Flashback bygger pepparkakshus!
  • 7
  • 8
2015-10-23, 15:44
Medlem
Wynnels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av patriot8
Om det hade rrt sig om svenska GM skulle vi nog se stora rubriker i landets slaskmedier. Rubriker som "nazistattack", samt inbjudna "experter" frn EXPO i morgonsofforna. Anledningen till att de har lagt locket p handlar vl om att det inte rr sig om svenska GM.

Absolut. Det hr har inget med svenskar att gra, alls. Annars hade aftonhoran haft uppfljning p svrdsmorden p frsta sidan. Det r helt tyst.
Citera
2015-10-23, 16:45
Medlem
Det finns inga ensamkommande barn. Dom skickar hit barnet ensamma fr att frldrarna vet att dom har ltt att f stanna att f uppehllstillstnd ...sen nr dom fr stanna s sger dom att "oj ny har jag hittat mina frldrar " och sen dom fr komma hit med uppehllstillsnd !! Klart
Citera
2015-10-23, 17:56
Medlem
A.Ericssons avatar
Det r inte barn. Dessa s.k 'ensamkommande flyktingbarn' r 25+, inte sllan 35+. Sluta g p dessa urtjatade lgner.
Citera
2015-10-24, 03:50
Medlem
SpiceDiamonds avatar
h snt fr man leva med, vrlden och Sverige frndras. Antingen s hnger man med strmmen eller s klagar man.
Citera
2015-10-24, 05:52
Medlem
bushtuckers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SpiceDiamond
h snt fr man leva med, vrlden och Sverige frndras. Antingen s hnger man med strmmen eller s klagar man.

... eller flyttar ngon annanstans.. Har stllen jag kan rekommendera;
https://www.youtube.com/watch?v=cRFQ4EgtE9E
Citera
2015-10-24, 06:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hittatgodss
Det finns inga ensamkommande barn. Dom skickar hit barnet ensamma fr att frldrarna vet att dom har ltt att f stanna att f uppehllstillstnd ...sen nr dom fr stanna s sger dom att "oj ny har jag hittat mina frldrar " och sen dom fr komma hit med uppehllstillsnd !! Klart

Bra sammanfattat.

Edit,
Alltid vltrnade unga mn i mrkesklder, nyrakade
Senast redigerad av AjaxTvattmedel 2015-10-24 kl. 06:23.
Citera
2015-10-24, 06:41
Medlem
FittJannes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SpiceDiamond
Bara dda fiskar flyter med strmmen.
Citera
  • 7
  • 8

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in