Citat:
Ursprungligen postat av
OY
Jag tror i stort som du, dock så anser jag att din egen övertygelse överskuggar onödigt mycket i ditt resonemang och dina påståenden och antaganden, det är inte att diskutera sakligt tycker jag. Det blir i det närmsta omöjligt att föra intressanta resonemang med dig. Du framstår snarare som en åsiktspolis än en jämbördig diskussionspartner som ger ett läsvärde.
Jag argumenterar mot det som jag anser är fel och att du inte tål det bryr jag mig inte ett skvatt om.
Men jag förstår varför (påbackad..)
Det är ett diskussionsforum och jag är inte här för att slicka röv. Kasta inte sten i glashus. Du är inte riktigt den rätte att gnälla erinrar jag mig ..
Min övertygelse är att NB är mördare och argumenten står oftast mot konspirationsteoretiker. Speciellt om jag anser argumenten korkade eller helt fel i sak. Däremot är jag betydligt mer enig vissa vilket medför trevligare diskussioner.
Åter till ämnet. NB har sammantaget avsatt övrigt DNA. Jag är intresserad av varför blodfläcken får ett sånt fokus när det snarare handlar om en sammantagen bild och främst DNA på kläderna.