ingen betalar sina lån
Varför kan man inte se hur stor del av ens lån som är försenade?
Varför svarar supporten endast på ca 50% av de mail jag skickar om ni nu prioriterat att sköta enskilda ärenden istället för det forum ni själva startade...
Hur kommer det sig att jag på samma fråga (mitt saldo) får tre olika svar från Jesper, ett annat från Erik och ytterligare ett från supporten...
Om ni lämnade forumet av den anledningen ni angav ovan, varför la ni inte 1 minut att skriva ett sådant inlägg, istället för att lova att vara aktiva och sen utebli....