Citat:
Ursprungligen postat av
rubin22
Oj då hyvens, hade ni inte skrivit, förlåt för att jag övertolkade!
Men att det uttryckts ett viss sympati mot henne då, duger de orden?
Varken du eller jag vet, om hon är så blåst och helt oskyldig?
Jag har inte så mycket övers för henne, hon visste, väldigt tidigt.
Om jag själv får tro!
För vet gör bara de inblandade!
Nej vi vet inte men jag tror inte hon har en susning när man läser förhör. Hon verkar naiv och lättlurad.
Nej jag känner inte sympati heller. Det är diskuterat utifrån att dels är det vanligt att anhöriga är de som blivit mest grundlurade när männen begått brott och levt dubbelliv - det får man tro att han gjort när ingen i omgivningen kunde ana hur det var ställt versus ett vidrigt mord.
Det som man dock känner är fel är om hon i ett dåligt psykiskt skick och ska vittna - hon har dess innan totalvägrat. Jag tror inte hon egentligen vill detta alls när det dras till sin spets att inställa sig i rätten.
För övrigt har jag inget till övers så sett för hon tar till riktiga skamgrepp när hon byter fot i slutförhör. Dock har jag funderat på om det är nån form av skuldförskjutning aka hon blundar för att han är skyldig och börjar leta fel nån annanstans. Hon verkar röra ihop allting gällande hur hon mår.
Men hon är ett offer för omständigheterna likaväl eftersom hon levt med ett äckel som mördat och blivit grundlurad troligen.