2014-11-30, 11:54
Medlem
rex144s avatar
Det som förvånar mig är hur kan alla dessa thai-massage salonger tillåtas?
de finns snart i varje kvarter,
att köpa sexuella tjänster är förbjudet

på 10 år har massagesalonger ökat enormt, plötsligt finns det enorm efterfågan på thai-massage?

polisen blundar och kriminella asiater tjänar enorma pengar,
Citera
2014-11-30, 12:00
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av rex144
Det som förvånar mig är hur kan alla dessa thai-massage salonger tillåtas?
de finns snart i varje kvarter,
att köpa sexuella tjänster är förbjudet

på 10 år har massagesalonger ökat enormt, plötsligt finns det enorm efterfågan på thai-massage?

polisen blundar och kriminella asiater tjänar enorma pengar,

Får 30 träffar på hitta och 14 på eniro, sen är det en minoritet som erbjuder "happy ending" (se thaimassage-tråden här på flashback)

Ser du detta som ett problem i Malmö jämfört med alla andra feteproblem?

Edit,
Hur många av Malmös hundratals turklivs/kebabstånd tror du kör vitt? Det är ett brott att fuska med skatt och inte minst med svart arbetskraft.

Nu är detta ett "fis-rymden-problem" jämfört med de stora problemen Malmö har men tog det som en liknelse...
Senast redigerad av Valspurten-SD 2014-11-30 kl. 12:03.
Citera
2014-11-30, 12:40
Medlem
rex144s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Valspurten-SD
Får 30 träffar på hitta och 14 på eniro, sen är det en minoritet som erbjuder "happy ending" (se thaimassage-tråden här på flashback)

Ser du detta som ett problem i Malmö jämfört med alla andra feteproblem?

Edit,
Hur många av Malmös hundratals turklivs/kebabstånd tror du kör vitt? Det är ett brott att fuska med skatt och inte minst med svart arbetskraft.

Nu är detta ett "fis-rymden-problem" jämfört med de stora problemen Malmö har men tog det som en liknelse...

Jag tvivlar inte på att kebaställen har en massa svartskallar som jobbar svart och fuskar med allt möjligt,

men det finns ingen förklaring till varför i en stad som Malmö plötsligt poppar upp 30-40 massage-salonger, förutom de redan existerande massörer,

är det så att svenskar och invandrare plötsligt ändrat sina vanor? jag ser jo hur dessa tjejer står i dörröppningen i bara trosor och lockar kunder, eller gör sexiga miner,
jag ser hur unga killar står i kö utanför dessa salonger på helgerna,
dessa tjejer kan inte ens massera,
hela grejen går ut att kåta upp mannen, och när han sedan ombeds vända på sig och lägga sig på rygg då pekar de på ståndet och frågar om de ska "åtgärda problemet" ?
Citera
2014-11-30, 12:44
Medlem
rex144s avatar
Giuliani i NY stödde sig på forskarna och sade att en sönderslagen bilruta uppmanar till kriminalitet,

att dessa thai-massage salonger får frodas är ett slag i ansiktet på det svenska rättsväsendet,

alla förstår att knarkförsäljare är svåra att bekämpa, och övrig kriminalitet,

men dessa massage salonger fionns överallt och agerar helt öppet,

samtidigt gör polisen tillslag på Industrigatan

detta är väldigt demoraliserande, polisen blundar,

PS
om nu Sverige inte hade den jättehårda sexköpslagen då hade jag inte reagerat
Citera
2014-11-30, 13:14
Bannlyst
Citat:
Jag tvivlar inte på att kebaställen har en massa svartskallar som jobbar svart och fuskar med allt möjligt,

men det finns ingen förklaring till varför i en stad som Malmö plötsligt poppar upp 30-40 massage-salonger, förutom de redan existerande massörer,

är det så att svenskar och invandrare plötsligt ändrat sina vanor? jag ser jo hur dessa tjejer står i dörröppningen i bara trosor och lockar kunder, eller gör sexiga miner,
jag ser hur unga killar står i kö utanför dessa salonger på helgerna,
dessa tjejer kan inte ens massera,
hela grejen går ut att kåta upp mannen, och när han sedan ombeds vända på sig och lägga sig på rygg då pekar de på ståndet och frågar om de ska "åtgärda problemet" ?

Det är väl bra att importfruarna jobbar/strtar eget? Tror inte de fuskar i närheten av araberna.

Vafan? Har ALDRIG sett någon lättklädd tjej stå utanför någon salong. Aldrig! Tror du hittar på nu.
Igen, happy ending är OVANLIGT! Se tråden jag refererade till. Har själv aldrig besökt en thaimassage... Tror som sagt du hittar på.
Citera
2014-11-30, 13:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Valspurten-SD
Tvärt om - när en reporter från Sydsvenskan ringer runt så svara hela 20% öppet att de erbjuder sexuella tjänster.
När sydsvenskan sedan frågar kunderna så är det nära nog alla som visar sig sälja mer än massage...

Citat:
Henrik är en av dem som köper sex på de thailändska salongerna. Han har besökt femtio salonger och enligt honom säljer de allra flesta sex. Sydsvenskan träffar honom på ett kafé i centrala Malmö. Han säger att han vill nyansera bilden av sexköp på salongerna.
http://www.sydsvenskan.se/malmo/han-koper-sex-pa-thaisalonger/

/
Citera
2014-11-30, 13:19
Bannlyst
Citat:
Giuliani i NY stödde sig på forskarna och sade att en sönderslagen bilruta uppmanar till kriminalitet,

att dessa thai-massage salonger får frodas är ett slag i ansiktet på det svenska rättsväsendet,

alla förstår att knarkförsäljare är svåra att bekämpa, och övrig kriminalitet,

men dessa massage salonger fionns överallt och agerar helt öppet,

samtidigt gör polisen tillslag på Industrigatan

detta är väldigt demoraliserande, polisen blundar,

PS
om nu Sverige inte hade den jättehårda sexköpslagen då hade jag inte reagerat

Vad svamlar du om nu?

Ang. PS: Jättehård lag? Torskar får lite böter (har aldrig läst om en torsk som ens fått en månads fängelse). Jättehård?
Citera
2014-11-30, 13:26
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av martinator
Tvärt om - när en reporter från Sydsvenskan ringer runt så svara hela 20% öppet att de erbjuder sexuella tjänster.
När sydsvenskan sedan frågar kunderna så är det nära nog alla som visar sig sälja mer än massage...

/

Ok. Stämmer dåligt med thaimassage-tråden här som jag kan läsa lite i ibland. Många som får besöka flera innan napp. Har själv som sagt aldrig besökt en sådan salong (men tror att rex driver med osanning och överdrifter deluxe)

Igen, jag menar inte att det INTE är ett problem - bara ett "fis-rymden-problem" i Malmö!

Citera
2014-11-30, 14:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ascheberg
Tack Gothicat för ditt starka vittnesmål om en Malmö stadsdels ytterst trista och farliga utveckling.Tyvärr inte den enda stadsdelen.
Tack själv! Fler och fler bostadsområden i Malmö blir så invandrartäta att de blir omöjliga att bo i för svenskar.
Mot min inrådan så flyttade min son ihop med sin flickvän i en stor fin lägenhet med låg hyra på Persborg.
Min son har inga fördomar mot invandrare så de trodde det skulle gå bra.
Men de upplevde en konstig attityd mot dem för att de var svenskar. Särskilt i ett invandrarägt bageri blev de knappt ens betjänade.
Till slut vantrivdes de så de fick flytta till ett mer svenskt område.
Invandrarna tar liksom över område efter område i sta´n. De behöver inte svenskar som kunder ens.
Jag tror att särskilt araber, som är den största invandrargruppen nu, har en sammanhållning som gör att de lättare kan frysa ut svenskar.
Det känns som att araberna egentligen hatar och ser ner på oss svenskar, vår religion, våra matvanor, dryckesvanor, våra sätt att roa oss, klä oss osv. Är man känslig så känner man av den attityden i stora delar av staden och som svensk känner man sej obekväm och faktiskt som att man inte passar in.
En annan sak jag stör mej på är att i de arabägda kvartersbutikerna säljs inte öl.
Jag tycker det är dålig service helt enkelt. Det är som att om en vegan äger en butik ska där inte säljas kött och mjölkprodukter. Och om en diabetiker äger en butik ska där inte säljas kakor, godis, glass osv eller om en butik ägs av en ickerökare ska där inte säljas tobaksvaror.
Jag tycker att kan en butiksägare inte ha ett normalt utbud av varor ska han inte få driva en butik i Sverige!
Senast redigerad av Gothicat 2014-11-30 kl. 14:41.
Citera
2014-11-30, 14:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Persetan
Från dom som lever i Malmö:

https://www.youtube.com/watch?v=pOCUE-JLyZ8
Går du in i Mobiliagallerian mitt i Malmö hör du mest arabiska och andra invandrarspråk, sällan hör man svenska.
Citera
2014-11-30, 14:59
Medlem
rex144s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av martinator

/

ringer runt... de är inte helt galna, de vet att det är förbjudet med prostitution i Sverige,

försök att som främmande person ringa till nån som säljer svartsprit eller knark och fråga om du får köpa,

och det är mycket sällan regelrätta samlag utan det handlar om en handtralla,

de små thailändskor hoppar upp på ryggen på sina kunder och sitter med sitt varma underliv mot deras rygg, de har bara trosor/hotpants på sig, de masserar insidan av låren, nuddar pungkulor,
och de andas, pratar med en kåt stämma, man är ensam med de, det är lite halvmörkt i rummet, bara ljus, deras varma händer, varm olja,

do the math...

det är kriminella nätverk som organiserar det hela och polisen gör ingenting,
deras öppna verksamhet är ett slag i ansiktet på rättssamhället,
tidigare fanns solarier där det idkades sex men det var i en liten skala,

jag tror inte att svenskar har plötsligt helt ändrat sina vanor och går man ur huse för att bli masserade,
i varje sådan salong sitter 4-6 tjejer, de ska tjäna pengar, hyran ska betalas, deras uppehälle i Sverige,
och de kan inte massera...

i så fall kan vem som helst knåda lite, osv. vi som har blivit masserade nån gång eller sett på tv hur nån bli masserad skulle kunna sedan själva börja massera, hehe

de några professionella thai-massöser som finns , tar mycket mer betalt + att de uttryckligen skriver , ingen happy ending, sexförslag polisanmäles, etc.
de visar sina diplom på lång utbildning,

jag hade inte brytt mig om man i Sverige inte gjorde sån stor sak av sexköpslagen, etc.
och hur man bekämpar prostitutionen,
Senast redigerad av rex144 2014-11-30 kl. 15:08.
Citera
2014-11-30, 15:14
Medlem
rex144s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gothicat
Tack själv! Fler och fler bostadsområden i Malmö blir så invandrartäta att de blir omöjliga att bo i för svenskar.
Mot min inrådan så flyttade min son ihop med sin flickvän i en stor fin lägenhet med låg hyra på Persborg.
Min son har inga fördomar mot invandrare så de trodde det skulle gå bra.
Men de upplevde en konstig attityd mot dem för att de var svenskar. Särskilt i ett invandrarägt bageri blev de knappt ens betjänade.
Till slut vantrivdes de så de fick flytta till ett mer svenskt område.
Invandrarna tar liksom över område efter område i sta´n. De behöver inte svenskar som kunder ens.
Jag tror att särskilt araber, som är den största invandrargruppen nu, har en sammanhållning som gör att de lättare kan frysa ut svenskar.
Det känns som att araberna egentligen hatar och ser ner på oss svenskar, vår religion, våra matvanor, dryckesvanor, våra sätt att roa oss, klä oss osv. Är man känslig så känner man av den attityden i stora delar av staden och som svensk känner man sej obekväm och faktiskt som att man inte passar in.
En annan sak jag stör mej på är att i de arabägda kvartersbutikerna säljs inte öl.
Jag tycker det är dålig service helt enkelt. Det är som att om en vegan äger en butik ska där inte säljas kött och mjölkprodukter. Och om en diabetiker äger en butik ska där inte säljas kakor, godis, glass osv eller om en butik ägs av en ickerökare ska där inte säljas tobaksvaror.
Jag tycker att kan en butiksägare inte ha ett normalt utbud av varor ska han inte få driva en butik i Sverige!

vår religion... nu har du skenat iväg med dina fantasier, varför det skulle vara billig hyra på Persborg?
kanske jämfört med västra hamnen? där är det 20-30.000
men i resten av Malmö är det inte såna skillnader,

svenskar är inte religiösa, araberna tittar konstigt på svenskar i deras område eftersom de nda som bor kvar i såna områden är oftast white-trash, araber vet att alla normala svenskar har för längesedan flyttat ut, därför tittade de kanske extra mycket på de för att utröna vad det var för fel på de? psykiskt sjuka? alkisar? narkomaner?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in