• 1
  • 2
2015-01-24, 11:38
Medlem
Hej!

Jag har flyttat till storstaden pga plugg samt jobb. Har en del vänner på jobbet samt i skolan, men känns lite ensamt i lägenheten som jag hyr..

Är sällskapssjuk, och behöver närhet.. Dock inte någon kk. Vill ha något djupare men inte en relation. Typ en myskompis? Skulle ni killar kunna gå med på det? Och givetvis ha sex när det känns rätt och osv.. Men inte träffas för att ha sex utan för att ligga under filten och titta på film, kramas, prata, kanske laga middag ihop..? Haha börjar ju låta som en relation...

Undrar bara
Citera
2015-01-24, 11:41
Medlem
Zigarettens avatar
Tror inte det är världens lättaste att lyckas hålla känslor utanför det du söker, låter mer som att du söker ett förhållande.
Citera
2015-01-24, 11:42
Medlem
SigmenFloyds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thesecretgirl
Hej!

Jag har flyttat till storstaden pga plugg samt jobb. Har en del vänner på jobbet samt i skolan, men känns lite ensamt i lägenheten som jag hyr..

Är sällskapssjuk, och behöver närhet.. Dock inte någon kk. Vill ha något djupare men inte en relation. Typ en myskompis? Skulle ni killar kunna gå med på det? Och givetvis ha sex när det känns rätt och osv.. Men inte träffas för att ha sex utan för att ligga under filten och titta på film, kramas, prata, kanske laga middag ihop..? Haha börjar ju låta som en relation...

Undrar bara

Kan gå. En bra KK-relation ska enligt mig innehålla mys och kompisumgänge. Men ordentligt med knulla också förstås...
Citera
2015-01-24, 11:44
Medlem
Cognitive Dissidents avatar
Föredrar absolut en sådan relation än en relation som endast är sexuell.

Till den grad att jag överhuvudtaget inte är intresserad av en KK ifall kompis-biten inte är den viktigare delen.
Citera
2015-01-24, 11:45
Bannlyst
Citat:
Hej!

Undrar bara

Det finns nog flera killar som skulle gå med på det, och du vill ha en relation bara det att du inte vill acceptera det för dig själv. Så skaffa en myspojke och inom 3 månader har du en pojkvän.

Självinsikt 0
Citera
2015-01-24, 11:45
Medlem
Polyklorfenols avatar
Du skulle vilja ha en kille som husdjur?

Det perfekta för dig är kanske en särbo i ett öppet förhållande.
Citera
2015-01-24, 11:47
Bannlyst
Låter som en bra idé, när börjar vi?

Nej, men låter väl som en bra idé, själv letat efter detsamma. Någon man kan prata med, mysa och kolla på film. Förhållanden och sex samt drama är inget jag orkar med längre personligen.

Lycka till i ditt sökande.
Citera
2015-01-24, 11:48
Medlem
Jag har haft en sådan tjejkompis. Rekommenderar dock att ni fastställer var ni har varandra från början. Saknar den relationen. Man tror att allt är så svart och vitt. Får du det att fungera kan det bli riktigt bra.
Citera
2015-01-24, 11:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Newynsa
Det finns nog flera killar som skulle gå med på det, och du vill ha en relation bara det att du inte vill acceptera det för dig själv. Så skaffa en myspojke och inom 3 månader har du en pojkvän.

Självinsikt 0
Klart jag vill ha ett förhållande..men jag flyttar hem efter mina studier och vill därför inte ha något seriöst då det blir jobbigt sedan..
Citera
2015-01-24, 11:56
Medlem
Citat:
Hej!

Undrar bara
det du beskriver är en kk, man behöver inte ha sex varje gång, men har man väl haft sex med varandra å njutit av detta är det nog svårt från bägge parter att INTE ha sex när man ligger där under filten, så den kombinationen är nog svår att hitta.

Men varför inte söka efter en seriös relation istället?
Citera
2015-01-24, 12:09
Medlem
Lär ju finnas mer potentiella kill / mys / kk i storstaden ? Ut på jakt !
Citera
2015-01-24, 12:11
Medlem
Tjejen beskriver ingen KK utan en platonisk myskompis. Visst kan väl hända att killen får känslor för henne, men vi är ju civiliserade människor, så vi håller oss till vad den andre vill och respekterar detta. Denna typ av relation har jag själv haft. Minns den bättre än mycket av det sex jag haft.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in