Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2014-12-02, 02:18
Medlem
Smuldegarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av shrimpflavor
Fortfarande. Vad r anledningen till att inte runka?!

Det r upp till var och en.

Min anledning: Kul med en utmaning, knner att runkandet begrnsar min motivation (det gr den, testa ngra veckor s kommer du mrka en skillnad) och potential till att gra saker som jag vill gra.

Citat:
Ursprungligen postat av VaticanCameos
Det r lite det jag ocks hoppas p
Om inte jag har sex i r kommer jag bli galen!

Vet inte ifall du testat detta frut, men ngra veckor efter startskottet r brutalt. Iallafall fr min del
Senast redigerad av Smuldegarn 2014-12-02 kl. 02:20.
2014-12-02, 02:24
Medlem
VaticanCameoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Smuldegarn
Vet inte ifall du testat detta frut, men ngra veckor efter startskottet r brutalt. Iallafall fr min del

Jo, jag var med 2014, tror jag bara klarade en avstmning, men i r har jag ingen distraktion som jag hade d. Jag var den tjej som hll liv i trden och gav det hela lite mngfald
Men nu jklar!
2014-12-02, 02:28
Medlem
greenlungss avatar
Kan sga redan nu att jag aldrig kommer palla ett helt r. Men det ska bli intressant att se hur lnge jag klarar mig.
2014-12-02, 02:31
Medlem
Smuldegarns avatar
Citat:
Jo, jag var med 2014, tror jag bara klarade en avstmning, men i r har jag ingen distraktion som jag hade d. Jag var den tjej som hll liv i trden och gav det hela lite mngfald
Men nu jklar!

Jag kom nog frsent, kommer inte ihg ngon tjej. Kommer endast ihg de manliga brunstskrifterna Men det blir kul denna gng iaf, att vara med frn startskottet.
2014-12-02, 02:33
Medlem
VaticanCameoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Smuldegarn
Jag kom nog frsent, kommer inte ihg ngon tjej. Kommer endast ihg de manliga brunstskrifterna Men det blir kul denna gng iaf, att vara med frn startskottet.

Tydligen var jag roande med mina inlgg, s har du trkigt kan du ju rota igenom trden :P
2014-12-02, 02:38
Medlem
fendadens avatar
Count me in!

Jag upptckte ocks trden frsent i r, men kan nu stolt ansluta mig till den heliga Runkmunkorden.

All lycka till alla deltagande!
2014-12-02, 02:38
Medlem
Smuldegarns avatar
Fr hoppas denna trd blir en likadan succ som frra, och att mnga klarar av det
Citat:
Tydligen var jag roande med mina inlgg, s har du trkigt kan du ju rota igenom trden :P
Fr ta en titt vid ett annat tillflle. Knner mig lite pmsig s det r vl sngdags!
2014-12-02, 02:41
Medlem
apelsinhimlens avatar
Det hr med att inte runka engagerar mnga.

Ber att f nska alla deltagare lycka till och ta en d(r)ag i taget s ska ni se att det gr bra!
2014-12-02, 02:51
Medlem
Jag rekommenderar starkt att ni lgger till ett medaljsystem. Det blir mycket lttare att klara ett r om man hela tiden har mindre steg att klttra, och det kommer skert locka fler folk.
2014-12-02, 07:23
Medlem
Snuskklubbans avatar
Det hr fixar jag nog. Sexleksaker r som knark fr mig men nu r de flesta tyvrr snder, och det r inte samma sak utan. Bst att gra bsta mjliga av det
2014-12-02, 07:54
Medlem
fruktvattens avatar
Jag klarade hela 2014 (snart iaf) s 2015 ska nog inte vara ngra problem,
har sjlvfallet runkat fram utlsning under sex osv, men inte dragit en handtralla.

Man, 22 r, singel, ligger 5-7 gnger i veckan.
2014-12-02, 09:11
Medlem
Scraps avatar
Rkna med mig. Ett helt r kan nog bli svrt men kommer man frbi de frsta veckorna sger de erfarna att det blir lttare. Ingen porr heller fr min del, fr att verkligen g 100% Runkmunk.

19 r, kille.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in