Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2015-05-15, 09:14
  #265
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Juicemania
Era jävla idioter, jag varnade er flera gånger.. skyll er själva, svea är skit!

Svea VAR inte skit. Första batchen var riktigt bra. Iaf testo E.
Citera
2015-05-15, 15:24
  #266
Medlem
Förmodligen har dom fått skitråvaror och bryr sig inte om att skicka på analys innan/efter dom gör ny batch.

Första batchen var helt omärkta vialer med rött lock. Riktigt bra testo. Andra var märkt med gamla loggan. Redan där börja underdoseringen. Nu med nya loggan så verkar det vara ren matolja.
Citera
2015-05-19, 22:01
  #267
Medlem
Eagers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cSk666
Svea VAR inte skit. Första batchen var riktigt bra. Iaf testo E.

Håller med där, beställde ett bra tag sen Testo p och jävlar vilken tryck samt vilka öknigar jag har fått. En av de bästa jag har testat, men nu för tiden ska jag nog gå till de andra säljare om alla är så pass misnöjda med dagens batch.
Citera
2015-05-23, 00:11
  #268
Medlem
Som-Gjutens avatar
Vad man har läst så verkar det som att Svea sålt bra grejor en gång i tiden, förmodligen för att göra sig ett gott rykte för att sedan när det kniper sig blåsa allihopa tills de är helt svartmålade......

fick för 2 månader hem et paket med 200st Dbollar, 200st Winstrol och 200st Superdrol..

kan börja med att säga att jag inte testat Superdrolen än :P

efter 4 veckor med 30mg Dboll + 30mg Winstrol om dagen + inject från andra märken så blev jag besviken på effekterna av de orala.. ökade doserna till 50mg Dboll + 50mg Winstrol om dagen + injects och det har gått ytterligare 2 veckor nu utan märkar effekt från tabsen.....

Kan även tillägga att när jag fick min beställning så förväntade jag mig Rosa dbollar ( som leverantören själv skrev i sin egen tråd att han hade inne bara någon dag innan jag lade min beställning )

men till min förvånan så får jag hem dbollar/winnar/superdrol och alla ser lika dana ut (små "barrel" form, vita med enkel skåra på ena sidan)

aja orkar inte spy mer galla här, de är inte värda att nämna längre ....
Citera
2015-05-23, 12:37
  #269
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Som-Gjuten
Vad man har läst så verkar det som att Svea sålt bra grejor en gång i tiden, förmodligen för att göra sig ett gott rykte för att sedan när det kniper sig blåsa allihopa tills de är helt svartmålade......

fick för 2 månader hem et paket med 200st Dbollar, 200st Winstrol och 200st Superdrol..

kan börja med att säga att jag inte testat Superdrolen än :P

efter 4 veckor med 30mg Dboll + 30mg Winstrol om dagen + inject från andra märken så blev jag besviken på effekterna av de orala.. ökade doserna till 50mg Dboll + 50mg Winstrol om dagen + injects och det har gått ytterligare 2 veckor nu utan märkar effekt från tabsen.....

Kan även tillägga att när jag fick min beställning så förväntade jag mig Rosa dbollar ( som leverantören själv skrev i sin egen tråd att han hade inne bara någon dag innan jag lade min beställning )

men till min förvånan så får jag hem dbollar/winnar/superdrol och alla ser lika dana ut (små "barrel" form, vita med enkel skåra på ena sidan)

aja orkar inte spy mer galla här, de är inte värda att nämna längre ....

Jag har kört deras susta 2 v nu och märker inte ett skit..250mg e3d så det verkar vara lass tyvärr sedan har letron inte kommit än heller..
Någon som kan tipsa om var man får tag i grejor som är gröna testo e eller susta..
Citera
2015-05-23, 21:20
  #270
Medlem
nån som kan ge svar på om batchen från sista som prövat eller vet om det är skit 100%, tog beställningen väldigt lång tid och har inte ens fått verktygen som beställdes vid samma tidpunkt,oljan ser utöver väldigt tunn å suspekt ut
__________________
Senast redigerad av tenebrousvillain 2015-05-23 kl. 21:24.
Citera
2015-05-23, 22:21
  #271
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tenebrousvillain
nån som kan ge svar på om batchen från sista som prövat eller vet om det är skit 100%, tog beställningen väldigt lång tid och har inte ens fått verktygen som beställdes vid samma tidpunkt,oljan ser utöver väldigt tunn å suspekt ut

Undrar detsamma.

Har bara gjort 2 stick än så länge så vet ej hur den står sig, men som sagt väldigt tunn och helt genomskinnlig olja
Citera
2015-05-24, 08:17
  #272
Medlem
Unniss avatar
Om det e testo e du pratar om så funkar den olijan utmärkt att steka kycklingfile i', inget annat.
Citera
2015-05-24, 09:10
  #273
Medlem
testo e och testo p undrar jag över då den e väldigt vattnig å skum, tack för svar bara å kasta skiten då alltså
Citera
2015-05-28, 21:58
  #274
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OveDenStarke
Undrar detsamma.

Har bara gjort 2 stick än så länge så vet ej hur den står sig, men som sagt väldigt tunn och helt genomskinnlig olja
hur ger det sig med testot någon märkbar effekt?
Citera
2015-05-28, 22:22
  #275
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tenebrousvillain
hur ger det sig med testot någon märkbar effekt?

hoppade över till GYM LAB efter hört så mycket negativt så kan inte ge något svar på det, men kan säga att denna olja troligen är sju resor bättre
Citera
2015-06-21, 21:41
  #276
Medlem
nån som testat deras eq???

btw jag vet att deras test 3 och deca funkar bra!

jag har de med rött lock
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in