• 1
  • 2
2016-02-03, 18:55
Medlem
Lao Tzus avatar
Att både leverera teknologin och dessutom stödja en annan kandidat hade naturligtvis varit belagt med dödsstraff i vilket civiliserat land som helst.

Vår slutna Facebookgrupp har gått igenom det här och kommit fram till att Trump med 100% säkerhet eventuellt kanske råkat ut för rösträkningsbedrägeri från Microsofts sida.

Finns det överhuvudtaget något som talar emot att han skulle ha sänkts av etablissemanget?
Citat:
Did Microsoft Commit Voter Fraud In Iowa To Ensure Donald Trump’s Defeat?

On Sunday, Breitbart reported that Microsoft would be providing technology for tallying votes in the Iowa caucuses. Given that Microsoft is Rubio’s second-largest campaign contributor, this represents a massive conflict of interest.

http://www.returnofkings.com/79354/d...-trumps-defeat
Citera
2016-02-03, 19:10
Medlem
dANiis avatar
Mer korrupt land är svårt att hitta, ingen är förvånad.
Citera
2016-02-03, 19:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lao Tzu
Att både leverera teknologin och dessutom stödja en annan kandidat hade naturligtvis varit belagt med dödsstraff i vilket civiliserat land som helst.

Vår slutna Facebookgrupp har gått igenom det här och kommit fram till att Trump med 100% säkerhet eventuellt kanske råkat ut för rösträkningsbedrägeri från Microsofts sida.

Finns det överhuvudtaget något som talar emot att han skulle ha sänkts av etablissemanget?

Jag ser vad du skriver, men förstår int. Det ena är språkligt och det andra en teknisk fråga.

1. SPRÅKLIG

Vet du vad det innebär att vara 100% säker, nej det du inte........ för man lägger in direkt efter in orden eventuellt, kanske, det är själva motsatsen till 100% säker.

- Låt oss säga att du dina kompisar tror.

2 TEKNISK FRÅGA

Jag vet att vid det riktigt jämna valet mellan Busch och A Gore, så krävdes det eller begärdes omräkning i någon delstat. Det som var orsaken till tveksamheten var att när man röstar i USA så till min förvåning trycker man hål för sitt val. Omräkningen hade något med det att göra att det inte gick att utesluta att markeringen kom fel.

Nu är det inte jag som är 100% säker på att Microsoft-teknik ligger bakom val fusk.

Så vill du förklara hur denna teknik funkar idag, och i vad fusket består av, vem har gjort vad och vilken teknik för val finns idag.

Ovanstående uppgifter har du ju redan för hur skulle du annars veta att de fusskat.

- Väntar på dina svar.

ovET
Citera
2016-02-03, 19:15
Medlem
Här har vi en annan video där ett eventuellt röstfusk diskuteras;

https://www.youtube.com/watch?v=ifkc3FO3qtI

Själv tror jag helt klart att det är möjligt, även om jag är emot allt vad Trump står för och egentligen alla kandidater. Valen i USA är väl bland det mest smutsiga och riggade fenomen man kan stöta på, åtminstone i västvärlden. Trots att jag avskyr Trump som så kan jag ändå tro att han verkligen inte är en person som hela etablissemanget i USA vill ha som president. Han har ju fått en del pengar för att genomföra sin kampanj, men överlag är han ju självständig och alldeles för okontrollerbar för att ha som president. Så, ja absolut är jag med på teorin om att man kommer vilja hindra hans framfört. Jag tror, med ett stort tyvärr, att Hillary kommer vinna det hela och att Trump knappt kommer bli republikanernas representant, av det enkla skälet att Hillary är redan en del av hela systemet och person som utan problem kommer att försätta den inrikes- och utrikespolitik som Clinton, Bush och Obama utfört.

Jag tycker även vi gärna kan diskutera Hillarys vinst över Bernie Sanders, en vinst som genomfördes via slantsingling. Som jag förstår det vann hon sex utav sex möjliga försök och det måste väl vara mer eller mindre omöjligt att lyckas med? Om man nu inte heter Hillary Clinton förstås och har enorma intressen och viljor bakom sig som vill se henne ta över vita huset. Vad säger ni? Har ni någon teori kring det hela eller kan länka till någon artikel som tar upp det här? Jag tycker det verkar väldigt skumt och ytterst misstänkt.
Citera
2016-02-03, 19:17
Medlem
Källorna och slutsatserna otroligt imponerande som vanligt.

Råkar din slutna Facebookgrupp ha endast en medlem - du?
Citera
2016-02-03, 19:18
Medlem
usb3s avatar
Finns såklart redundans i röstningssystemet. Varje kandidat kunde ju ha upp till tio olika personer att validera inrapporteringen i varje vallokal. Så Microsofts mjukvara gjorde främst att resultatet kunde nå allmänheten snabbare.
Citera
2016-02-03, 19:23
Medlem
Microsoft skulle ALDRIG ge sig in på en sådan grej, eftersom det går att kolla efteråt. Av datatekniker från andra företag.

I helvete ett så stort företag skulle ta en sådan extrem risk.
Citera
2016-02-03, 19:44
Medlem
SnakePlissskens avatar
Kan du vänligen nämna åtminstone ett (1) civiliserat land som har dödsstraff på "Att både leverera teknologin och dessutom stödja en annan kandidat "?
Citera
2016-02-03, 19:58
Medlem
Lao Tzus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krutoman
Microsoft skulle ALDRIG ge sig in på en sådan grej, eftersom det går att kolla efteråt. Av datatekniker från andra företag.

I helvete ett så stort företag skulle ta en sådan extrem risk.
Det är just så Bill Gates resonerade när han gav order om det här.

"Fåren tror inte att vi skulle ta en sådan extrem risk därför gör vi det utan att riskera att bli upptäckta".

Bill Gates kommer aldrig få igenom sitt folkförintelseprogram om han inte lyckas undanröja Trump-det är hans prio nr 1 som han är villig att riskera allt för.
Citat:
In 2010, the Bill & Melinda Gates Foundation funded Australian researchers to release GMO mosquitoes infected with a bacterium.

That same year, Bill Gates admitted he believed in population reduction.

“The world today has 6.8 billion people; that’s headed up to about 9 billion,” he said during the TED 2010 Conference. “Now if we do a really great job on new vaccines, health care, reproductive health services, we lower that by perhaps 10 or 15 percent.”

http://www.prisonplanet.com/top-expe...bioweapon.html
Citera
2016-02-03, 20:10
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:

"Fåren tror inte att vi skulle ta en sådan extrem risk därför gör vi det utan att riskera att bli upptäckta".

Bill Gates kommer aldrig få igenom sitt folkförintelseprogram om han inte lyckas undanröja Trump-det är hans prio nr 1 som han är villig att riskera allt för.

Bill Gates sitter inte ens i styrelsen för Microsoft, han har fokuserat på välgörenhet i snart 16 år så varför skulle han ge order till Microsofts ledning?
Citera
2016-02-03, 20:10
Medlem
Citat:

Bill Gates är endast teknisk rådgivare till Microsoft, han varken driver eller representerar företaget.
Makten och åsikterna du tillskriver Trump är mycket underhållande, men som vanligt verklighetsfrånvänt.

Och att reducera världsbefolkningen, eller stoppa ökningen snarare, vore alldeles utmärkt.
Citera
2016-02-03, 20:39
Medlem
Lao Tzus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ondahamstern
Bill Gates sitter inte ens i styrelsen för Microsoft, han har fokuserat på välgörenhet i snart 16 år så varför skulle han ge order till Microsofts ledning?
Citat:
Ursprungligen postat av lorddesh
Bill Gates är endast teknisk rådgivare till Microsoft, han varken driver eller representerar företaget.
Makten och åsikterna du tillskriver Trump är mycket underhållande, men som vanligt verklighetsfrånvänt.

Och att reducera världsbefolkningen, eller stoppa ökningen snarare, vore alldeles utmärkt.
Hitler satt inte i styrelsen för den tyska delen av IKEA men hade utan tvivel ett stort inflytande på den tyska utvecklingen.

Bill Gates har uttryckt sin roll kryptiskt och delvis mellan raderna-men för oss som är vana att avslöja sanningen är sikten klar hur han gick tillväga för att röstfuska bort Trump;
Citat:
“I make sure we pick ambitious scenarios and that we have a strong architecture to deliver on them.

https://www.washingtonpost.com/busin...0da_story.html
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in