Citat:
Ursprungligen postat av
Lao Tzu
Att både leverera teknologin och dessutom stödja en annan kandidat hade naturligtvis varit belagt med dödsstraff i vilket civiliserat land som helst.
Vår slutna Facebookgrupp har gått igenom det här och kommit fram till att Trump med 100% säkerhet eventuellt kanske råkat ut för rösträkningsbedrägeri från Microsofts sida.
Finns det överhuvudtaget något som talar emot att han skulle ha sänkts av etablissemanget?
Jag ser vad du skriver, men förstår int. Det ena är språkligt och det andra en teknisk fråga.
1. SPRÅKLIG
Vår slutna Facebookgrupp har gått igenom det här och kommit fram till att Trump med
100% säkerhet eventuellt kanske råkat ut för rösträkningsbedrägeri från Microsofts sida.
Vet du vad det innebär att vara 100% säker, nej det du inte........ för man lägger in direkt efter in orden eventuellt, kanske, det är själva motsatsen till 100% säker.
- Låt oss säga att du dina kompisar tror.
2 TEKNISK FRÅGA
Jag vet att vid det riktigt jämna valet mellan Busch och A Gore, så krävdes det eller begärdes omräkning i någon delstat. Det som var orsaken till tveksamheten var att när man röstar i USA så till min förvåning trycker man hål för sitt val. Omräkningen hade något med det att göra att det inte gick att utesluta att markeringen kom fel.
Nu är det inte jag som är 100% säker på att Microsoft-teknik ligger bakom val fusk.
Så vill du förklara hur denna teknik funkar idag, och i vad fusket består av, vem har gjort vad och vilken teknik för val finns idag.
Ovanstående uppgifter har du ju redan för hur skulle du annars veta att de fusskat.
- Väntar på dina svar.
ovET