Citat:
Ursprungligen postat av
LKVN
Man skall inte analysera detta mer. Byxor ner tröja upp mer än så fick vii inte. Detta tar även HR fasta vid. Bra att HR snyggade till domen, vi slapp allt trams. Onani, porrsurf. NL fick ta ett steg tillbaka. Bra där.
Sexuellt motiv trodde HR, personligen hade jag önskar "förtecken" men där får jag se mig slagen. Hursomhelst är jag nöjd med att HR gallrade och faktiskt fick till det någorlunda, teknisk bevisning och vittnesuppgifter satt sig bra. Sen att både + och - sidan gapar maniskt på ett tomt blad nekrofil och sadist om varannat gynnar ingen. På ett tomt blad kan man inte säga varken det ena eller det andra .
Nu får ni fortsätta gaffla om, sexualsadism, tre merte silvertejp blottad eller nekrofili familjen tar dock avstånd till båda sidor, dom vill varken läsa om det ena eller det andra av "alerta sovande och jobbande
människor" utan tackar "gammelmedia" som visat respekt.
Neutral, neutral var ordet.
Motivet är ju rakt av sexuellt. Att sedan händelseförloppet innehåller förtecken av sadism och andra avvikelser är bara något som finns genom gissningar egentligen.
Detta givna motiv är nämligen det enda tänkbara. Vad annars? Man kan utesluta hatbrott, vredesbrott, snabbt uppkommen dispyt mellan två för varandra okända personer, historik mellan två individer som lett fram till urspårat genom handling, och alla andra föreslagna motiv.
Det har handlat om att ha livet ur en tjej, på sexuell grund. Svaret på frågan
Varför är att Nerijus gjort detta för sin egen njutnings skull.
Om du vill ha det sexuella som ett endast ett förtecken, då bör du också kunna föreslå vad huvudmotivet kan tänkas vara enligt dig? Eller i varje fall argumentera ner detta givna motiv? Du ska kunna argumentera ner tex Adriana-händelsen och besprutningen i hörnrummet.
Att skriva som du gör, ungefär att du inte tror på det, men utan att kunna motivera varför du inte tror på det, blir som du förstår lätt att avfärda som grundlös allmänkritik bara.