Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2015-01-28, 23:28
Medlem
GonerStoners avatar
http://instagram.com/helt_vanlig_kille/

Tillbaka med filmer och ännu fler bilder.
Citera
2015-01-28, 23:30
Medlem
är det nån som har ringt siliconbruden som har lagt ut sitt nummer i kommentatorsfältet till swastikabilden då?
Citera
2015-01-29, 10:09
Medlem
S.h.e.r.i.f.f.e.n.s avatar
Ambassadörernas epicentrum är ju onekligen denne Milutin. Men vad har vi egentligen på honom, bortsett från hans snudd på performance art-iga instagrammande? Några (ryssar?) försökte ta honom av daga nyligen, både en och två gånger, så nåt måste han ju ha åstadkommit i "den undre världen"? Eller?
Det jag, i stora drag, kan utläsa är att han
- är en av tre brorsor där alla valt samma - måttligt framgångsrika - karriär.
- påstår sig ha tävlat inom MMA. Mer om det någon?
- åker runt i svulstiga bilar = har trots allt snurr på nåt inkomstbringande?
- frekvent flexar automatvapen, vilka väl inte är alldeles enkla att komma över om man är en nobody?
- umgås med den så kallade gudfadern. Vilken tyngd har det? Är det hittepå eller har mannen ifråga visst renommé? Om så, vad och hur? Betyder det att Milutin rör sig med tunga grabbar? Är han nån slags protegé, livvakt eller bara en kompis?

Jag får ju tämligen dysfunktionella vibbar av killen och det ligger ju nära till hands att anta någon grad av neuropsykiatrisk funktionsnedsättning: Den begränsade stavningen som vittnar om inlärningsproblem och sannolikt ofullbordad skolgång; de till synes ogenomtänkta, spontana gaddningarna, ja, hela livsödet...
Någon i tråden har sagt om att det i grund och botten är en glad skit. Men det är ju ingen bild han sprider på Instagram direkt (mer än att han ofrivilligt roar oss).

Så, fram med vad ni vet! Om Milutin själv läser och vill bidra blir vi såklart extra glada: ditt livsöde fascinerar.
Citera
2015-01-29, 11:03
Medlem
"Bara för att jag begår brott då och då e ja inte kriminell"
Citera
2015-01-29, 11:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av S.h.e.r.i.f.f.e.n.
Ambassadörernas epicentrum är ju onekligen denne Milutin. Men vad har vi egentligen på honom, bortsett från hans snudd på performance art-iga instagrammande? Några (ryssar?) försökte ta honom av daga nyligen, både en och två gånger, så nåt måste han ju ha åstadkommit i "den undre världen"? Eller?
Det jag, i stora drag, kan utläsa är att han
- är en av tre brorsor där alla valt samma - måttligt framgångsrika - karriär.
- påstår sig ha tävlat inom MMA. Mer om det någon?
- åker runt i svulstiga bilar = har trots allt snurr på nåt inkomstbringande?
- frekvent flexar automatvapen, vilka väl inte är alldeles enkla att komma över om man är en nobody?
- umgås med den så kallade gudfadern. Vilken tyngd har det? Är det hittepå eller har mannen ifråga visst renommé? Om så, vad och hur? Betyder det att Milutin rör sig med tunga grabbar? Är han nån slags protegé, livvakt eller bara en kompis?

Jag får ju tämligen dysfunktionella vibbar av killen och det ligger ju nära till hands att anta någon grad av neuropsykiatrisk funktionsnedsättning: Den begränsade stavningen som vittnar om inlärningsproblem och sannolikt ofullbordad skolgång; de till synes ogenomtänkta, spontana gaddningarna, ja, hela livsödet...
Någon i tråden har sagt om att det i grund och botten är en glad skit. Men det är ju ingen bild han sprider på Instagram direkt (mer än att han ofrivilligt roar oss).

Så, fram med vad ni vet! Om Milutin själv läser och vill bidra blir vi såklart extra glada: ditt livsöde fascinerar.

Mycket bra frågeställningar. Är också intresserad av att veta mer om detta.
Ofullbordad skolgång känns troligt. Skulle bli mäkta förvånad om han sitter inne med en examen från Handelshögskolan.
Citera
2015-01-29, 11:55
Medlem
Observerads avatar
Jag förstår inte hur man skulle som riktig kriminell vilja posta en massa jävla skit offentligt. Visst, det handlar om egoboost och att verka farlig, men det är ju så otroligt efterblivet. Internet-maffia måste ju vara en ny term för dagens kriminella. Allt ska meddelas till via sociala medier ALLA.
Citera
2015-01-29, 12:04
Medlem
FatPPLrHrdrTkidnaps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Observerad
Jag förstår inte hur man skulle som riktig kriminell vilja posta en massa jävla skit offentligt. Visst, det handlar om egoboost och att verka farlig, men det är ju så otroligt efterblivet. Internet-maffia måste ju vara en ny term för dagens kriminella. Allt ska meddelas till via sociala medier ALLA.

Alltså vad det handlar om är ju att dessa individer är vad man i folkmun brukar kalla för "lengräddade", de besitter ett mycket lågt förstånd, milt uttryckt så är de lätt utvecklingsstörda.

Vad kan dessa herrar då vara kapabla till? Möjligtvis lite cykelstölder och narkotikaaffärer men många gånger klarar de inte ens av att genomföra det utan att åka fast vilket ju säger en hel del om deras planerings och prioriteringsförmåga.

Jag misstänker att många av dessa individer har någon form av hjärnskada belägen i frontalloberna.
Citera
2015-01-29, 12:11
Medlem
piratkattens avatar
Förlåt en lite oinsatt men skulle någon kunna sammanfatta lite kort vem denne Raffa är som nämns titt som tätt?
Citera
2015-01-29, 12:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av piratkatten
Förlåt en lite oinsatt men skulle någon kunna sammanfatta lite kort vem denne Raffa är som nämns titt som tätt?

Du kan ju läsa den här tråden, mycket humor utlovas (FB) Raffa Pancamo/Gangland Sweden
Citera
2015-01-29, 12:38
Medlem
albysotarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tkt-Eagle
Vad har Milutin och Arklöv för likheter menar du?
Bägge har ju Adolf Hitler som sin idol..
Citera
2015-01-29, 13:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CaseyRyback
Verkligheten överträffar dikten, som man säger.
Det där med katterna har jag missat. Har han tatuerat in 8 katter? Är tanken att han ska ta bort en katt efter varje mordförsök eller hur har han tänkt här? Det här är en karaktär som skulle passa i serien Torpederna.

Precis, han säger det att han har tatuerat in 9 katter, varav 4(?) som är överstrukna och att de resterande är hans 5 liv kvar.

Men det är då fan bara 8 katter tatuerade...
Citera
2015-01-29, 13:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TioNio
Men det är då fan bara 8 katter tatuerade...

Haha Hela deras bekantskapskrets genomsyras ju av svagbegåvade pundare som inte ens kan räkna till 9.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in