Citat:
Ursprungligen postat av
alpha80
Berätta lite mer varför och hur vet du att det är skit? Hur länge var du på testot?
Jag har hunnit ta 500 mg alltså 1 stick. Inget pip ingen testo feber som jag brukade få förut. Vet inte vad jag ska säga så här tidig.
Jag har varit på ca 2,5 månader. Började med 500, sen fick jag öka till 1000. Kan säga så här, bloaten är mycket mindre än vanligt, helt plötsligt behövs mindre arimidex, trycket finns inte som jag hade på galenikan och gainsen då? Shit no, jämför jag med galenika som jag körde 250-500 mg är det inte ens i närheten. Feber måste man inte få faktiskt så oroa inte dig. Fick sjuka problem med sömnen på galenikan, men med denna var det en bagatell. Kanske inte betyder så mycket men värt att notera. Typ samma vecka som jag har insett att jag har fått skit så skriver min kompis till mig vilket jävla tryck han har fått sen han bytte till DP, hmm, lite skumt där va. Nu till dbollarna. Kan endast jämföra med anahexia, men när jag tar 30 mg av de pwo får jag en jädrans huvudvärk, men med dessa känns inte ens ett piss. Man känner verkligen mindre tryck och allt på de jämfört med anahexia. Vem vet, de kanske är överdoserade? Men that's that. Tur att man själv ska hoppa på DP strax.