Citat:
Ursprungligen postat av
nopomil
Och där visade du hur du kränker människor.
Du får också lära dig skillnad mellan kritik av rättsväsendet och maktmissbruk som tillhör ett rättssamhälle, och att som du kränka privatpersoner utan myndighetsansvar.
Angående tjänstefel och tortyr - det har jag redan skrivit om. Du får läsa om igen - sakta.
Kära nån då!
Tar du så illa vid dig när det konstateras olika saker kring den livstidsdömde Nerijus.
Som att han besudlat vissa väggar och golv med sin fortplantningsvätska.
Då kan det väl för allt i världen inte anses särskilt kränkande om man råkar benämna
honom som en spermaskvättare. För skvätt och sprutat har han ju bevisligen gjort
omkring sig på somliga håll.
Du med flera tycks vara av den bestämda uppfattningen att vederbörande i själva verket
är oskyldig. Alla DNA-träffar är ingenting att fästa sig vid tydligen. De har antingen
planterats eller uppkommit till följd av kontaminering; detta älsklingsord bland skaran
av strävsamma alternativister.
Så vem är istället den riktige mördaren frågar jag dig och dina likasinnade?
Namnge honom tack och förklara gärna samtidigt varför denne alternative GM inte lämnat
så mycket som ett ynka spår efter sig?
Fram med ett trovärdigt alternativt scenario, tack!
Från dig eller nån som är som du.
För övrigt hoppas jag verkligen att inga av Lisas anhöriga besöker den här alltmer
sjuka tråden någon enda gång så de slipper se hur det ansträngs bland somliga för
att få deras älskade flickas överbevisade mördare att framstå som mindre skyldig och rentav
gå fri från sitt rysliga sexualsadistiska mord.