Citat:
Ursprungligen postat av
martinator
Tvärt om - när en reporter från Sydsvenskan ringer runt så svara hela 20% öppet att de erbjuder sexuella tjänster.
När sydsvenskan sedan frågar kunderna så är det nära nog alla som visar sig sälja mer än massage...
http://www.sydsvenskan.se/malmo/han-koper-sex-pa-thaisalonger/
/
ringer runt... de är inte helt galna, de vet att det är förbjudet med prostitution i Sverige,
försök att som främmande person ringa till nån som säljer svartsprit eller knark och fråga om du får köpa,
och det är mycket sällan regelrätta samlag utan det handlar om en handtralla,
de små thailändskor hoppar upp på ryggen på sina kunder och sitter med sitt varma underliv mot deras rygg, de har bara trosor/hotpants på sig, de masserar insidan av låren, nuddar pungkulor,
och de andas, pratar med en kåt stämma, man är ensam med de, det är lite halvmörkt i rummet, bara ljus, deras varma händer, varm olja,
do the math...
det är kriminella nätverk som organiserar det hela och polisen gör ingenting,
deras öppna verksamhet är ett slag i ansiktet på rättssamhället,
tidigare fanns solarier där det idkades sex men det var i en liten skala,
jag tror inte att svenskar har plötsligt helt ändrat sina vanor och går man ur huse för att bli masserade,
i varje sådan salong sitter 4-6 tjejer, de ska tjäna pengar, hyran ska betalas, deras uppehälle i Sverige,
och de kan inte massera...
i så fall kan vem som helst knåda lite, osv. vi som har blivit masserade nån gång eller sett på tv hur nån bli masserad skulle kunna sedan själva börja massera, hehe
de några professionella thai-massöser som finns , tar mycket mer betalt + att de uttryckligen skriver , ingen happy ending, sexförslag polisanmäles, etc.
de visar sina diplom på lång utbildning,
jag hade inte brytt mig om man i Sverige inte gjorde sån stor sak av sexköpslagen, etc.
och hur man bekämpar prostitutionen,