2015-09-18, 00:59
Medlem
OneStepBeyonds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hencesson
Skrev i den andra tråden men hör även efter här:

Är Arnstad SDs bästa valarbetare?
(Formulerade frågan annorlunda)

Nu när Mona inte syns i debatten längre är nog Arnstad EFTER vallokomotiven Frigolit och Råmson SD:s bästa valarbetare.

Råmson leder med några ljusår.
Citera
2015-09-18, 01:01
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av StephenStav
Finns det några artiklar i media än? Reaktioner på Twitter?

När vänstermedia inte skriver ett enda ord om debatten så vet man att dom blev slaktade.
Citera
2015-09-18, 01:01
Medlem
OneStepBeyonds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MKultra72
Skulle jag konspirera lite så skulle man kunna tro att detta är ett slags sabotage, dvs att ta med Arnstad? Finns det verkliga människor som tycker han är vettig, är det någon som hört någon (förutom SD'are) som kommenterat honom?

SVT kanske sitter och gapflabbar åt honom i bakgrunden och kunde helt enkelt inte hålla sig ifrån att ta med honom, antingen som ren comic relief eller att någon där faktiskt är SD'are?

Jag får fan inte ihop det

SVT och mångfaldsidioterna tror på att Arnstad står för sanningen.
Där har du sanningen.

Han påminner om hon med konstprojektet på bron, snart kommer hans utställning tillsammans med Dan Park..
Citera
2015-09-18, 01:02
Medlem
trickydicks avatar
Mikael Jalving såg mycket förbryllad ut när Arnstad började babbla om romerska siffror.
Att sedan sossekärringen sa att migrationen inte innebar några problem krockar nog med många svenskars verklighet. Alla som fortfarande hade förtroende för sossarna bör ha tappat det efter denna debatt.

Citera
Medlem
MrSkargards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BaraBiffen
Ni som klagar på Bieler, ni måste ju tänka ett steg längre. SD har redan övertygat er om att rösta på dem i valet och att säga det ni vill höra hade bara gjort er nöjda. Att istället vara mjuk innebär att man kan locka fler kvinnliga väljare, lästa i SD opinionstråd här på flashback att väljargruppen svenska kvinnor är mindre än utländska kvinnor som röstar på SD. Så därför behövs det sådana som Bieler för att locka väljare som inte ännu har tagit steget över till SD. Inte så att en SDare skulle börja rösta på M/KD bara för att Bieler inte var hård i sin retorik, ni kommer ändå rösta på SD.

Ursäkta mig men vi står för helvete inför en demografisk katastrof, det finns inte längre något utrymme för mjuk retorik.
Citera
Medlem
BaraBiffens avatar
Har valt att inte delta i hetsen mot Arnstad innan men efter den här debatten måste jag medge att han är en sjuk människa, på riktigt alltså. Han är sjuk.
Citera
Medlem
pantherTypeGs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trikomannen
Alltså denna Arnstad... Det låter som ett dåligt satirprogram när han pratar. Särskilt när man lyssnar på vad han sitter och säger.. Skrämmande..
Killen kollar upp i taket när han pratar med en annan person. Aspergers syndrom?

Hans röst låter dessutom väldigt konstigt. Något är fel på snubben

Hur kan man argumentera som han gör? Vilket parti stödjer han?
Citera
2015-09-18, 01:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SeverianTheLame
Jag försvarar inte pansardivisionsmarskalken, men hela historien kring DR-byen blev stor skandal, de överskred budgeten tre gånger och slutsumman hamnade på 4,7 miljarder danska kronor.

Malmö stad tar emot 4.6 miljarder i bidrag genom Robin Hoodskatten årligen. Ingen i Sverige som ifrågasätter att Detroit får dessa summor årligen. Förutom de få ärliga,arbetande Malmöbor.
Citera
2015-09-18, 01:03
Medlem
crillecrilles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av orangelol
Letar febrilt efter var man kan se detta nu. Har det lagts upp någonstans?

Tack på förhand.
Givetvis på SVT Play... http://www.svtplay.se/video/3695523/...erige-sasong-1

Sen var det någon vänlig själ som saxade ut Arnstads segment och delade på YouTube också, för enkelhetens skull: https://www.youtube.com/watch?v=xWW63bkIPzA
Citera
2015-09-18, 01:05
Medlem
OneStepBeyonds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrSkargard
Ursäkta mig men vi står för helvete inför en demografisk katastrof, det finns inte längre något utrymme för mjuk retorik.

Vad fångar du flest flugor med?

Ättika eller honung?

Köra med Front Nationale retorik i Sverige går inte.
Då får du max 2-3 %.
Citera
2015-09-18, 01:06
Medlem
BaraBiffens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrSkargard
Förstod du inget i min text eller? Istället för att ha en hård retorik som bara lockar redan frälsta väljare så använder de en mjukare retorik för att öka väljarstödet, främst bland kvinnor. Har du problem med att SD vill öka sitt stöd?

Att vi står inför ett systemhaveri är självklart, men att stå och skrika det i en sådan debatt när det är 3 år kvar till valet? Bättre att spara på ammunitionen till framtiden så man inte överanvänder ord som ingen längre kommer reagera på. Typ som vänstern som har överanvänt ordet rasism. Ordet har tappat sin tyngd och betydelse.
Citera
2015-09-18, 01:06
Medlem
OneStepBeyonds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pantherTypeG
Killen kollar upp i taket när han pratar med en annan person. Aspergers syndrom?

Hans röst låter dessutom väldigt konstigt. Något är fel på snubben

Hur kan man argumentera som han gör? Vilket parti stödjer han?

Han är Svetsarens I&I expert.

Han stödjer postmarxisterna. Hela hans teoribygge är postmarxism.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in