Citat:
Ursprungligen postat av
Theforeigner
Nej du har inte tolkat mitt inlägg rätt.
Rättsläkare Lena Ström Leerech kan ha konatminerat Lisa's tillhörigheter med NBs blod och DNA iom att hon 1 timme och 40 minuter innan hon undersöker Lisa i boden på Martorp, undersökte NB's kropp spårsäkrade och skrapade hans sår (blod)
På samma sätt kan Lena Ström Leerech ha kontaminerat Lisa's trosor med IBs DNA iom hon 1 timme och 50 minuter innan hon undersöker Lisa i boden på Martorp, undersökte IB's kropp och spårsäkrade från IB's kropp.
Och det är, som du vet, inte jag som skal föra bevis i HR utan det är IR, och med IRs nya DNA expert vittne, ja så får vi väl se vad dom kan använda mina uppgifter till.
Om du läser mina tidigare inlägg och inlägget efter det du svarade på, var det ett exempel på hur en vansinnig diskussion kan framstå som seriös, när en seriös person (jag) diskuterar med en alternativteoretiker (dig). Denna diskussion mellan dig och mig är ett exempel på hur knäppt det blir när stolligheter får ett seriöst bemötande.
Kan du analogt tänka dig att det kommer i en skrivelse till en hovrätt med allt det du framför och att de måste överväga hur de ska ta ställning till olika yrkanden och bevis? Göra avvägningar om fri bevisföring i relation till avvisning av nonsensbevis? Med en massmedial advokat som klagar till media, där inte en enda jurist jobbar på en tidning när olika fall ska bevakas.
Jag har faktiskt läst i tidningen att dessa utspel tolkas som att mördar-Nero har en advokat som ger allt för sin klient…
För att ha kvar fokus på rättssäkerhet, så vill jag framföra att Mördar-Nero får en rättvis rättegång trots att han inte har ett försvar. I detta fall har systemet ett fundament som gör att alla vi andra som inte tror på konspirationer mot Nero, kan sova gott om nätterna. Men det beror på att alla andra sköter sig, och bemöter dig eller Inger Rönnbäck, så som ni förtjänar.