Citat:
Ursprungligen postat av
Prepare.Anus
Bullshit, Hitler utkämpade inte ett krig för tyskland som soldat för att sedan ta makten åt judarna.
Kan du länka till ett judiskt dokument från före krigstiden i tyskland som förklarar denna strategi?
Dröm vidare idiot.
Jävla muslimpropaganda...
Judar och muslimer = Pest och kolera...
Kom inte hit och förgifta the master race... Det lär bli det sista ni gör.
herrejösses du är verkligen dum,på riktigt, jag har inget "judiskt dokument" som precis säger att man ska utnyttja honom för att ta makten, för något sådant är omöjligt att få tag på och skrivs inte i sådana dagismeningar, men jag har , om du läst första sidan och andra lagt upp väldigt många bevis från olika perspektiv för att bevisa att jag har rätt och ingen har kunnat motargumentera mig med motbevis, du är bara arg liksom de andra att jag spräckt din bubbla om en "god hitler". Trodde du att gaddafi och putin idag är anti-nwo krigare också?
Jag är ingen muslim, vart fick du det ifrån?

jag tillhör det land och europeiska folk som på riktigt krigat mot smutsiga muslimer och gett våra liv till skillnad från era äckliga fräkniga gris-näse svenskar som tagit emot alla negrar hit och uppmuntrar dem att komma hit och klagar sen på de nedre europa staterna som tillåter dem passera trots att det är erat fel i alla perspektiv. Du är inte bara obildad utan rätt omogen i hjärnan och således tuff på internet, får se när första svenska motstånd kommer mot de 1 milj muslimer som redan finns här? Just det kom precis på hur fega ni egentligen är och att ni om så gällde alla era liv inte skulle våga göra nånting förutom att skriva #sd 2018 på erat flashback konto..