Citat:
Ursprungligen postat av
develi
Jag skriver om högriskbeteende så jag tar den frågan. Om du inbillar dig att det handlar om mängden sperma eller x antal runksessioner så är du direkt ute och cyklar - och jag förstår att du inte förstår.
Vad kul att just du bemöter mitt inlägg, för det brukar du ju inte göra.
Fysiska bevis borde väl vara relevanta? Påstås det med all säkerhet att NB är en tvångsonanist och 2/11 besudlingar och en sats i en lampkupa bevisar detta så kan man i ärlighetens namn även kunna resonera om de andra över två tusen spruten. Eller menar du att onani som sker ett han halvdussinet gånger över en tidsperiod på över två år är tvångsonani?
Citat:
Ursprungligen postat av
develi
Hypersexualitet är när det antingen är tvångsmässigt och onormalt.
Åter igen så finns det inga tecken på varken det ena eller det andra. Fysiska bevis som tyder på det, inte fantasier. Om du reflexmässigt vill ta upp sperman på väggarna så hävdar jag att det inte är tillräcklig mängd för att hävda att den är tvångsmässig eller onormal. Har NB själv förklarat varför det finns besudlingar på väggarna?
Citat:
Ursprungligen postat av
develi
Att onanera i ett fönster på sin arbetsplats och skita ner väggar och golv med sperma är onormalt.
Har han onanerat i fönstret? Finns det vittnen på det?
Att han torkat av sig, eller bara tagit på väggen med händer han just onanerat och fått sperma på är inte så graverande som en del tycker.
Citat:
Ursprungligen postat av
develi
Han har tappat kontrollen.
Tvångsmässigt, stressförlösande, ångestdämpande är andra ord i sammanhanget.
Åter igen tar du din egen analys/fantasi som om det som är verkligheten och det som faktiskt hänt, inga tveksamheter. Du får nog lära dig att du inte är den som bestämmer vad som är sant och vad som inte är det.
Citat:
Ursprungligen postat av
develi
Sen har mord skett på samma arbetsplats med klassiska sexualsadistiska förtecken.
Klassiska? Är det Långström igen?
Citat:
Ursprungligen postat av
develi
Flertal av de personer som har fantasier som de runkar till erkänner att de är på gränsen att iscensätta drömmarna och ber om hjälp. Ja, det finns framforskat och det är just detta högriskbeteende som man jobbar på att behandla innan det är försent - om det så handlar om våldtäkt, sadism eller annat vansinne såsom mord.
Det finns inga tecken på våldtäkt här. Indicierna på att det skulle röra sig om något "klassiskt" sexualsadistiskt mord är väldigt svaga, framför allt pga att det inte visats på ett trovärdigt sätt att NB passar in som sexualsadist. Som många påpekat så gör AB det bättre men inte tillräkligt bra för att man kan dra så långtgående slutsater som att påstå att han är någon sexualsadist med mordiska begär.