2015-03-17, 23:23
Medlem
Alla har inte samma syn p frhllanden, sexliv etc. Finns mnga mn som absolut inte har ngot emot att deras kvinna ligger med andra. Tvrtom tnder dom p det och deras frhllanden r hur bra som helst.

(FB) Min fru med andra (fr den som vill lsa lite "snusk")

Har dock ingen aning om vad som ligger bakom och jag skiter fullstndigt i vilket. Jag gillar helt enkelt inte nr folk nthatas fr saker dom gjort men som absolut inte drabbat ngon annan. r egentligen mitt enda syfte med att skriva i denna trden.
Senast redigerad av Burkgurka 2015-03-17 kl. 23:25.
Citera
2015-03-17, 23:32
Medlem
Fast nu har det ju drabbat ganska mnga andra 10 barn och andra nra personer. Ligger man runt med mnga utstter man sig sjlv och sin familj fr risker. Ser du inte det s saknar du ngot.
Citera
2015-03-17, 23:34
Medlem
Facked-Ups avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Agunda
Fast nu har det ju drabbat ganska mnga andra 10 barn och andra nra personer. Ligger man runt med mnga utstter man sig sjlv och sin familj fr risker. Ser du inte det s saknar du ngot.

Det r ingen skillnad om man ligger runt utan att ta betalt? Det r lika illa det? Om man r frlder?
Citera
2015-03-17, 23:35
Medlem
Kan inte ligga annat n pengar bakom. Hade det handlat om att njuta av att veta att ens sambo ligger med andra hade ju T kunnat serva dem gratis. Gratis r gott
Citera
2015-03-17, 23:38
Medlem
r nog inte mnga som "ligger runt " med, ibland 5 mn om dagen, fr njes skull direkt. Vilken smbarnsmorsa skulle hinna eller ens orka med det. Nepp hr handlar det om pengar. Detta var T:s jobb.
Citera
2015-03-17, 23:40
Medlem
Citat:

Jo, det r klart att det inte r speciellt bra fr barn och andra anhriga eftersom byskvaller och folk med nedltande mnniskosyn tyvrr ofta r fruktansvrda att ha att gra med, men fortfarande ingen annan som har med det att gra. Varfr skall man se ner p folk som r en syn p sex som r "avvikande frn normen" och varfr skall dom och deras barn behva frsvara sig? Var gr grnsen fr vad man "fr gra" och inte fr gra? Om en pappa gillar att kl sig i kvinnoklder p lrdagskvllarna och g p krogen som transa - skall folk se ner p honom d och skall han behva lta bli det fr att hans barn inte skall behva f skit? Eller var gr grnsen i Kristinehamnsbygden? Har ni frbud mot bgar eller andra HBTQ-folk ocks? Varfr mste andra mnniskor lgga sin nsa i blt nr det handlar om folks sexliv?
Citera
2015-03-17, 23:45
Medlem
Citat:
r nog inte mnga som "ligger runt " med, ibland 5 mn om dagen, fr njes skull direkt. Vilken smbarnsmorsa skulle hinna eller ens orka med det. Nepp hr handlar det om pengar. Detta var T:s jobb.

Varifrn fr du "5 mn om dagen"? Eget phitt eller r du spass insatt att du vet att ladydogs uppgifter r felaktiga? Tar man gngse prislista fr sex s verstts 8000 kr/vecka till max 3-4 kunder per vecka. Dessa kan ha varit terkommande kunder som r noga utvalda. Inte 5 st "polska lngtradarchauffrer" per dag som du antyder. Eller s har du rtt - och d kan jag mer frst och hlla med om att det handlar om utnyttjande och bakomliggande brott.
Senast redigerad av Burkgurka 2015-03-17 kl. 23:47.
Citera
2015-03-17, 23:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Burkgurka
Jo, det r klart att det inte r speciellt bra fr barn och andra anhriga eftersom byskvaller och folk med nedltande mnniskosyn tyvrr ofta r fruktansvrda att ha att gra med, men fortfarande ingen annan som har med det att gra. Varfr skall man se ner p folk som r en syn p sex som r "avvikande frn normen" och varfr skall dom och deras barn behva frsvara sig? Var gr grnsen fr vad man "fr gra" och inte fr gra? Om en pappa gillar att kl sig i kvinnoklder p lrdagskvllarna och g p krogen som transa - skall folk se ner p honom d och skall han behva lta bli det fr att hans barn inte skall behva f skit? Eller var gr grnsen i Kristinehamnsbygden? Har ni frbud mot bgar eller andra HBTQ-folk ocks? Varfr mste andra mnniskor lgga sin nsa i blt nr det handlar om folks sexliv?

Ja om du tycker att det ens gr att jmfra ett avvikande sexliv, transor, bgar mm med att lta sin sambo slja sin kropp och att sjlv kpa sex s fr det st fr dig. Min bror r bg och honom lskar jag men nskar inte att min syrra eller morsa sljer sina kroppar. Att slja sex i en bil p en parkering gr man nog inte fr att man gillar sex utan fr att man lskar pengar.
Citera
2015-03-17, 23:54
Medlem
Citat:
Ja om du tycker att det ens gr att jmfra ett avvikande sexliv, transor, bgar mm med att lta sin sambo slja sin kropp och att sjlv kpa sex s fr det st fr dig. Min bror r bg och honom lskar jag men nskar inte att min syrra eller morsa sljer sina kroppar. Att slja sex i en bil p en parkering gr man nog inte fr att man gillar sex utan fr att man lskar pengar.

N, jag jmfr inte rakt av, sklart. Vill bara ha fram lite ponger och nyansering i trden. Hade sjlv gtt i taket om ngon av mina kvinnliga anhriga extraknckte som prostituerad men vet samtidigt att det r vanligare n mnga tror. Jag ser inte ner p de som gr det och jag ser heller inte ner p de mn som tycker det r ok att deras fru/sambo ligger med andra. Givetvis s lnge allt r frivilligt och inte ngon som ngon tvingats acceptera mot sin vilja eller hjrntvttats in i.
Citera
2015-03-17, 23:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Burkgurka
Varifrn fr du "5 mn om dagen"? Eget phitt eller r du spass insatt att du vet att ladydogs uppgifter r felaktiga? Tar man gngse prislista fr sex s verstts 8000 kr/vecka till max 3-4 kunder per vecka. Dessa kan ha varit terkommande kunder som r noga utvalda. Inte 5 st "polska lngtradarchauffrer" per dag som du antyder. Eller s har du rtt - och d kan jag mer frst och hlla med om att det handlar om utnyttjande och bakomliggande brott.

Kopierat frn GT
Jag kunde ha upp till fem kunder om dagen och tjnade minst 8000 kronor i veckan, sger kvinnan som r i 30-rsldern i polisfrhr.
Bonden avsljades nr polisen fattade misstankar om att han sjlv kpte sex. I hans mobiltelefon hittades d sms skickade till hans partner frn sexkunder. Sexhandeln ska ha pgtt p mannens kontor och i en lgenhet som han ger, en liten etta med kokvr och en sng.
Citera
2015-03-17, 23:56
Medlem
bradgardsindianens avatar
Citat:

Ja...och? Hon kanske tyckte det var ett trvsammare jobb n att torka din morsa och farsa i rven fr mindre prngsr
Citera
2015-03-17, 23:58
Medlem
http://www.expressen.se/gt/varmlands...rivit-bordell/
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här