Smärtan är mininal, knappt kännbar. Njuter av livet igen. Sperman är inte gul längre. Däremot har sperman blivit väldigt vit och klumpig. Det jag masserar ut från sädesblåsor har en väldigt klibbig och tjock karaktär. Misstänker svamp även där.
Ett litet tips gällande massage av sädesblåsor. När min blåsa är full så dräneras de bättre av massagen.
Kan även nämna att sen jag började dränera sädesblåsor så upphörde mitt konstanta kissande och smärtan ovan pubisben. Massagen har äntligen blivit lika naturligt inslag i min vardag som att borsta tänderna

Dock inget jag skryter om öppet, men känner mig riktigt duktig.
Massage av prostatan gör inte ont längre utan kan svida då frugan sätter hårt tryck. Någon som upplevt samma? Jag ska lägga ut en video på hur jag går tillväga då jag masserar sädesblåsor, har äntligen kommit på hur jag kan vissualisera detta.
Haft sex utan gummi med frugan 2 ggr, därefter har hon fått klåda och irreterade slemhinnor samt blygdläppar. Tydliga symptom för svamp. Nu blir de inge mer av den varan. Hade fan glömt va skönt det är att ha sex utan gummi. Längtar till den dagen jag blir 100 % frisk. Fan va de ska liggas då!
Igår smorde frugan på Canasten på sitt drabbade område, idag symptomfri. Ska prova ja me, återkommer

Skulle sluta med antibiotika igår, men fortsätter några veckor till. Passar på att göra lite reklam också, köpte fodrade kallingar av märket h*udini.. störtsköna och värmer riktigt bra!
Och du där ute! Vad du än gör, ge inte upp.