Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2016-01-25, 10:33
  #5449
Medlem
Vickan är ju verkligen höggravid just nu. Och jag älskar det.

Verkar dock som hon kan föda närsomhelst.

Frågan är om det är tvillingar hon bär på? Eller om de fuskat lite när de angett förlossningsdatum?

Och om det är tvillingar, så undrar jag hur Daniel mäktat med det?

Oavsett är det säkert även sista graviditeten för henne, vilket är synd då hon strålar just nu.

Vad tror ni om graviditeten osv?
Citera
2016-01-25, 14:50
  #5450
Medlem
Softis...s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kollada77
Vickan är ju verkligen höggravid just nu. Och jag älskar det.

Verkar dock som hon kan föda närsomhelst.

Frågan är om det är tvillingar hon bär på? Eller om de fuskat lite när de angett förlossningsdatum?

Och om det är tvillingar, så undrar jag hur Daniel mäktat med det?

Oavsett är det säkert även sista graviditeten för henne, vilket är synd då hon strålar just nu.

Vad tror ni om graviditeten osv?
Vad menar du med det fetade ovan? =)
Citera
2016-01-25, 17:01
  #5451
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Softis...
Vad menar du med det fetade ovan? =)

Menade med tanke på hans njursjukdom.
Citera
2016-01-26, 17:29
  #5452
Medlem
shws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kollada77
Menade med tanke på hans njursjukdom.

Tror du det krävs extra effort för att producera tvillingar?
Citera
2016-01-27, 13:41
  #5453
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av shw
Tror du det krävs extra effort för att producera tvillingar?

Nej, men det pratades ju om att de inte skulle få fler barn.

Och nu blir det kanske tvillingar.
Citera
2016-01-27, 13:54
  #5454
Medlem
HighwayDelights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kollada77
Nej, men det pratades ju om att de inte skulle få fler barn.

Och nu blir det kanske tvillingar.

Hursomhaver kommer de ju få åtminstone en till mun att mätta...
Citera
2016-01-27, 18:30
  #5455
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kollada77
Menade med tanke på hans njursjukdom.

Med tanke på hans njursjukdom + Vickans ålder.
Så är det antagligen större chans att få tvillingar eftersom de med stor sannolikhet gjord någon slags provrörs befruktning. Vilket oftare ger tvillingar.

Men jag tror inte att det blir tvillingar.
Citera
2016-02-12, 14:30
  #5456
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kenozoikum
Med tanke på hans njursjukdom + Vickans ålder.
Så är det antagligen större chans att få tvillingar eftersom de med stor sannolikhet gjord någon slags provrörs befruktning. Vilket oftare ger tvillingar.

Men jag tror inte att det blir tvillingar.

Vilket är minst jobbigt; runka i en plastkopp eller genomgå en hyggligt romantisk sexakt? Om så är fallet att det är provrörsbefruktning så är det väl inte Daniel som fått jobba?!

Däremot Vickan som isf fått stå ut med massa hormonbehandlingar för att få ut ägg.

Och det där med tvillingar och provrör är väl numer en myt. I provrörsbefruktningens början satte man ofta in flera ägg. Men med tiden har tekniken förfinats, och idag sätts på rutin bara ett ägg in, om man inte haft flera misslyckade försök med ett ägg tidigare. Vilket ju iofs kan vara fallet. Jag satsar på att vi vet hur många det är där inne inom en månad :-)

och jag grimaserar varenda gång jag ser Vickan i högklackat :-O stackars fötter och rygg!
Citera
2016-02-12, 15:40
  #5457
Medlem
lilladinyas avatar
Jag tänker att det skulle vara så jävla skönt för Vickan att få tvillingar nu. Estelle är i perfekt storasyskonålder. Med tvillingar blir det två spares och efter en 5 år kanske kan klämmas ut en liten sladdis-Eugene ifall viljan faller på.

För övrigt är Vickan extremt kompetent, det har jag iallafall fått intryck av, säga vad man vill om monarkin.

Förresten... nån som vet vad säpo säger när prins/essa 14 år hänger i skolkorridoren och ba nooo hemkunskap ÄH jag drar hem!
Skjutsar dom? eller ringer chefen eller vad.
Citera
2016-02-12, 16:10
  #5458
Medlem
Avva66s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kollada77
Menade med tanke på hans njursjukdom.
De får ju all hjälp de vill ha, barnflickor och gud vet vad. Och hans njursjukdom är väl knappast ett handikapp. Eller?
Citera
2016-02-12, 18:08
  #5459
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HighwayDelight
Hursomhaver kommer de ju få åtminstone en till mun att mätta...
Du menar att svenska skattebetalare får en (eller ev två) mun(nar) till att mätta.

Men är det någon man unnar fler barn så är det Victoria och Daniel. De verkar synnerligen kompetenta föräldrar, till skillnad från Madde och hennes fyllefetto till make. Leonore tar ju varje tillfälle hon får att rymma ifrån sina föräldrar...
Citera
2016-02-12, 20:00
  #5460
Medlem
JagHarEnLitens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zurfarn08
Just för att inte alla landskap har en hertig/-inna så blir ju titeln betydelsefull för landskapen. Det är mer för landskapens skull än för kunglighetens, och därför kan man avstå från att tilldela en sådan titel till en kunglighet som inte förmår ge den något innehåll.

Enligt din argumentation kan alltså en HKH inte kan vara sjuklig eller förståndshandikappad för att denne inte kan vara med på representation? Nys enligt mig.

Ciggens misskötsel av alla uppdrag står i en klass för sig. Det kan man inte använda som jämförelser med andra.

Självklart. Blir det en downie passar väl Närke bra?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in