Citat:
Ursprungligen postat av
CarolynHax
Ibland undrar man varför vissa bilder INTE finns med. Den här skruttiga lägenheten verkar ha en enda tillgång, badrummet. Men inte en bild på det, bara på allt det andra nerslitna. Eller är badrummet ÄNNU värre än resten?
http://www.hemnet.se/bostad/bostadsr...,-1-tr-6799916
Intressant också att de säger att "Ingen ytterligare städning kommer att utföras".
Dessutom friskrivningsklausul... Det ser man inte så ofta på lägenhet, det kanske också har med badrummet att göra, att man anar att det finns mindre trevliga saker bakom kakel och klinker där inne.
Sen tror jag, precis som för lägenheten på söder, att det kvittar rätt mycket om lägenheten är okej eller inte. Många verkar ändå bara vilja riva ut allting och börja om. Många tror nog också att de kan göra ett klipp på en nedsliten lägenhet, men där är jag mer tveksam. När jag tittade på lägenhet senast var skillnaden mellan sunk och renoverat inte tillräckligt stor för att täcka någon särskilt fin renovering. Sen finns det förstås en fördel med att få det precis som man vill ha det (istället för som någon annan ville ha det när de renoverade).