Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2015-01-30, 11:20
Medlem
kato85s avatar
"Av rttighetsskl mste kvllens Debatt (29/1) redigeras innan sndningen kan gras tillgnglig On demand. Publiceringen kommer drfr drja ngot."

Ska man tro p detta eller r det ett svepskl fr ngt. annat? (censur, brott mot yttrandefriheten?)
Om det nu handlar om rttighetsskl, sg att ett reportage inte fr sndas on demand, eller att ngn i publiken gjort reklam p inslaget, s borde vl redigeringen inte ta mer n ngra timmar?

...nu har det nstan gtt ett dygn sedan debatten startade.

Lnk till meddelandet:
http://www.svtplay.se/video/2612974/...ng-14-debatt-1
Citera
2015-01-30, 11:48
Medlem
VisitByIncubuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kato85
"Av rttighetsskl mste kvllens Debatt (29/1) redigeras innan sndningen kan gras tillgnglig On demand. Publiceringen kommer drfr drja ngot."

Ska man tro p detta eller r det ett svepskl fr ngt. annat? (censur, brott mot yttrandefriheten?)
Om det nu handlar om rttighetsskl, sg att ett reportage inte fr sndas on demand, eller att ngn i publiken gjort reklam p inslaget, s borde vl redigeringen inte ta mer n ngra timmar?

...nu har det nstan gtt ett dygn sedan debatten startade.

Lnk till meddelandet:
http://www.svtplay.se/video/2612974/...ng-14-debatt-1

Den gr att se nu. Vet ej hur mycket som r bortklippt.
Citera
2015-01-30, 13:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VisitByIncubus
Den gr att se nu. Vet ej hur mycket som r bortklippt.

Gr ju inte alls att se. Finns bara avsnitt 1 och 2.
Citera
2015-01-30, 13:44
Medlem
anonym.hedonists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av [MystERiouZ]
Gr ju inte alls att se. Finns bara avsnitt 1 och 2.
Ssong 14- 29/1 22.00 finns att se.
Citera
2015-01-30, 16:28
Medlem
De visade ett klipp frn MMA-galan, som de inte har rttigheter att visa p webben.

/thread
Citera
2015-01-30, 20:08
Medlem
systems avatar
Citat:
Det r alltid bra att vara kritisk, men nej, det ska man inte tro.

Citat:
Det beror vl p hur mycket personalen som handhar dessa renden har att gra. Jag sjlv har redigerat lnga reportage p kort tid och korta reportage p lngre tid.
Arbetsbrda vs prioritering vs personal, du vet.
Citera
2015-01-30, 20:14
Bannlyst
Svt r bra p mycket-Svt r en gammal far som man lskar men som tynar bort och som hr dligt.
Citera
2015-01-31, 02:03
Medlem
Avva66s avatar
SVT gr mycket bra, bra inkpta dokumentrer, osv. Kunskapskanalen mm. Men ven mycket dligt. Och det dliga blir allt smre. Jag har sagt upp licensen, tyvrr mste jag sga. Jag stller inte upp p deras vinklade politiska agenda mer. Nuff is nuff.
Citera
2015-01-31, 03:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Avva66
SVT gr mycket bra, bra inkpta dokumentrer, osv. Kunskapskanalen mm. Men ven mycket dligt. Och det dliga blir allt smre. Jag har sagt upp licensen, tyvrr mste jag sga. Jag stller inte upp p deras vinklade politiska agenda mer. Nuff is nuff.

Instmmer med dig jag tycker svt har en del ponger men den vnstervridna vinklingen ger avsmak
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in