Hej, mängden bakterie vet jag inte. Jag har ställt frågan förrut men aldrig fått något svar. Jag har övervägt och kommit fram till att bahns behandling är rätt väg att gå för mig. Det är värt att prova i alla fall. Men om det är rätt tidpunkt är svårt att säga.
Hade jag inte haft dokumenterade problem med sädesblåsor hade jag resonerat annorlunda. Operation ser jag som en sista utväg.
Äter 75 mg tramadol retard per dag sedan en veckan tillbaka. Förrut när jag åt tramadol så tog det bara udden av smärtan, nu försvinner smärtan helt.
Ätit Astaxantin i snart två veckor, sperman har ökat i mängd samt blivit vitare. Satsen ser delad ut, en del av den är vit och fin medans andra är gulaktig. Har nog att göra med att ena sädesblåsan fortfarande inte är frisk.
Hur kommer det sig att sperman blir vitare av detta ämne?
Citat:
Ursprungligen postat av
Atari
Låter bra! Du är på rätt spår och har kommit en bra bit mot 100% tillfrisknande. CPPS kommer som en brev på posten med Prostatit. Du kanske inte ska lägga så stor vikt vid Staphylococcus, vilken mängd hittade de? Staphylococcus hittar man relativt ofta och dess relevans spekuleras det i. Bakterien är också väldigt lätt att kontaminera. Prova Astaxanthin, det gjorde min sperma kritvit på nolltid. Har även läst att folk som har problem att bli gravida blivit ganska omgående blivit gravida när man mannen ätit Astaxanthin.
http://www.familjeliv.se/forum/threa...attre-spermier
Om jag varit du skulle jag först köra slut på de mindre trubbiga alternativen innan jag gick på injektioner som en sista utväg. Har du övervägt att du är frisk sånär som på lite inflammation och CPPS-besvär som hänger kvar? Eller att operera bort den sjuka sädesblåsan?